Ihanan helpottavaa kuulla!

• Viestiketjun aloittaja kaveri
  • Ensimmäinen viesti
kaveri
Kaveri menetti aivan yllättäen lapsensa (alle 1v) alkukesästä (kerroin syyn täälläkin, muttei kukaan uskonut että voisi olla totta koska palstalaisten mukaan moinen olisi ollut lööpissä ollakseen totta :eek: ). Nyt kuulin, että perheelle on alkanut taas aurinko paistaa :)
Nainen palaamassa työelämään ja uusi vauva saa tulla heti kun on tullakseen. Niin ihanaa, että pahin on takanapäin, vaikka se ikävä toki seuraa koko loppuelämän.

.
Onnea kaverillesi.
En ole kuullut mihin lapsi on kuollut, mutta hyvä että vanhemmat pystyvät eteenpäin elämässään katsomaan vaikka suru on varmasti vieläkin suuren suuri ja pinnalla päivittäin.
Ei se uusi vauva menetettyä korvaa, mutta helpottaa kyllä ja antaa uskoa tulevaan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Onnea kaverillesi.
En ole kuullut mihin lapsi on kuollut, mutta hyvä että vanhemmat pystyvät eteenpäin elämässään katsomaan vaikka suru on varmasti vieläkin suuren suuri ja pinnalla päivittäin.
Ei se uusi vauva menetettyä korvaa, mutta helpottaa kyllä ja antaa uskoa tulevaan.
ei tietenkään!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hiutale:
Mihin kuoli?
Diabetekseen, jota ei ajoissa huomattu :(
Voi kamalaa :'( Onneksi vanhemaat päässeet pahimman yli ja osaavat jatkaa..
Minä kuulin tapauksen missä lapsi kuoli päivystyksen odotusaulaan...eikä sekään ole ollut lehdissä. eli ei kaikki lapsi kuolematkaan "oudotkaan" päädy lehteen.
Minne tämä sinun tuttavasi lapsi kuoli?

ap
Mihin kuoli?
Minä kuulin tapauksen missä lapsi kuoli päivystyksen odotusaulaan...eikä sekään ole ollut lehdissä. eli ei kaikki lapsi kuolematkaan "oudotkaan" päädy lehteen.
Sairaalaan. Pääsi hoitoon liian myöhään :(

Mihin kuoli?

Mihin tää sitte kuoli :( ? kamalaa :'(

kalamaa
Hyvä että hiljalleen saavat taas otetta elämästä. Takapakkejakin varmasti vielä tulee, mutta ne kaikki kuuluvat suruprosessiin.
Toivottavasti heille vauva vielä suodaan ja pääsevät iloitsemaan hänen kanssaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piupariini:
Mitä oireita tuli?
No mm. joi kamalasti, mutta kaikki vauvathan juovat paljon joten neuvolan th ei oikein pitänyt asiaa minään... En halua kertoa enempää yksityiskohtia.
Älä kerrokaan.. ei toisten yksiyisasioita pidä koko maailmalle kuuluttaa!

Mitä oireita tuli?
No mm. joi kamalasti, mutta kaikki vauvathan juovat paljon joten neuvolan th ei oikein pitänyt asiaa minään... En halua kertoa enempää yksityiskohtia.
Voi itku =( utelen vaan sillä kun olen itsekkin miettinyt tuota diabetes juttua kun tuntuu että lapsi juo ja juo vaan..sillä niitä oireita kyselin :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä oireita tuli?
Älä kerrokaan.. ei toisten yksiyisasioita pidä koko maailmalle kuuluttaa!

Emmä yksityiskohtia halunnukkaa,vaan oireita että tietää itse tarkkailla.. :ashamed:

Mihin kuoli?

Mihin tää sitte kuoli :( ? kamalaa :'(
En halua kertoa koska oli sen verran harvinainen juttu että perheen voisi tunnistaa....mutta tosi ikävä tapaus :'( :'(

ap
Voi itku =( utelen vaan sillä kun olen itsekkin miettinyt tuota diabetes juttua kun tuntuu että lapsi juo ja juo vaan..sillä niitä oireita kyselin :(
Käytä lapsi veri- ja pissakokeessa, näin teki eräs toinen kaverini vähän aikaa sitten koska heidän 1v juo todella paljon eikä syö juuri mitään. Tällä lapsella kuitenkin kaikki ok, onneksi.

Olen aina ollut aika tiukka vaatimaan tutkimuksia ym jos epäilen, että lapsella ei kaikki ole kunnossa, mutta nyt TIEDÄN että niitä tutkimuksia pitää HETI VAATIA jos yhtään epäilyttää!!

M
Vanha keskustelu... mutta aika ajankohtainen kun nyt ollut is:ssa parikin läheltä piti-juttua pienten lasten diabeteksestä.

Ja kun pieni verinäyte sormen päästä riittäisi..

Yhteistyössä