Hakutulokset

  1. I

    +++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Kirjoitampa minäkin tänne kuulumisia. Helmikuussa raskautuneena. Silloin oli eka/vika PAS-hoito. Aiemmin ei pakkaseen ollut jäänytkään. Itselläni on takana jo muutama neuvolakäynti, alkuraskaudenultra klinikalla rv 7 jossa selvisi kaksoisraskauteni ja sairaalan niskaturvotusultrakin on ollut rv...
  2. I

    Raskaustesti ovulaatiotestillä?

    ...Riio ja Pupuvaimo =) Jännää tuo tunne kun ei meinaa uskaltaa testata. Uskomatonta kyllä siltä tuntuu myös nyt kun varmistavaa testipäivää odottelen. Et uskaltaiskos. Viimeisestä IVF hoidosta en edes uskaltanut testata vaan odotin että tuleeko täti vai ei B) Onnittelut Pupuvaimollekkin...
  3. I

    Raskaustesti ovulaatiotestillä?

    että näköjään voi tehdä tai ainakin saada jotain osviittaa asiaan. Nyt raskaustestillä plussa. Kakkosviiva haalea mutta kuitenkin olemassa =) Klinikan mukaan ei näin aikasessa testissä olisi tumma viiva vielä voinut ollakkaan. Mut en vielä voi uskoa asiaa vaan uusi testi sitten oikeana...
  4. I

    Raskaustesti ovulaatiotestillä?

    Netistä oon lukenut aiheesta puolesta ja vastaan. Et testi vois näyttää mahd.raskauden jos testi tikkuun tulee kaksi tummaa viivaa ja haamuviivoja ei lasketa kun testataan ovistestillä? Miulle tehtiin pas ja sen jälkeen oon testannut tarpeettomiksi käyneillä ovistesteillä et mitä ne näyttää...
  5. I

    Menkat negan jälkeen?

    Kuinka nopeasti veritestipäivän jälkeen (jos on tullut nega) ovat tulleet myös menkat. Minulla itelläni viimeeksi tuli heti seuraavana päivänä. Nyt en ole uskaltautunut testiin jonka ois voinut tehdä eilen ja ravaan hysteerisenä wc:ssä, että tuleeko ne menkat vai ei... En nyt tiedä onko...
  6. I

    Alkiot maljalla

    ...voi sinua.. ihana ajatus että saisit tupla annokset ja miulle antasit toiset :hug: joo, kyllä minä miestäni rakastan suuresti, joskus ihan sattuu, kuten just nyt. Kävin kaverini kanssa syömässä ja siellä sattui olemaan joku perheellisten kokoontumisajot. Huh,huh...ei kestä pää millään...
  7. I

    Alkiot maljalla

    Meillä on siittiöt priimaa ja minäkin tuotan munasoluja hyvin. Yhdessä ne ei vaan toimi :'( Miulla on taasen toisin päin et mietin jospa pitäis antaa "miehelle kenkää" vaikka rakas onkin että hänellä ois mahdollisuus lapsen tekoon. Jos se on hänelle sellainen asia joka on maailman tärkein. En...
  8. I

    Alkiot maljalla

    Hei, Tässä kaksi IVF hoitoa takana ja kummallakin kerralla maljalle saatiin mukavasti alkioita. Alkiot taasen hyytyivät yksi toisensa jälkeen ja siirrettäessä jäi vain yksi tai kaksi alkiota siirrettäviksi. Pakkaseen ei mitään. Joten nyt kyselisin että onkos tälläisillä eväillä kukaan...
  9. I

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Kurreliini kuvasi hyvin tuntemukset. Se epäusko kun katsoo ensin omasta testistä sitä viivan puuttumista. Eikä mitään haamuja. Menee verikokeeseen ja yhtä tylyä negaa. Mieli ei millään usko. Viime kerrallakin uskoin vasta sinä aamuna kun vessassa huomasin että kas menkat. Sitä ennen ei pää...
  10. I

    Kylmä kohta mahassa

    Täytyy sitten yrittää uskoa että kaksi kylmää kohtaa mahassa on ne kiinnittyneet alkiot. Millään ei jaksais uskoa. Likkakaverinikin kyllä kokeili mahaani saunassa ja löysi ne kohdat. Että eivät ihan liene mielikuvituksentuotetta ole :) Kovasti toivon et raskautuisin nyt :heart:
  11. I

    Kylmä kohta mahassa

    Hei, plussanneet ja raskaana olevat. Löytyykö teiltä mahasta kylmä/viileä kohta navan läheltä. Jostain luin että sellainen vois olla merkkinä alkion kiinnittymisestä. Itse tässä testituloksia vielä odottelen labrasta.... B) Kiitos etukäteen jos joku viitsii vastata :flower:
  12. I

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    tuesta vaikka vähän myös hävettää täällä itkeskellä negaa vaikka veritestitulos tulee vasta huomenna. Millään ei vaan jaksa nyt nousta ylös täältä itsesäälin suosta. Miten se vaihtuikaan nopsaa odottelusta tälläiseksi PIINAKSI :'( Jotenkin sitä vaan muistelee miltä tuntui soittaa viime...
  13. I

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    ...voi ei, olen tosi pahoillani Milja :'( huomasin juuri että sinäkin olit saanut negan. Tilaisin nyt verikokeen itselleni. Eipä jää mitään ihmettelyjen varaan.
  14. I

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    ei pää kestänyt ootella. Ihan puhdas nega tuli ei mitään haamuviivoja :'( Perjantaina olis ollut oikea testipäivä.
  15. I

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Jos joku osais auttaa. Että mitenkäs kauan siitä alkionsiirrosta pitikään pidättäytyä seksistä. Muistan että ekalla kerralla siitä neuvottiin pidättäytymään ?-päiviksi. B) Piti nyt keksiä muuta pohtimista, kun pää on jo kipeenä tästä piinailusta :headwall:
  16. I

    Piinailijoita?

    Hei pitkästä aikaa ja kiitos ihanasta kirjeestä :) Toinen alkioista oli priima ja toinen seitsemän soluinen. Kumpikin nyt siellä jyllää B) tai tässä vaiheessa niidenhän pitäsi olla tiukasti siellä seinämässä kiinni. Eilen tuli kamala paniikki ja millään ei olisi jaksanut odotella...
  17. I

    Piinailijoita?

    Ei jäänyt pakkaseen. Mutta kaksi siirrettiin eilen. Jospa ne nyt jaksaisivat ja haluaisivat kiinnittyä sinne kohtuun :) Ilkeisköhän täällä ihan julkisesti kertoa miksi emme saa korvausta emme edes lääkkeistä. Ongelma on itse aiheutettu :ashamed: Mietin kertoisinko tästä koska jotkut ihmiset...
  18. I

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Nyt siis eka piinapäivä menossa. Eilen laitettiin kaks alkiota kohtuun. Jotenkin tää toka kerta on helpompi henkisesti, ainakin vielä B)
  19. I

    Piinailijoita?

    Kiva kun kirjoittelet. Sinulla on jo piinapäiviä takana ja minä voin sitten huomenna laskea sen ekan pp B) Minulla tuli ekalla kerralla lugeista kaik "raskausoireet" ja myös tuo kamala oksettava olo. Samoin nyt väsyttää ja etoo. Mut vielä tän kestää :) Soitin eilen taas labraan ja viisi...
  20. I

    Piinailijoita?

    Minulla on ikää jo 39, se ahistaa B) Lyhyellä kaavalla saatiin 6 solua ja yön yli odotettuna alkioista selvis kaks ja kun oli siirtopäivä niin jäljellä oli vain se yksi siirrettävä. Joten ei hurraamista vaikka alussa oli soluja "ihan kiva määrä". Nyt soitin eilen ja kuulin että ekan yön...

Yhteistyössä