Hakutulokset

  1. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Moi! Täältäkin sitten vauvauutinen. Meille syntyi ihana pieni tyttö 19.6,viikoilla 41+2, paino 2904g ja pituus 50 cm. Tyttö tuli rytinällä eli hätäsektioon jouduttiin menemään, koska vauva syke laski supistusten aikana niin alas. Syynä tähän oli napanuora kaulan ympärillä. Kokemus oli...
  2. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Pikatervehdys! Onnea uusille äideillle ja vauvoille! Täällä vielä yhdessä kasassa ollaan ja ihmetellään koska alkaa tapahtua. Olisi kiva kun vauva tulisi ennen juhannusta ;) Supistelua on päivittäin, muttei kivuliasta. Sipsuli 40+3
  3. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Moikka vain kaikille! Yhdessä kasassa täälläkin ollaan, mutta odotusta h-hetkestä on kovasti. Just kun ei tiedä koska se tulee. Olo ihan ok, vaikka tietenkään monia juttuja ei jaksa enää tehdä. Vatsa painaa jo aika lailla ja yöt menee huonosti, kääntyminen on kyllä jo hankalaa. Eilen oli...
  4. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Onneksi olkoon Kuunlilja!!! Olisi kiva kuulla synnytyksestäsi enemmän... Täällä sitä ollaan vielä paksuna muutama viikko varmaankin:) Muuten kaikki ok, mutta yöt sujuvat aika huonosti. Minulla kohdunkaula jo hieman lyhentynyt ja lääkäri uumoili, ettei paljon yli menisi. Katsotaan nyt...
  5. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Heippa vain kaikille! Kyllä sitä tässä vaiheessa tosiaan monasti mieleen tulee, kuinka pitkä reissu on tehty ennen tätä raskauden onnistumista. Meillä siirrettiin noin 15 hyvää alkiota kolmessa IVF-hoidossa ja tämä alkio oli viimeinen. Sitten oli tarkoitus siirtyä adoptioon. Mutta toisin...
  6. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Heippa vain! Anjamarita: Meillä on vauveli aivan samassa asennossa! Nyt tässä jännitelläänkin mahtaako kääntyä kohtapuoliin... Sf-mitta oli tällä viikolla 28 ja minulle on painoa tullut 9kg lähdöstä. Vauveli lähentelee 2kg. Minua on myös väsyttänyt vietävästi, sillä on ollut vaikkea...
  7. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Tervehdys vain kaikille! Olen ollut tosi pasiiviinen kirjoittamisen suhteen, mutta nyt päätin ryhdistäytyä :) Olen kyllä käynyt aktiivisesti lukemassa ketjua. Minulla menossa viikot 25+3 ja sairaslomalla olen toistamiseen supistusten vuoksi. Kohdunsuu on onneksi pysynyt visusti kiinni...
  8. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Yhdyn Tintti74 ja helly74 tuntemuksiin. Minulla aivan samoin olo normalisoitui tuossa pari viikkoa sitten. Tunsin itsen pirteämmmäksikin. Ja rinnatkin pieneni. Kun ei ole kokemusta aikaisemmista raskauksista niin kyllä sitä hermostuu. Nyt taas olo tuntuu aika turvonneelta ja rinnat...
  9. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Taidanpa nostella ketjua:) Kyllä nyt tuntuu aika jotenkin matelevan ja laskettuun aikaan tuntuu olevan ihan hirveän pitkä aika... Kuulimme sydänäänet neuvolassa viikolla, ja kyllä helpotti taas hetkeksi. Onneksi on näitä joulupuuhia, niin ajatukset menee välillä muuallekin. En usko Saarax...
  10. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Hei! Me saatiin istukkatutkimuksen tulos reilussa viikossa ja terveen lapsen kromosomit vauvelilla on. Löytyykö muita istukkatutkimuksessa käyneitä? Nyt odotellaan ensi viikon neuvolakäyntiä, koska varmaan siellä kuunnellaan ekaa kertaa sydänääniä. Ikävä kuulla kun niin monella on ollut...
  11. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Paljon onnea Ines plussasta. Kyllä se on mahtava hetki nähdä viiva testissä, kun yritystä on takana enemmän. Minulla on se käsitys, ettei vielä tuossa vaiheessa välttämättä näe sydämen sykettä, siksi kai se eka ultra yleensä laitetaan 7 vkon tietämille. Mutta tulethan kertoilemaan kuulumiset...
  12. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Onpa mahtavaa Frida kun asia kääntyikin noin positiiviseen suuntaan. Onnea kovasti!!! Millä viikolla nyt oletkaan? Kiva kun ketjuun tulee uusia kirjoittelijoita, täällä on todella kiva vaihtaa kokemuksia. Minulla oli istukkatutkimus eilen ja vaikka täältä netistä olen lukenut kovin...
  13. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Fridalle iso halaus ja voimia jatkoon!!!Jos oikein muistan sinäkin olet jo aika kauan yrittänyt vauvaa. Minulla myös keskenmeno takana ja vieläkin nousee kylmät väreet kun muistelen sitä. Lämpimin ajatuksin, sipsuli.
  14. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Hei kaikille! Kattinkalle: Lapsettomuusklinikoilla on vähän eri menettelyitä tukilääkityksen suhteen. Väestöliitossa ei ainakaan ole jatkettu Lugesteronia kummankaan eli tuore- eikä pakkassiiron jälkeen kun raskaustesti on tehty. Fertinovassa taas olisi jatkettu. Muista klinikoista en tiedä...
  15. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Onnea Lutuliinille ja Saarax:lle ekasta ultrakäynnistä. Kyllä tuntuu hienolta sydämenlyöntien näkeminen. Kattinkalle haluan sanoa, että ymmärrän täysin, miten uskomattomalta kaikki tuntuu, kun alkioita on siirretty jo niin monta. Mellä nämä olivat jo 16. ja 17. alkio. Ja toinen siis vain...
  16. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Joo, kyllä väsymystä riittää täälläkin. Minulla ei ole pahoinvointia, mutta rinnat ovat tosi kipeät ja turvotus valtaisaa. Ei mitään tietoa, että farkut mahtuisi jalkaan. Ja edelleen on vatsassa kovasti menkkamaista oloa. Kiva kun tässä ketjussa on muitakin hieman iäkkäämpiä odottajia. Käytiin...
  17. S

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Ajattelin minäkin liittyä porukkaan. Olemme yrittäneet vauvaa 5 vuotta ja nyt tärppäsi toisen kerran. Eka kerta meni valitettavasti kesken reilu vuosi sitten. Meillä takana 3 IVF-hitoa ja monta monituista PASsia. Nämä olivat viimeiset alkiot, mitä oli pakkasessa ja hoidot oli ajateltu lopettaa...
  18. S

    Vihdoin plussaonnea !!

    Kiitos neuvosta! Kyllähän raskauteen tulee omat paineensa kun pelkkää raskautumista on saanut odotella monta vuotta. Jotenkin on vaikea uskoa, että vihdoin voisi onnistuisi. Meillä on sen vuoksi vielä jännät paikat, kun viimeiset alkiot siirrettiin ja tarkoitus ei ole enää jatkaa hoitoja tämän...
  19. S

    Vihdoin plussaonnea !!

    Sattuuko löytymään samantyyppisessä tilanteessa olevia? Olemme yrittäneet vauvaa 5 vuotta. 1,5 vuotta sitten olin hetken raskaana, mutta valitettavasti raskaus meni kesken viikolla 10. Toinen plussa tuli 1,5 viikkoa sitten ja tietenkin toiveet ovat taas korkealla! Pelottaa kyllä kovasti...

Yhteistyössä