Hakutulokset

  1. M

    Kysely suurpeerheellisille

    a) montako lasta, minkä ikäisiä? -7lasta, 11v -> 1v. b) oletko päättänyt tahtovasi suurperheen vai ovatko lapset vain tulleet? -neljästä aluksi haaveiltiin, mutta mieli teki tepposet.. Ei 4 ollutkaan riittävä luku :D c) oletko ollut koko ajan kotiäiti? -kyllä, esikoisen syntymästä asti...
  2. M

    Vauva hoidossa meillä ja ei tutin tuttia matkassa! Mitäs nyt?

    Jos kokeilisit maitoa tai velliä antaa pullosta? Itkisikö nälkää? Jos oikein pieni vieras, niin kääri kapaloon ja heijaa sylissä tai keinutuolissa.
  3. M

    KOTIÄIDIT heräättekö arkisin ennen lapsia?

    Herään :) Aina ennen lapsia herään ja viikonloppuisin vielä aiemmin kuin kukaan meillä. Joku ihme tapa mulle kehkeytynyt. Yksin hiljaa rauhassa aloittelen kotihommia ja sitten herättelen koululaisia aamupalalle.. Mä olen niin herkkäuninen, etten osaa nukkua, jos joku kolistelee tai kulkee...
  4. M

    Jännittää. Illalla alan repimään keittiön seinää auki.

    Toivottavasti hometta ei olisi lainkaan. Kannattaa varmasti miettiä muuttoa, jos hometta löytyy.
  5. M

    Laihduttajaa kaveriksi/tsemppariksi?

    Mä olen ollut jonkun aikaa pimennossa. En ole ehtinyt koneelle, kun lapset oksennellut vuorotellen ja mä täällä yksin hoidan ja siivoan kaiken kun mies reissussa. Vaa'alla kävin sitten torstaiaamuna +-0. Tosin ihan odotettavissa olikin tuo. Nyt sitten yrittänyt tsempata ja tiistaiaamuna...
  6. M

    voi viddu!!!

    Voi ei :o Toivottavasti ei kuitenkaan vielä sitten!
  7. M

    Ketä ihmistä kaipaat

    Kaipaus ja ikävä on syvä, vaikka rakkaan mummuni kuolemasta tuleekin syksyllä jo 10vuotta. Elämäni tärkein aikuinen :heart: Ja tällä hetkellä ikävä on miestäni. Viimeksi nähty sunnuntaina ja huomeniltana kotiutuu.
  8. M

    mitäs nyt?

    Vihdoin pääsen tännekin :whistle: Lapset olleet taasen ökätaudissa :x Joten melkoisesti jatkuva pyykkäys/siivous verottanut palstailuaikaa :saint:
  9. M

    LAITETAANKO LAHJOITETAAN KETJU???

    Rohkaistu vaan ja laita y-viestiä. Minkä ikäisiä lapsia tai mistä tarvetta?
  10. M

    LAITETAANKO LAHJOITETAAN KETJU???

    Etelä-pohjanmaalla. Kun ehdit, laita y-viestiä?
  11. M

    LAITETAANKO LAHJOITETAAN KETJU???

    Jos meiltä vaan jotain teille kelpaavaa löytyy. Leluja, kirjoja, vaatteita tai vaikka jotain yllätyspostia lapsille? Laitahan y-viestillä listaa niin voisin jotain katsella ja lähettää.
  12. M

    viiden lapsen äidit!

    Meillä tyttö ihan just 8v, tyttö 6v10kk, tyttö pian 5v, poika 3v ja poika 9kk :heart: Meillä oli alussa haaveena 4lasta. Sitten neljännen jälkeen oli vielä mieli, ettei tässä olekaan kaikki meidän lapset ;) Pienellä ikäerolla lapset haluttu ja melko pienellä ne tulikin; eka ja toka...
  13. M

    Laihduttajaa kaveriksi/tsemppariksi?

    Käyn välillä lukemassa noita ketjua. Ne vaan tuppaa olemaan niin pitkiä ja minä laiska kahlaamaan kaikkia läpi. Jos nyt saisin oman kaverin täältä :D Sadetta: Melkolailla tuo sinun teksti on kuin omaani. Tosin lapsia se 5kpl ;) Mutta muuten.. Imetys ei ole koskaan saanut minulta painoa...
  14. M

    kenellä kesäloma

    Mä olen ollut lomalla jo piiiitkän aikaa. Äitiysloma loppuu 11.pv :whistle: Tosin oikealla kesälomalla olen ollut vuosia, vuosia sitten.. Joskus opiskellessa siis.
  15. M

    Missäpäin sataa nyt? Täällä oli sadekuuro äsken.

    Sadetta tännekin :wave: Kuuma ollut koko päivän ja rannalla onnistuin polttamaan selkäni :headwall:
  16. M

    vaarana tulipalo

    Hui! Onneksi huomasit.
  17. M

    öitä,öitä!

    :wave: Öitä!
  18. M

    Listataas minkä nimisiä poikia teillä on...

    Jaakko ja Juho :heart: :heart:
  19. M

    Tulipas hilljasta.. Onko täällä enää ketään?

    Yökyöpeli täällä taasen :wave:
  20. M

    Laihduttajaa kaveriksi/tsemppariksi?

    Löytyisikö täältä? Ihan alkumetreillä olen. (Tai siis olen ennenkin laihdutellut, mut..) Nyt tämän viidennen vauvan jälkeen pitäisi hieman ryhdistäytyä ja alkaa hävittää noita mahamakkaroita. Eli olen 5lapsen kotiäiti, pituutta 170cm ja painoa huimat 90,4kg. Tavoitteena...

Yhteistyössä