Hakutulokset

  1. H

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Pahoittelut keskenmenoista. Itselläni eka neuvola on maanantaina ja ultra siitä viikon päästä. Pelossa elän, että jotain on vialla. Mun raskausoireet eivät ole kovinkaan voimakkaat. Pahaa oloa kyllä on, mutta se on pikemminkin etomista vain.Ei ole oikeastaan oksettanut ollenkaan. Tosin voi...
  2. H

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Hei ja pikainen kysymys... Tehdäänkö se alkuraskauden ultraus sisäkautta vaiko mahan päältä?
  3. H

    Sain sitten vasta rv10-11 ekan ajan neuvolaan :/

    Minulla eka neuvola on viikolla 10 ja nyt menossa viikko 7. Mielestäni neuvola on kyllä aika myöhään. Mikäli ei olisi nettiä, en tietäisi d-vitamiinien syömisestä, tiettyjen ruoka-aineiden välttämisestä ym. oleellisesta tiedosta mitään. Kiitos internet :)
  4. H

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Moi! Mammavaatteista: Ajattelin pitää mahdollisimman pitkään omia vaatteitani ennekuin on ihan pakko ostaa isompia. Vielä ainakin mahtuu ihan hyvin. Tosin en pidä enää ihan niitä tiukempia siitä syystä, kun tämä raskaus on vielä salaisuus. Olen siis viikolla 7 ja maha ei näy. Milloinkahan se...
  5. H

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    joku ihmetteli, kun ei tarvi käydä yhtenään vessassa..Ei munkaan. Minä puolestaan ihmettelen sitä, kun mua on alkanut hikoiluttamaan hirveesti ja tuntuu että haisen. Tosin hajuaistikin on parantunut. Mies sanoo, että mun henki on ruvennut haisemaan myös..kuulemma metallille. Haisemisen lisäksi...
  6. H

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Moiks! Minä siirryn myös kuumeilijoista tälle puolelle. Viikoja nyt laskujeni mukaan 6+5. Eka neuvola on vasta joskus kolmen viikon päästä. Pahaolo alkoi viime viikolla ja viikonloppu oli ihan kamala. Voin syödä pitsaa, hampurilaisia ja ransakalaisia, mutta kaikki perusruoat ällöttää...
  7. H

    ovistikuista/oviksesta?

    Jatka vaan testaamista, niin kyllä se viiva vahvistuu. Ainakin mulla kävi niin.Voihan sitä vauvaa alkaa yrittämään jo haaleallakin viivalla, koska siittiöt kuitenkin elävät useita päiviä. Parhaimmat mahkut kuitenkin on silloin kun viiva yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva.
  8. H

    raskauden testaus ovistikulla

    Ovistikkuja jäi yksi yli joten mietin, että voiko sitä käyttää raskauden testaamiseen? Aikaisemmin tästä oli jossakin ketjussa puhetta, mutta en löytänyt ketjua.
  9. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Hieman masentuneena olen pysynyt poissa täältä. Nyt kuitenkin pettymyksestä toipuneena puhkun jälleen tarmoa. Kävin ostamassa ovistikkuja ja greippimehua. Eli panokset kovenee :) ongelmana on vaan, että pitkän ja epäsäännöllisen kierron takia ei ole mitään hajua millon tikuttelen... Täytyy kyllä...
  10. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Menkat alkoivat aamulla :(
  11. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    väliaikatietoja: tätiä ei näy eikä kuulu. Mielestäni tissit kipuilevat nyt enemmältikin sivuilta kuin nänneistä. Viime yönä heräsin,kun tisseihin sattui nukkuessani mahallaan. Olen muka havainnut niiden myös kasvaneet. Mies ei kommentoi vaikka vilauttelen niitä hälle pitkin päivää, jotta saisin...
  12. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    ja testin tulos...negatiivinen :( voihan toki olla, että ovulaatio tapahtui vasta viime viikonloppuna. Toivossa on hyvä elää, sanoi kirppu. Tätiä ei siis ole näkynyt ja r-oireet jatkuu.. Unico: jospa se oli sulla nyt se paljon puhuttu kiinnittymisvuoto..
  13. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Perjantaita! Tätiä ei ole näy. R-oireita tai kuviteltuja sellaisia on. Lämpöä on ollut nyt 4 iltana 37 astetta, naamassa finnimollukoita, tukka rasvanen, nipukka oudon supussa ja lähes ulottumattomissa, valkovuotoa lorahtelee housuihin ja alavatsassa kuumottaa. En tiedä kyllä kuvittelenko...
  14. H

    raskausoireketju(mahd.)

    Heilahdin tänne vielä kertomaan lisää oireistani. -lämpöä on ollut nyt kolmena iltana ollut 37 astetta -olen nyt varmaan viikon ajan käynyt kerran tai kaksi kertaa päivässä vessassa kakkoshädällä (anteeksi ilmaus) normaalisti käyn pari kertaa viikossa!! -värkki (anteeksi taas) on väljä ja...
  15. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Ei ole jäljellä nuita testejä. Ajattelin käydä ostamassa vähän luotettavamman apteekista. En ole varma edes pitäisikö menkkojeni alkaa nyt vai vasta puolentoista viikonpäästä. Sen verran heittää kierto. Saattaa olla että vasta ovuloin viime viikonloppuna.. hulluksihan tässä tulee. mies kuuntelee...
  16. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Tein tänäaamuna rfsun testin . sellasen maitokaupasta ostetun.. muttamutta tulos oli kummallinen..ilmeisesti kuitenkin negatiivinen. Kontrolliviivan ja oletetun raskausviivan välinen alue värjääntyi vaaleanpunaiseksi. Olisko sitten kontrolliviivan väri vaan levinnyt? samanlaiseen tulokseen en...
  17. H

    raskausoireketju(mahd.)

    Hykerryttävä ketju.. :D Minulla nyt 33/31-45. Oireet vaihdelleet oletetusta ovulaatiosta lähtien. -juilimista mahassa, yksi suonenveto(?) mahassa, yksi kova vihlaisu -närästystä (yleensä vain hyvin harvoin) -viime viikolla flunssa -nännit arat ja kovat (tosi kovat) -pieniä näppyjä...
  18. H

    Ihme aknea Brad Pittin ylähuulessa!

    Huulirasvaa vaan kaipaa..on se bratti kuitenkin aika ihq
  19. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Hei! Täällä uusi toiveikas kuumeilija. Ikää lasisa 26 vuotta. Pillereitä olen syönyt yli kymmenen vuotta (15 vuotiaasta lähtien). Heinäkuussa lopetin pillerit..nyt siis kolmas kierto. Kierto ihan sekaisin. Odottelen paraikaa menkkoja tuleviksi (33/31-45). Peukut ja pottuvarpaat on pystyssä...
  20. H

    kohdunnipukasta vielä.jaksakaa vastata pliis???

    Olen antanut itselleni kertoa, että raskaana ollessa kohdunnipukka on kova kiinni ja "pakenee" ylöspäin... itsensä tutkiskelijoissa (tai jotain)-viestiketjussa löytyy nipukka-asioista ajatustenvaihtoa

Yhteistyössä