Hakutulokset

  1. S

    Asuntolainaa hoitovapaalla?!

    Samposta soitetaan kait tänään vielä. Hakemus oli lähetetty toiseen konttoriin. "Laina tunnissa". Jep jep! :( Ok-talo + tontti käy takauksena 70%, jossei ne sitä hyväksy niin miehen vanhemmat takaa. Jossei tänään kuulu, niin joutuu taas oottaan viikonlopun yli ja asia vaan venyy ja venyy. :'(...
  2. S

    Asuntolainaa hoitovapaalla?!

    ^^ Ei autakkaan itkut markkinoilla. Mut saa varmaan silti kysyä miten muille on lainaa myönnetty. :headwall: Eipä näy lainaa vieläkään. :'( Nyt oli miehen sivuilta (sampo pankista) hävinny lainahakemuksi. Tarkottaako se nyt hylkäämistä vai hyväksymistä. :(
  3. S

    Asuntolainaa hoitovapaalla?!

    \ Siks me halutaanki 12kk maksaa pelkkiä korkoja, jotta mä ehdin sit hakea pojalle hoitopaikan ja/tai järjestää työkuviot kuntoon. Eli kaikki ollaan kyllä laskettu moneen kertaan itekki läpi ja mietitty tarkkaan mitä tehdään. Eihän tässä nyt ihan huvikseen isoja lainoja haeta ja sit jouduttas...
  4. S

    Asuntolainaa hoitovapaalla?!

    Oon ollu samassa työpaikassa 09/03 lähtien. Eli on vakkarityö ja paluu päiväkin tiedossa. Miehellä on myös vakkari työ ja tulot hyvät. Oon hakenu lainaa ennenkin asuntoon, exän kanssa ja se saatiin. Myös autolainan olen hakenu kaks kertaa. Et kyllä mä nää kiemurat muuten tunnen. Ainut oli vaan...
  5. S

    Asuntolainaa hoitovapaalla?!

    Moi! Onko joku hakenu lainaa kun toinen on ollu hoitovapaalla? - saitteko? - mistä pankista? - paljonko? Me haetaan ok-taloa varten (alle 200.000?). Nordeasta soittivat ettei lainaa irtoo meille ollenkaan. Katotaan sit kun palaat töihin oli vastaus. Mut miten mä voin palata töihin, kun pojalle...
  6. S

    Toimiiko teillä tuossa vasemmalla olevat laskurit?

    Mäkään en saa tuota toimiin.. Mihin ne luvut sit pitää kirjottaa, allekkain? Eka piti tarkistaa vuosi, sit kuukausi ja nyt päivämäärä. :/ Ku ei liberonkaan sivut toimi, siellä olis hyvä laskuri. *pyh*
  7. S

    Lapsen synt.koko, rv ja montako päivää sairaalassa?

    Poika, rv 39+1, 3070g, 48cm, sairaalassa oltiin 3 yötä.
  8. S

    calmette-rokotuksesta..

    Meidän poika sai sen (synt. 040406). Kukaan ei edes kysyny et laitetaanko vai ei. Lekuri vaan ilmotti et nyt laitan sen ja sanoin ok.
  9. S

    Vauvan hikka

    Moi! Meidän vauvalla tuli hikka vastasyntyneenä useemmin kun nyt! Masussa myös hikotteli usein. :) Tämä on osa keuhkojenkehitystä, ja ihan normaalia! Näin olen kuullut. Tissillä menee yleensä ohi, ihan niinku itelläkin juomalla vettä (useemmiten ;))
  10. S

    -06 SYNTYNEET

    Poika 04.04.2006 3070g ja 48cm Rv 39+1 :heart:
  11. S

    synnytyssuunnitelma?!

    Mä oon tehny synnytssuunnitelman kätilön kanssa kirjallisena. Ei synnytystä voi tietenkään suunnitella, mutta toiveet voidaan kirjata ylös! Tämä oli siis osa Haikaranpesässä(Kätilöopiston sairaalssa) kuuluvaan valmennukseen. Kätilö kysy mitä kivunlievutystä toivon, ja kaikkee mitä asentoja...
  12. S

    Synnytstapagallup

    Sairaalassa, puoli istuen. Ponnistusvaihe kesti 25min ja koko synnytys 7,5h. Suihku, ilokaasu ja epiduraali kylkiäisenä. ;)
  13. S

    Voiko sykkeestä päätellä tyttö vai poika

    Meillä oli pojan sykkeet lähes aina 145. ;)
  14. S

    BabyBlues

    Meillä poika syntyi 4.4. ja me kotiuduttiin 7.4. BabyBlues alko heti kotona ja kesti n. viikon. Oli kyllä aikas rankkaa. Itkin lähes joka asialle, ja varsinki imettäessä kun kävi niin kipeetä. Kyllä se ohi menee! Jaksuja! :hug:
  15. S

    Imetys

    Mulla nousi maito heti synnytys salissa, ja kaikki hoitsut kehu kuinka hyvin mulla tulee maitoa. Poika ei oo saanu koskaan mitään muuta kun rintaa. Eli siinä olen onnekas. Tällähetkellä kärsin vaan rintatulehduksesta ja syön 10 päivän antibiootti kuurin. Toinen rinta on ihan punanen ja...
  16. S

    Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

    Poika, 3070g, 48cm, rv 39+1 :heart:
  17. S

    Mitä merkkejä

    Mä olin mun vanhemmilla kylässä ja käytiin äidin kanssa ostoksilla ja syömässä jne. Maanantaina 3.4. Ei suppaillu, ei mitään. Ajoin kotiin ja menin illalla nukkuun norm. Aamulla 4.4. klo. 8.30 lorahti lapsivettä, heräsin siis siihen. Että ei ollu minkäänlaisia oireita ennen kun vesi meni..<br><br>
  18. S

    Missä meni lapsivedet?

    Aamulla heräsin siihen kun "jotain" lorahti housuun ja kiirehdin vessaan. Vettä tihku sitten koko ajan niin kauan kunnes poika oli illalla maailmassa. ;)
  19. S

    Mielipiteitä ilokaasusta?

    Mä vedin ilokaasua ihan huolella. Hauskaa oli vaikka oli kipeitä suppareita. Avolla oli kans tosi kivaa kun katteli mua. :laugh: Kätilö sano että ottaa pitkiä vetoja ja niin kauan kun tarvii. Avo katteli kun supistus käyrä piirty monitprilla ja aina kun lukemat lähti nousuun mä aloin vetään...
  20. S

    millä rv esikoinen syntyi?

    Meillä poika syntyi rv 39+1

Yhteistyössä