Hakutulokset

  1. T

    alkoholi

    Minusta on tullut alkoholisti äitiysloman aikana. Juon harva se päivä. Tänään on ollut ennätys n. 13 puolen litran siideriä. Mies on juomassa, koska se kostaa minulle minun juomiseni. Juominen pysyi kohtuullisena töissä ollessa. Olen kyllä siinä kunnossa, että olen huolehtinut lapsen. En...
  2. T

    äidin omatunnon kolkutus..

    on tämä hassua...piti oikeen tula teille purkamaan..jos löytyisi vaik vertais tukea :) oon itse flunssassa ollut noin viikon ja mies tekee pitkää päivää.olen pojan kanssa sinnitellyt päivät kotosal...räkäisenä ja nuutuneena..kuten varmaan jokaisen taaperon äippä tietää niin ohjelma toimistona...
  3. T

    Monennellako kerralla olette pelkopolilta saaneet sektion?

    Kuinka monta kertaa olette joutuneet Tampereella käymään jotta sektio on myönnetty? Toki on varmaan yksilöllistäkin, mutta kunhan kysyn...
  4. T

    Maksaako pelkopolilla käynnit?

    Ja jos maksaa mitä (Tampereella) ?
  5. T

    Uusia mese-ystäviä etsitään!

    Olen pian 3v pojan äiskä ja toinen haaveissa :heart: Olisi kiva jos olisit samassa elämäntilanteessa,muttei tietenkään pakko :hug:
  6. T

    Miten hoidatte taaperon atooppista ihottumaa?

    Millä rasvaatte? Mitä kannattaa välttää yleensä, miten suihkut ja vaatetus yleensä? Kertokaa mahd paljon kokemuksia..oon jo ihan toivoton. :flower:
  7. T

    emman bmx- matkarattaita kellään?

    Kokemuksia? :flower: :)
  8. T

    Onko jonkun lapsella fisher pricen koulubussi?

    Ostimme pojalle sellaisen, ja pettymys oli, kun bussi ei liikukaan enää itse! Kaverini lapsella on samanlainen, mutta pari vuotta vanhempi versio..ja se kyllä liikkuu :o Eli meillä siis tällainen "työnnettävä" versio :( Ovat ilmeisesti menneet muuttamaan bussit itseliikuteltaviksi? :\|
  9. T

    Maksaako työnantaja...

    palkaa kolmelta kuukaudelta jos jään suoraan hoitovapaalta äitiyslomalle? Vai pitäisikö välissä olla töissä, jotta saisi palkan. Entäs tietääkö joku, jos jään opintovapaalle ja siitä äitiyslomalle, mitä vaikuttaa palkkaan ja äitiysrahaan? Kiva jos joku osaa kertoa.
  10. T

    Kuumeilijat :)

    Löytyykö ketään joka oisi pian ryhtymässä vauvanteko puuhiin? :wave: :whistle: ja ennenkaikkea pikkukakkosta yrittelemään,kiva olisi vaihdella ajatuksia =)
  11. T

    Synnytys ulkomailla?

    Onko kukaan synnyttämässä tai synnyttänyt lastaan muualla kuin Suomessa? Mikä oli maa jossa synnytit ja millaiset olivat kokemuksesi? Tuliko synnytyksen aikana mitään vaikeuksia siitä, että teillä ei ollut ns. "sama oma kotimainen kieli"?... itse olen synnyttämässä ulkomailla ja kuulisin...
  12. T

    kestovaippailijat

    www.ronjamaria.net edullisia kestovaippoja jne.kandee kurkata.

Yhteistyössä