Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

ny pakko sepittää lisää :D menkka oireet ollu jo pahat, eli sattuu alavatsaan ja lonkkiin vietävästi mutta vuoto puuttuu.. ja tänää oli pakko lähtiä koulusta poijes ku sai ravata vessassa että tuleeko oksennus vai ei.. keksin että hedelmä auttaa pahaan oloon ;) testin tein kylläkin päivällä ja nega oli.. saas nähä alkaako menkat vai ilmestyykö vkl kaks viivaa tauluun :p
 
Heippa tännekin...
Miltäs tilanne näyttää muilla? Mun osaltahan jännitys on ohi, veritestistä tosiaan negatiivinen tulos.. tätiä ei kuitenkaan edelleenkään näy ja oireet vaan jatkuu... TOSI omituista! Kuitenkin innolla seuraillut täällä taustalla muiden tilannetta. Heidsu, miltäs sun verikokeen tulokset näytti?

Plussatuulia toivottelen! :)
 
miun pittää kaiketi kans täällä ilmoittautua eli viimeistä kiertoa kuumeillaan, ja TODELLAKIN toivotaan olevamme raskaana...

5pv oviksesta toinen tissi on tulessa, alanmasua nippailee ja syöpötyttää koko ajan :D

kp:t 18/28 eli 10 päivän piinaputki edessä... :kieh: :kieh:
 


heipä hei taas! :)
tänne ei näytä muut kirjoittelevan ku mie niin tässäpä taas:
jännä millainen loppukierto tulee, luulin aamulla että eilisestä 2 siideristä oli rapula (kun en ikinä sairasta krapulaa ) kun oli niin öklö olo ja tuntu että voisin halata pönttöä. mutta onneksi en joutunutkaan :x
ja nyt sitten ei päiväkahvi maistunu :eek: olin ihan että -öö- (juon jokapäivä ainakin se 5-7 kuppia kahvia) ja tänään ei menny alas edes YKSI hörppy. :eek:
(tai sitten ei ukko osannu keittää oikeanlaista kahavia :LOL: :LOL: )

ja joo tota valkkarii tulee koko ajan, ei oo kuivaa kautta täällä oviksesta tätiin...joka päivä saanu vaihtaa varmaan 10krt pikkuhousunsuoja :LOL:

ja kn on NIIIIIIN kiinni, ei saa ees pikkurillin päätä mahtuun sen kärkeen saati yltään sinne :LOL:

Anteeksi taas nää alapääjutut...
:ashamed:
 
Oon tullu siihen tulokseen kun luen näitä teidän juttuja että.... Te kaikki pähkäilette ja mietitte/stressaatte et ootteko raskaana ja mikähän mua nyt vaivaa... Tuleekohan ne menkat vai olisinko sittenkin raskaana!! Tiedättekö että kun te noin toimitte se vaikuttaa NEGATIIVISESTI raskaaksi tuloon!!! :attn: Te vielä joka nipistyksen rinnoissa ja mahassa laitatte siihen piikkiin et ootte raskaana.Teillä on samat tuntemukset ja nipistykset silloinkin kun ette missään tapauksessa haluais tulla raskaaksi.Kannattaa vähän miettiä miten tutkailee itseään.Ja se on ihan turhaa tollasta harrastaa. Lähes aina joutuu pettyä.Onko se sit kivaa? :whistle:
 
Moikkasta kaikille!
Ajattelin itsekkin nyt kirjautua käyttäjäksi,sillä lueskelen tätä palstaa päivästä toiseen.....ja tietysti toiveena PLUSSAAA :heart:
Menkat pitäs alkaa parin päivän päästä,ja menkka-oireet kyllä on:ärtyneisyyttä ja syöpöttää ja muljuilua vatsassa. Vaikkakin isännän kanssa on tullut peuhattua siihen malliin että jos vaan tähdet oisivat olleet kohdallaan niin olisi pitännyt tärpätä.
Nyt on rinnat ollu kipeenä viikon, mutta niinhän ne on ollu ennenkin :(
Lämpöä on tälläkin hetkellä 36.9, eli extraa on, mutta saatan oireilla vain koska ootan niin paljon raskautta...Ja menin onneton tekemään testinkin eilen,vaikka oli liian aikaista,ja negaahan se näytti.
Viime yönä ja tänään tullut lima-klimppimäistä niukkaa "vuotoa",joka on rusehtavan punaista.
Osaisiko joku vastata tuohon vuoto-asiaan? Onko muilla kokemusta tuollaisesta vuodosta,pari päivää ennen menkkojen alkua. Mulla se ei ole normaalia.
Pienokaista on koitettu laittaa alulle nyt 5 kk ajan.Sydän välillä pakahtuu odotuksesta,että saisi alkaa kantamaan uutta elämää :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Villivarsa-78:
Moikkasta kaikille!
Ajattelin itsekkin nyt kirjautua käyttäjäksi,sillä lueskelen tätä palstaa päivästä toiseen.....ja tietysti toiveena PLUSSAAA :heart:
Menkat pitäs alkaa parin päivän päästä,ja menkka-oireet kyllä on:ärtyneisyyttä ja syöpöttää ja muljuilua vatsassa. Vaikkakin isännän kanssa on tullut peuhattua siihen malliin että jos vaan tähdet oisivat olleet kohdallaan niin olisi pitännyt tärpätä.
Nyt on rinnat ollu kipeenä viikon, mutta niinhän ne on ollu ennenkin :(
Lämpöä on tälläkin hetkellä 36.9, eli extraa on, mutta saatan oireilla vain koska ootan niin paljon raskautta...Ja menin onneton tekemään testinkin eilen,vaikka oli liian aikaista,ja negaahan se näytti.
Viime yönä ja tänään tullut lima-klimppimäistä niukkaa "vuotoa",joka on rusehtavan punaista.
Osaisiko joku vastata tuohon vuoto-asiaan? Onko muilla kokemusta tuollaisesta vuodosta,pari päivää ennen menkkojen alkua. Mulla se ei ole normaalia.
Pienokaista on koitettu laittaa alulle nyt 5 kk ajan.Sydän välillä pakahtuu odotuksesta,että saisi alkaa kantamaan uutta elämää :heart:

ensimmäiseni kun sain kun menkkojen piti alkaa tuli 2 päivää juuri tuota ruskeaa niukkaa vuotoa hyvin,hyvin vähän ... :D taidat olla raskaana :hug: :hug:
 
kiitos Jonttu rohkaisusta =) itse en muista esikoisesta kovin paljoa yksityiskohtia,kun siitä on jo kymmenen vuotta kun aloin poikaa odottamaan. mutta on tää kyllä varmaan piinaavampaa nyt kuin silloin....silloin sitä vain tuli raskaaksi,kuin salaman-iskusta :D nyt sitten tällaista odotusta...ennen ODOTUSTA.
 
Saankohan kirjottaa tänne viel :LOL: ne menkat alko.. mutta outoja nipistyksiä on mahassa vielkin (ei siis normaaleja) ja koko ajan huono olo. mandariini on hyvää kun oksettaa sil menee hetkeks pois. normaalia vatsatautia se ei kyllä ole.. outoa :/
 
anrehu: juu kyllähän sen varmaa kaikki tiedostaa että ei tuo stressailu ainakaan auta tuossa raskaaksi tulemisessa.. Mutta ku noita asioita tahtomattakin pähkäilee koko ajan... :headwall: Ei paljo auta vaikka 'päättäisi' että nyt en ressaile... :/ Siispä on mukava pähkäillä niitä asioita muiden kanssa :D
 
Santtuli: Tiedän hyvin mitä tarkoitat ja itellä on ollut juuri näitä samoja juttuja mietteitä mitä täälä on joka ikisellä.Paitsi olen eläissäni tehnyt vain yhden testin ja sen jälkeen tuli aika pian keskenmeno.Sitä ennen olin jo saanut pojan (nyt 4v).Km jälkeen päätin että en koskaan tee enään testejä ja päätöksessä olen pysynyt.Tytön olen saanut pojan jälkeen (ikäero 1v10kk).Vaikka en oo ikinä käyttänyt ehkäisyä enempää en ole saanut lapsia.Se on tosi valitettavaa! On kyl ollut ongelmia raskaaksituloon mut en vain tule.Menkat on melkein aina myöhässä mut siltikään en tee testiä.Se on kaksinkertainen pettymys sen jälkeen jos tulee km.
Mutta te kyl saatte kirjotella mun puolesta tänne mitä mieleen tulee.Tuntuu vaan niin turhauttavalta... mut tätä tämä elämä on...
 
zande: elikkäs mulla on nyt sitten kp 48... veikkaus on, että alkuviikolla olis voinu olla ovulaatio, mut en sit tiedä. ainakin sen suuntaiset oireet oli, et onko nyt sit vaan jostain syystä kroppa ja hormonit jollain tavalla kovin sekaisin...?
 
Kävin aamulla antamassa pissanäytteen ja iltapäivällä soitan tuloksen perään. ;) Nyt kyllä jännittää. En vain oikein ymmärtänyt kun yks hoitaja sanoi että se pitää tehdä aamupissasta mutta laboratorion puolella sanottiin että ei tarvii. Voikohan se näyttää väärin kun aamupissasta ei ollut paljonkaan aikaa, n.1h välissä? :/
 

Yhteistyössä