Raskaustesti ovulaatiotestillä?

Netistä oon lukenut aiheesta puolesta ja vastaan. Et testi vois näyttää mahd.raskauden jos testi tikkuun tulee kaksi tummaa viivaa ja haamuviivoja ei lasketa kun testataan ovistestillä?
Miulle tehtiin pas ja sen jälkeen oon testannut tarpeettomiksi käyneillä ovistesteillä et mitä ne näyttää. Kaks ekaa testiä 6 ja 7 päivän aikaan ei näyttänyt mitään. Nyt pp 10 aamuna siihen tärähti kaks tummaa viivaa.
Onkos täällä ketään joka ois testannut noilla testeillä? Kokemuksia?

Juu, tänään ruokiksella apteekkiin hakemaan oikeata testiä...

Vaik ei pitäis vielä intoilla varmaankaan. Takana kuitenkin 3 IFV ja nyt tämä yks pas. Joka myös vika kun pakkaseen ei jäänyt mitään.
 
että näköjään voi tehdä tai ainakin saada jotain osviittaa asiaan. Nyt raskaustestillä plussa. Kakkosviiva haalea mutta kuitenkin olemassa =) Klinikan mukaan ei näin aikasessa testissä olisi tumma viiva vielä voinut ollakkaan. Mut en vielä voi uskoa asiaa vaan uusi testi sitten oikeana testipäivänä perjantaina.
Toivon onnea kaikille piinapäiviä viettäville, hoitoja suunnitteville yms. :flower:
Itellä kuitenkin ikää jo 40 vee ja ekaa lasta yrittämässä. Jo toivon pois heittäneenä en voinut millään uskoa et tästä vikasta hoidosta plussa pärähti tikkuun :)
 
Onnittelut plussasta Inkaliini :) ja tarrasukkia matkaan! Olen myöskin lukenut jostain, että ovistikulla voisi testata raskauden ja näyttäähän se onnistuvan :D Itsellä piinapäivät menossa, mutta en uskallakaan miettiä testejä vielä... Toive esikoisesta on kova!
Aurinkoista kevättä ja loistavaa vointia!!!!!

Riio :flower: :flower:
 
...Riio ja Pupuvaimo =)
Jännää tuo tunne kun ei meinaa uskaltaa testata. Uskomatonta kyllä siltä tuntuu myös nyt kun varmistavaa testipäivää odottelen. Et uskaltaiskos. Viimeisestä IVF hoidosta en edes uskaltanut testata vaan odotin että tuleeko täti vai ei B)
Onnittelut Pupuvaimollekkin :hug: ja tsemppiä Riiolle testiin :hug:
 

Yhteistyössä