Kuumeilijat :)

Heipsan! =) Tämä tytsy on samassa tilanteessa, hyvä ois saada täältä juttu kaveri kun en halua kelleen tutuille vielä kertoa. Kakkosta yritetään, ja olikin tuossa jo tuloillaan, mutta viikolla kymmenen meni kesken :'( Paha mieli tuli ja on vähän vieläki, ja harmittaa kun niin onnellinen ja malttamaton olin vauvauutisesta etten malttanu olla kertomatta muille liian aikasin ja kuinkas sitten kävikään... :headwall:
Olipa siinä lystissä pitelemistä kun sai kerta toisensa jälkeen pala kurkussa selittää miksei sitä vauvaa nyt sitten tulekkaan. Eikä lohduttanu pätkääkään kun tuumattiin että kyllä te vielä kerkeätte kun olette niin nuoriakin vielä!!!! :kieh: Ei raivostuta yhtään..
Mutta nyt siis kuitenki uutta yritetään, vaikka olen kaikille sanonu että meijän yritykset loppu siihen, koskapa en jaksais vastailla jatkuvaan kyselyyn siitä joko on tärpännyt. Ja kokemuksesta viisastuneena päätin että sitten ku tärppää, EN kerro KELLEEN \|O ennen kun itte huomaavat sen. Sillon raskaus olis jo niin pitkällä että todennäköisimmin kaikki menee hyvin. :heart:
Nyt siis kp 11/28-29 ja kovasti jo työn touhussa ;) Missäpäin teillä mennään? Joko ootellaan plussa uutisia? =)

 
tokis
Moikka!

Täällä myös toisesta lapsesta kuumeilija. Ensimmäinen tuli heti ensimmäisellä yrittämällä ja kun päätettiin, että nyt seuraavaa odottamaan,, olikin pettymys / yllätys suuri. Ei se olekaan niin helppoa kun ajatuksissa oli. Nyt neljä kiertoa takana, eikä vauvaa kuulu. Yritys on kova.

Onnea ja tsemppiä teille!!

 
pia85
Täällä olisi myös yksi ensinmäistä kuumeileva... :wave:
ollaan vielä niin alku vaiheessa etten tiedä vielä testi tulosta, mutta yritys on kova... :whistle:
Sama mulla etten varmaan pysty pitämään uutista omana tietona.. ja jos sittten käykin ikävästi... :'(
mutta halukkaat voipi laittaa viestiä tulemaan, niin voidaan vaihtaa enemmän ajatuksia!! =)
 

Yhteistyössä