Hakutulokset

1. P

Ihanan helpottavaa kuulla!

Emmä yksityiskohtia halunnukkaa,vaan oireita että tietää itse tarkkailla.. :ashamed:
  2. P

Voi itku =( utelen vaan sillä kun olen itsekkin miettinyt tuota diabetes juttua kun tuntuu että lapsi juo ja juo vaan..sillä niitä oireita kyselin :(
  3. P

Mihin tää sitte kuoli :( ? kamalaa :'(
  4. P

Mitä oireita tuli?
  5. P

Apuja..."hauska" teksti 50v kutsuun??

jotain tollasta =) Lisää??
  6. P

Apuja..."hauska" teksti 50v kutsuun??

Nyt en kyllä osaa olla yhtää hauska enkä naseva |O Eli apua tarviis...naispuoliselle 50v kutsua pitäs värkätä ja sais olla vitsikäskin... ;)
  7. P

Selviääkö tästä vielä?

Meillä oli just tollasta kans.Nyt pienimmät on jo pian 8kk ja asiat on lähteny parempaan suuntaan.Oikeestaan ekat 4kk oli sellasta "kämppismäistä"...Jaksuja :hug:
  8. P

Oletko koskaan toivonut että joku kuolisi?

Olen ja aina vaan kun näen kyseiset henkilöt :saint:
  9. P

Millaisissa vaatteissa lapsesi kulkee tänä talvena?

Jahas...hintoja en ala luetella(en muista) mutta meidän lapsilta löytyy tänä talvena remua,reimatecciä,rasavillia,lassietecciä,h&m...kaikkia sekasin siis.Lapsia viis kappaletta.Rahaa menee ihan kiitettävästi vaikka osa meneekin seuraavalle lapselle:headwall:
  10. P

Että mua naurattaa(ja ärsyttää) nuo lapsettomat immeiset.....

sama juttu.Mutta täytyy aina muistaa että oma valinta on hankkia lapsia :ashamed: Mutta kyllä se silti pistää vihaksi että lapsettomat valittaa tollasta....
  11. P

Paljonko maksaa keittiöön uudet kaapistot?

parma-keittiön sivulla näkee jotaki hintoja ja keittiötukun sivulla on hintoja
  12. P

Uusi mustana ilmoittautuu...

Juup,mukavempi mustua...niitä harmaita on niin paljon että menee sekasin :whistle: On muutes tosi vaikeeta näin mustana "saada selvää" tästä palstasta,ihan eri näköne ja kaikkia juttuja paljon enempi...huh :/
  13. P

Uusi mustana ilmoittautuu...

Tere =)

Yhteistyössä