Hakutulokset

  1. M

    ***MAALISMASUT 2008*** JOULUKUUSSA

    Heipat pitkästä aikaa! Nyt se sitten alkoi, piiiitttkäääää sairasloma aina äippäloman alkuun! Saattaa tulla pitkät päivät tekemättä mitään, pitää jotain ajatustyötä keksiä tai alkaa neulomaan... Kävin taasen tarkastuksessa ä-pkl:lla ja eipä kovin pitkää ennustetta tälle raskaudelle antaneet...
  2. M

    ***MAALISMASUT 2008*** JOULUKUUSSA

    Ippu Don't worry, pidättelyvaikeudet "kuuluvat" asiaan, vaikka sä kuinka treenaat alapään lihaksia, voi vauva potkaista sopivalla kohtaa rakkoa ja housuun tulee vaikka olisit treenannu kuinka paljon! Eikä aina tartte sitä potkuakaan niin kyllä lorisee... Pitää vaan kestää :laugh: ja toivoa...
  3. M

    ***MAALISMASUT 2008*** JOULUKUUSSA

    Heippa taas! Viivi ja vagner Mä tossa lueskelin sun juttuas ja tuli sellanen mieleen, et mulla kieltivät ehdottomasti alakautta "kokeilun" muutakuin ä-polilla ultralla ja sekin hyvin varovasti. Aiheuttaa niitä supistuksia lisää ja hyvin epävarma! Nyt en saa enää käydä edes omalla...
  4. M

    ***MAALISMASUT 2008*** JOULUKUUSSA

    :wave: Kiitti kannustuksista :wave: Vaikkakin tämä olo on ihan "outo", kun tulee seurattua omia tuntemuksia ehkä liikaakin. Aikasemmissakin raskauksissa oli paljon suppareita, mutta eivät onneksi tehneet mitään tuhoja silloin! No nyt ei ole muuta vaihtoehtoa kuin häntä pystyyn ja odotellaan...
  5. M

    ***MAALISMASUT 2008*** JOULUKUUSSA

    :( Terkut sairaalasta :( Jouduin sitten maanantaina sairaalaan ennenaikaisten supistusten vuoksi. Osastolle ottivat välittömästi ja supistuksenesto pilleri naamaan. Onneksi auttoi heti.... Kortisonia laittoivat kahtena päivänä kankkuun, jos vaikka tämä asukas täältä liian aikaisin syntyisi...
  6. M

    ***MAALISMASUT 2008*** JOULUKUUSSA

    :xmas: IHANAA JOULUKUU :xmas: Tästä ei olis enää kovin pitkä matka "perille", meillä kun nuo kakarat tuppaavat tulemaan jonkun viikon etuajassa ( siis toiveissa, että tämä ei nyt sitte menisi yliaikaseksi )... Kummi-gallupiin Mä tuossa mietin just, et mikä olisi todella kohtelias...
  7. M

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    Hexodus Sulla onkin samat "harrastukset" kun mulla.... Mä olenkin jo miettinyt, et mä olen tainnu muuttua kameliksi: älyttömästi janottaa kokoajan ja vain yksi kyttyrä kasvanu, mut niinku vikapuolelle??? :o Joo mä taidan lähteä kotiin (siis wc:n kautta ), kun ei näistä töistäkään tule...
  8. M

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    :whistle: *huoh* mikä ihmeen väsymystauti muhun nyt on iskeny? Ei meinaa millään pysyä silmät auki, vaikka yöunta on nukuttu 9h / yö... Pitäis kai pyytää joltain tulitikut silmiin ja yx laittaa tuohon työtuoliin pystyyn, et sais kunnon piston persuuksille.... :laugh: Jokohan sitten silmät...
  9. M

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    Heipat pitkästä aikaa... Paljon on tapahtunut täällä palstalla, ei pysy enää mukana millään :whistle: ! Omaan napaan kuuluu :) ja :/ .... Hyvää on se, että potkut tuntuu päivittäin ja olo muutenkin aika normaali ( no tietty pientä kolotusta ristiselässä, mutta johtunee tästä...
  10. M

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    Ensiksi :hug: Kuusikon äidille... Sitten terkut rakenneultrasta... Mä ajattelin, et "käväsen" siellä Kysissä ja seuraavan kerran synnyttämään, mutta kuinkas kävikään...? Lääkärin sisätutkimuksissa ja ultrassa selvisikin, että istukka on edelleen tuossa kk:n edessä reilun 1 cm:n ja siis...
  11. M

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    Onko kenelläkään kokemusta perätilasynnytyksestä? Mielenkiinnosta kyselen, kun ystävällä olivat tehneet synnytystapa-arvioinnin ja ottaneet magn.kuvat ja tulleet siihen tulokseen et pystyy synnyttämään täysin perätilassa olevan vaavin??? Aika jännää, kun kyseessä eka lapsi... Maalismama
  12. M

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    Ohops! Teki tekniikka tenät ja tuli niin kuin painavaa tekstiä... Sorry :(
  13. M

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    Huomenta vaan! [/b]Kivunlievityksestä[b] sen verran, et mulla ainakin epiduraali auttoi TOSI paljon ja ilokaasusta tuli yrjöt ja pää meni ihan sekaisin :whistle: YÖKS! Ekassa synnytyksessä kiroilin ja manailin kai aikalailla, kun mieskin oli kuullut käytävään asti mun sadattelun, mut tokalla...
  14. M

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    Aika hienoa, et vielä on noita isovanhempia, jotka pitävät ihan oma-aloitteisesti lapsia luonaan :/ ! Jotenkin vaan tuntuu et tää nykymaailma on niin kiireistä, et oma napa on kuitenkin lähempänä kuin esim. lastenlasten. Vielä tästä niinkin ärsyttävästä aiheesta, et meillä lapset kinuaa mummun...
  15. M

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    Heippa mamat! Tuosta Kysissä synnyttämisestä tuli mieleeni, et ei mun muistaakseni kätilö ( siis vakkari ) ollut koko aikaa salissa?! Kai se riippuu vähän siitä, et onx saleissa tungosta ja onko esim. opiskelijoita duunissa. Tokassa synnytyksessä oli joku opiskelija koko ajan salissa ja kun...
  16. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    Mamma Muu: Eteisistukasta, eipä tunnu potkuja ei :/ , vaikka nlassa kaikki hyvin ( syke 144 ja potki kovasti ) ja rv 19+0 *huoh*... Huolestuttaa, kun koko ajan miettii et onx kaikki ok?? Ja supistelee kyllä ihan kiitettävästi, kaksi kuuria jo syönny eikä mitään vaikutusta :headwall: ... Ensi...
  17. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    Huomenta taasen! Siitä istukanpaikasta.... Ei mitään ongelmaa vaikka olisikin eteisistukka, mulla vaan oli edellisessä raskaudessa eteisistukka ja vielä tuossa kohdunkaulan edessä. Se onneksi liikkui normaalisti pois siitä ennen synnytystä, mutta joskus jää siihen eteen jumittamaan. Ystävällä...
  18. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    Liikkeistä: Ekalla ja tokalla kakaralla liikkeet tuntuivat vasta rv18 ja rv21, nyt kolmosella jo rv15 ekat lepatukset. Nyt ollu tosiaan hiljaista, vaikka epäilivät jo rv12, että istukka on edessä, joten potkii kai selkärangan puolelle... :| Helpottas vähän omaa oloa, jos jotain selviä merkkejä...
  19. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    Sateista huomenta! Mulla on samaa oiretta kun Pimmi84:lla, ei mitään liikettä pariin viikoon? Tuntuu vaan että vatsa paisuu ku pullataikina, mut kaikki muut "oireet" on kadoksissa... Parin viikon päästä vasta terkalle aika ja ru:aan 3 viikkoa...Plääh! :/ Maalismama 17+1
  20. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    Ilmoittaudun joukkoon, vaikkakin taustalta olenkin käynyt teitä tarkkailemassa aika ahkerasti... Kolmatta lasta :heart: odotetaan ja LA olisi 24.3., synnäri KYS. Pakko oli vastata tuohon supisteluihin ja selkäsärkyihin: käykää otattamassa ureaplasma näyte omalla terkalla?! Mulla aikasemmin...

Yhteistyössä