Hakutulokset

1. N

***Piinaviikon 44 jatkot***

Uskallan onnitella jo =) Aikaisemmin piti kirjoittaa, että nuo sinun oireet ovat TODELLA lupaavat ja näyttää siltä, että olin oikeassa =) Noomi rv 11+1
  2. N

Kielletyt ruuat

Monissa Pirkan tuotteissa ei ole mitään mainintaa pastöroinnista. Olen kuitenkin olettanut, että ne on ovat valmistettu pästoroiduista maidosta. Onko joku ihan kysynyt asiaa? Myöskään Valion Aamupalajuustoissa ei lue että olisi pastöroitu, mutta olen niitä syönyt. Eikö kaikki Valion juustot...
  3. N

Kielletyt ruuat

Juustot: Olen syönyt pastoroidusta maidosta tehtyjä pehmeitä juustoja (viola, feta jne..), homejuustoa vain kuumennettuna. Pakasteet: Muista marjoista en tiedä, mutta ulkomaalaisia pakastevadelmia ei tulisi syödä ilman kuumennusta (kaliki-virus). Kaloihin en ota kantaa, koska en niitä...
  4. N

G:Kuinka kauan olet imettänyt?

1kk ja 2kk, olisin halunnut kakkosen kohdalla imettää paljon kauempaa, mutta se ei ollut mahdollista. Mahdollista kolmatta lasta toivottavasti voin imettää ainakin 6kk.
  5. N

Onnittelut haamusta! Toivottavasti se siitä vahvistuu ja miksi ei vahvistuisi? =) Olisi upeaa jos pitkä yrityksenne palkittaisiin nyt.
  6. N

Halusin vain tulla tsemppaamaan teitä kaikkia..PLUSSAONNEA!.. Olen edelleen käynyt säännöllisesti lukemassa tätä pinoa ja aina tietenkin toivon löytäväni plussauutisia =) Rauhallista Joulun odotusta! :xmas:
  7. N

HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

Sydänäänistä, ei meidänkään neuvolassa yritetä kuunnella ennen 11-12 viikkoa. Pikkujouluista, onneksi ei ole juhlia tiedossa, niin ei tarvitse stressata =) täälläkään ei nimittäin menisi läpi se, ettei nyt vaan huvita. Kertomisesta, Meillä tietää lähimmät ystävät ja vanhemmat. Lapsille...
  8. N

Ihanaa, että paljon toivottu häälahja toteutui. PLUSSASÄTEITÄ ***** KAIKILLE!
  9. N

HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

Tännehän on tullut paljon kivoja uutisia..ultrakuulumisia ja sydänääniä, kiva! :heart: :heart: Itselläni on tänään taas pahoinvointi ollut runsaampaa ja pönttöä on tullut halailtua :x Niin, ja tervetuloa uusille!
  10. N

Tikkipää: Janan saa näkyviin niin että, kun olet tallentanut janasi sinne Lilypien sivuille, niin janasi alta löytyy kohta "get code" jota klikkaamalla avautuu osoitteita. Kopioimalla tokan (PseudoHTML, UBBCodeT or BBCode) osoitteen ja liittämällä sen tänne tekstiin.
  11. N

Luin niin monta viestiä, etten muista mitään mitä ihmiset on kirjoittaneet :| Toukomamma: Kiva kuulla että vuoto on rauhoittunut. Toivottavasti se katoaa ikiajoiksi. Itselläni kaikki on samalla mallilla. Pahoinvointi tuntuu vähän helpottaneen. Kovasti tekisi mieli sinne ultraan, mutta en...
  12. N

Onnea Myylle sata kiloa! Toivottavasti avioliitoistanne tulee pitkä ja antoisa :heart: Plussa tikussa olisi varmasti se paras häälahja, joten sitä toivotaan :) [/b]PLUSSAONNEA puhaltelen myös kaikille muillekkin!![b] Rentouttavaa viikonloppua toivotteleepi Noomi
  13. N

Edelleen pohdin tilaisinko ajan alkuraskauden ultraan. Täällä kun niin moni on käynyt, niin laittakaapa hintoja ja missä kävitte, niin vertailu on helpompaa meille, jotka ei olla vielä ultrassa käyty. Noomi ja Nasu 7+1
  14. N

Toukomamma, toivotaan parasta. Ikävää, että vuoto tuli sinunkin riesaksesi. :hug:
  15. N

Ensiksi tervetuloa uusille!! :wave: Hiusten värjäämisestä: Ihan huoleti voi tukkaansa värjätä. Eihän se väri päänahan läpi minnekkään imeydy :D Ja jos nuo väriaineet olisi jotenkin vaarallisia sikiölle, niin eihän raskaana olevat kampaajat voisi olla töissä ollenkaan. Sama pätee ripsiin...
  16. N

Poikaraskaus vs. tyttöraskaus?

Pääpiirteittään ovat olleet samanlaisia. Tyttöraskaudessa oli voimakkaampaa pahoinvointia, mutta myös poikaraskaudessa sitä siis oli. Maha aika samanlainen ja painoa molemmista samanverran. Noomi ja Nasu 6+6
  17. N

Kun uusia on taas liittynyt iloiseen joukkoomme, niin muistutan myös suljetusta yhteisöstä heinäkuun odottajille. http://groups.yahoo.com/group/heinikset/
  18. N

Tässä linkki hyvään raskauslaskuriin. Ilmeisesti sulla on menossa rv 4+0, olettaen että kuukautiskiertosi pituus on 30 päivää. http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111
  19. N

Heinä-elokuussa LA?

Hypätkäähän tuonne heinäkuisten pinoon. Siellä on jo vilkasta keskustelua :) Noomi ja Nasu 6+5
  20. N

Masukki: Olen pahoillani :hug: Itse olen keskenmenon keskellä ajatellut samoin, että luonto hoitaa elinkelvottomat ja kaikella on tarkoitus. HooWee: Tsemppiä vuodon kanssa. Aamu: Tuplaonnittelut!! :heart: :heart: Olen koko päivän juossut pää kolmantena jalkana, missä on se hyvä...

Yhteistyössä