Hakutulokset

  1. N

    *^^Piinaviikko 49^^*

    oiiih. ONNEA kesä-74!!! :flower: :heart: hienoa, että tältäkin piinaviikolta taas jotain hyviä uutisia!
  2. N

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    heippa hei. ilmoitetaanhan nyt sitten tännekin pinoon, että sieltähän tuo nega paukahti ikkunaan perjantaina ja täti tuli kylään lauantaina.. eli näin täällä. mitäs rouses sulle? juliettan kuulumisia tuolta toisaalta jo luinkin, mutta mikäs se tilanne nyt on?
  3. N

    *^^Piinaviikko 49^^*

    heippa. kiirunen viikonloppu takana, ei oo ehtiny koneellekaan ollenkaan.. tosiaan; täällä mennään nyt kp 3/28. sieltähän tuo täti tuli, tismalleen sinä päivänä ku odottaa saattoi. olis vaan saanu olla tulematta. tuota ennen testasin perjantaina negan, ku en malttanu ootella. että ihan...
  4. N

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    mitäs Julietta? koska testaillaan? ;)
  5. N

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    peukkuja pidetään, ehdottomasti! b :) d missäs vaiheessa rouses sun kierto nyt on? mä ajattelin huomenna mahdollisesti testailla, se olis huomen sit kp 27/28, että eikös luulis jo näkyvän?? ;) pare ainakin on testata, jos vaikka olis niin hyvin käyny että plussais, ettei sitten...
  6. N

    *^^Piinaviikko 49^^*

    niin ja very important baby, ei kai haamua tuu, jos nega on... et eikös se plussaa sit merkkaa!
  7. N

    *^^Piinaviikko 49^^*

    vieläkö mahtuu mukaan piinailemaan... kp on nyt 26/28... menkkaoloa ei ole, muita oloja kyllä... etoo, närästää, alamasua viiltää, röyhyttää, paleltaa, lämpöä on... en sit tiä, mitä meinaa. toivottavasti plussaa :) miltäs ihmisillä täällä näyttää?? onnea teille onnekkaille plussista...
  8. N

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    tässä kans sellanen tilanne, ettei niin oo tekemällä tehty vaan tulee jos on tullakseen. kuume kuitenkin on niin kova, että mieli tekee tepposiansa herkästi... joka kuukausi toivoo ja aina kovemmin pettyy..
  9. N

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    juu, tulen. voi olla että jo aiemminkin jos en malta ootella ;) yö tässä töissä kuitenkin menee kaikenlaisia oireita lukiessa ja vauvasivuja selaillessa.. voi olla että on niin kauhia tarve testailla jo huomenissa, ettei pysty odottamaan :D
  10. N

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    niinhän tuo on... miettii vaan sit tavallaan sitäkin, että jos sieltä se nega pärähtää (vaikka raskaana oliskin), ni sit terästän kahta kauheemmin glögiäni ja masistelen koko illan :D et en sit tiä mikä paras vaihtoehto on... ehkä kuitenkin nyt jännäilen lauantaihin asti sitä, kurvaako täti...
  11. N

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    oi että, miten voikin naisen kroppa olla kummallinen kun kaikenlaisia oireita saa turhaankin aikaan... nyt sitä sit saa jänskäillä, että onko taas "hulluutta" vai ihan täyttä totta... miltäs tuntuu, jaksatko ootella maanantaihin asti? mulla on vähän siinä hilkulla, menkkoja "oottelen" pe-la...
  12. N

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    niin ja mä bongasin oviksen tuossa 16. päivä myöhäsellä ehtoolla... touhuilemaan päästiin taas vähän myöhässä, eli sillon sunnuntaina 18.päivä, mutta, mutta...
  13. N

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    oireita on, erilaisia kuin aiemmin.. -alamasussa tuntuu painetta ja tietyissä asennoissa / liikkuessa vihlaisee... erona aiempiin massutuntemuksiin se, että yöllä asentoa vaihtaessa jopa ihan heräilee siihen vihlontaan. -etovaa oloa on -röyhyttää ja närästää -ilmavaivoja ja vatsan toiminta...
  14. N

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    heippa Julietta! maanantaihin täälläkin ootellaan... jos vaan malttaa ;) mäkin oon nyt jotenkin eri tavalla varma, että masuasukki siellä kyytissä olisi.. mut saas nähä nyt! ...toivotaan ;)
  15. N

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    Täällähän on hiljaista. Eikö kukaan muka nyt oireile enää ja toivo ja luule...?? oonko minä ainut? :D halloota! olis kiva kuulla teistä kaikista, jotka täällä yhessä mun kanssa jännäilitte. mitä teille nykyään kuuluu? ja muista tietty kans... :)
  16. N

    raskausoireketju(mahd.)

    heippa tänne! mulla on ollut kovin kiirusta opinahjon vuoksi, aiemmin päivittäin palstalla pyörin ja seurailin. nyt taas oirehditaan: -paha olo, makeaa tulee syötyä koko ajan, toisin kuin ennen (olen perso kaikelle suolaiselle yleensä) -alavatsa jomottaa, viime yönä vihloi niin, että...
  17. N

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    zande: elikkäs mulla on nyt sitten kp 48... veikkaus on, että alkuviikolla olis voinu olla ovulaatio, mut en sit tiedä. ainakin sen suuntaiset oireet oli, et onko nyt sit vaan jostain syystä kroppa ja hormonit jollain tavalla kovin sekaisin...?
  18. N

    Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

    Heippa tännekin... Miltäs tilanne näyttää muilla? Mun osaltahan jännitys on ohi, veritestistä tosiaan negatiivinen tulos.. tätiä ei kuitenkaan edelleenkään näy ja oireet vaan jatkuu... TOSI omituista! Kuitenkin innolla seuraillut täällä taustalla muiden tilannetta. Heidsu, miltäs sun verikokeen...
  19. N

    hCG-verikoe, raskauden toteaminen

    ja hCG-koe verestä tehtiin siis niin, että oli kp 37.

Yhteistyössä