Hakutulokset

  1. O

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    katrinainen mulla oli sf-mitta 36 tänään ja viikkoja 35+1 :)
  2. O

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

    Moi! Olen tässä kauheasti pohtinut että mitä kaikkea pitää/kannattee hommata esikoiselle. Toittakai vaunut on jo katottuna ja turvakaukalo, kuhan vaan hakisi liikkeestä pois. Vaatteita olen jonkin verran ostellu ja myös saanu, alkuun pitäisi päästä. Jännittää älyttömästi että on minulla nyt...
  3. O

    TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

    Huono olo jatkuu vaan, eikö tää ikinä lopu?! Oksettaa, päätäsärkee eikä ole tainu antibiootit vaikuttaa tohon poskiontelon tulehdukseen ainakin olo oln sellanen! Tänään olisi eka neuvola lääkäri, jännittää hieman, ja harmittaa kun ukko kulta ei mukaan pääse. Sitten pitäisi yrittää töihin! En...
  4. O

    TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

    sisarhentovalkoinen: Tiedän juuri miltä sinusta tuntuu!! Itsemenin tänään duuniin ja mun työvuorot oli sumpalttu ihan päin vastoin mitä niiden piti olla, aamusta iltaan ja illasta aamuun ja toiseen yksikköön! Itsekkin hoitsu olen, ja työkaverin saikun takia näin oli tehty, kysymättä multa! Tää...
  5. O

    TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

    Mymmelis : Mullakin oli oikein mukava nuori pitkä hiuksinen nais kätilö, oikein ihana ja mukava oli, sai olin rentoutumaan minä kun inhoan alapää tutkimuksia. Itsekkin toivon että sama olisi sitten kun joulukuun lopulla menen sinne. Menin urheana tyttönä tänään iltavuoroon vaikka oloni oli...
  6. O

    TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

    Mymmelis Minäkin kuullut Lohjan sairaalassa on kiva synnyttää. Ja ihan mukavan oloinen paikkahan se on, mulle satui ainakin aivan mahtava kätilö kun siellä eka ultrassa kävin muutama viikko sitten! Itsekkin tässä joutunut joka yö vesssaan nousemaan, ja sen jälkeen ei meinaa unta saada, ja...
  7. O

    TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

    Heips! Unohdin laittaa minun synnytys sairaalan, eli Lohjan sairaala/HUS :) 14 viikko odotusta lähti käyntiin, väsymyksen ja huonon olon pitäisi helpottaa, mutta mulla vaan pahentunu! Huono olo aamusta iltaan! Vikonloppu meni töissä, elen olin niin väsynyt. Meinasin illalla jumpassakin...
  8. O

    TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

    Vieläkös voi seuraan liittyä? Eka ultra takana, ja kaikki hyvin! La 12.5 ja nyt menossa vk 13+4! Esikoistani odotan!
  9. O

    mikä Rv ja paikkakunta menossa?

    12+4 Vihti
  10. O

    xl-odottaja, onko "kohtalotovereita"?

    Pyörykkä! Minusta tuntuu tuon painon suhteen ihan samalta. Kauhistuttaa ja pelottaa neuvvolaan meno, koska tiedän että neuvolan tädin asenne painoani kohtaan on negätiivinen. Raskauden alussa puntari näytti 110, ja nyt uskallonke edes sanoa...116!!! Ihan hirveitä lukemia. Noh mie oenkin...
  11. O

    Lohjalaisia odottajia???

    en ihan lohjalta ole mutta vihidistä :) rv 7+5. ja esikoista odotan!
  12. O

    TOUKOKUUN TOIVOTUT

    Moi Kaikki! Mie odotan esikoistani ja raskausviikkoja on 6+1.laskettu 17.5 :D ja yhtä hymyä ollaan!! vaikkakin tosi väsyneitä, varsinkin parin tunnin valvomisen jälkeen, ja yöt menee pyöriessä ja hyöriessä ja rinnat ovat tosi arat!! Kyllä se tästä, eikö? :D
  13. O

    xl-odottaja, onko "kohtalotovereita"?

    minerva81---> Kiitos! Sain neuvola ajan tilattua, vihdoin. ensi kuussa sitten olisi, jännittää valmiiksi mutta pitää yrittää olla stressaamatta. Viime viikko meni duunissa laulellen,hymyillen ja väsyneenä. tää alku viikko ollu ihan hirveetä,väsyttää ja päätä särkee, viime yönä ei tullut...
  14. O

    xl-odottaja, onko "kohtalotovereita"?

    odotan nyt esikoistani(tuntuu mahtavalta kirjoittaa se) ja olen xxl odottaja, mielestäni. Painoa on hurjasti, itsekkään en uskonut kun puntarille hyppäsin, viisari heilahti kuukausi sitten 110kg(pituus 169cm)..ajattelin että miten voi olla, enhän mie ole lihava. Housut on kokoa 48 ja paidat...

Yhteistyössä