Hakutulokset

  1. Sudenkorento

    GALLERIA PINOTUS!!!!!!!!!!!!!!!

    Jooko pitkäst aikaa???
  2. Sudenkorento

    Erotaan miehen kanssa

    Viikonloppuna päätettiin että on aika erota... Lähemmäs vuosi on mennyt todella huonosti, mies on stressaantunut ja väsynyt... Itse olen kyllästynyt olemaan parisuhteessa yksin ja hoitamaan poikaa yksikseni. Todella pahoja riitoja on ollut ja painavia syitä on erota... Yhteinen päätös ja...
  3. Sudenkorento

    Kestääkö muumi astiat uunia???

    ???
  4. Sudenkorento

    Onko kellekkään tehty hampaiden valkaisua???

    Kun haaveilen sellasesta kovasti :ashamed: , vaikkei nyt mitkään kovin keltaiset hampaat olekkaan...
  5. Sudenkorento

    Miten erotatte korvatulehduksen?

    Tuli vaan mieleen kun lapsella on aika paha nuha ja heräilee öisin eikä uni tule kovin helposti, niin mistäs nyt tiedän jos pukkaa korvatulehdus että johtuuko unettomuus nuhasta vai korvista... Vähän tyhmä kysymys, mutta kun pojalla (10kk) ei ole vielä yhtäkään korvatulehdusta ollut ja aina se...
  6. Sudenkorento

    Paha mieli

    Ensimmäistä kertaa poika koetteli äidinrakkauttani oikein toden teolla... Meni nukkumaan eilen yhdeksältä, mutta heräsi kahdeltatoista ja sai kauhen itku raivarin eikä meinannut rauhottua millään... Lopulta rauhottui mutta ei nukahtanut ennen kahta kitisi ja touhusi vaan sängyssä... Itse olin...
  7. Sudenkorento

    APUA

    Vauva oksensi antibiootin, lykkäänkö mä nyt sille saman satsin uudelleen???
  8. Sudenkorento

    Miten pitkä?

    Miten kauan lääkekuuri korvatulehdukseen yleensä kestää? (poika 10kkk) saatiin ensimmäinen antibioottikuuri korvatulehdukseen ja kuurin kesto on vain 3päivää, tuntuu niin lyhyeltä...
  9. Sudenkorento

    Mites niitä tietoja sai poistettua sivuhistoriasta?

    =) ???
  10. Sudenkorento

    Miksei 9kk poika syö???

    Poika syönyt nyt muutaman päivän tosi huonosti, muutaman lusikallisen vain kiinteitä... Hedelmäsoseet menee paremmin, mutta puuro ja muut ei... Maitoa juo ihan normaalisti, mutta nuo kiinteät ei mene... Kauhea huuto ja sitten kyökitään... Hampaita kait on tulossa, mutta pitäiskö tässä nyt lähteä...
  11. Sudenkorento

    Lapsen turvallisuus

    Olen paljon miettinyt tätä 2- vuotiaan pojan tapausta, kuten se varmasti on koskettanut monia. Minua on eniten mietittänyt tämä äidin melko rajukin syyllistäminen, se missä menee raja... Jossakin ketjussa joku oli laittanut ettei käy edes vessassa niin että lapsi jäisi yksin, onko se oikeasti...
  12. Sudenkorento

    Hius juttuja =)

    Tiedän että nä tukka keskustelut saa joidenkin veren kiehumaan, mutta :D ois ens lauantaina kampaaja ja... No mitä mä näihin keksin on ihan tumma pitkä polkka ja haluaisin aina jotain pientä räväkkää mukaan... On ollut turkoosia, petroolia, oranssia ja pinkkiä raitaa... Punaisesta en niin...
  13. Sudenkorento

    Milloin toiset päikkärit pois?

    Poika 9kk nukkuu kahdet lyhyehköt päikkärit, missä iässä olette jättäneet toiset päikyt vaavilta pois?
  14. Sudenkorento

    Ei voi ymmärtää

    Mtv:ltä (musiikki) tulee noita pikkutyttöjen missikisoja, jotenkin yököttävää... Lähinnä pelottavilta näyttää pakkeleineen ja hammasproteesiensa kanssa
  15. Sudenkorento

    Sihtikurkkujen äidit???

    Milloin on alkanut edes jotain kokkaretta menemään alas... Poika nyt 8kk ja ihan sileetä pitäisi sapuskan olla... Tosi pienestä kyökkää :(
  16. Sudenkorento

    rankka päivä

    pojalla asennettiin pH- arvojen mittauksen takia letku nenän kautta ruokstorveen... =( onneksi huomenna saa pois, koko päivä on ollut itkua ja kitinää, repun ja johtojen varomista ja teippaamista sekä sydäntä vihlovaa sääliä
  17. Sudenkorento

    pH- arvon mittaus ruokatorvesta.

    Onko kenenkään lapselle tehty? Oliko hirveää? Löytyikö mitään? Minkä ikäinen lapsi?
  18. Sudenkorento

    Onkos muilla ollut ongelmana..

    Onko joillain muulla ollut "ongelmana" hoikka vauva... Meidän puolivuotias painaa 7010g ja on 69,5 pitkä... Neuvolassa kovasti tarkaillaan pojan hoikkuutta ja patistetaan syöttämään lisää... Poika syö jo 3 sosepurkkia ja vähintään yhden puurotonkan päivässä + tisuttelut aina ennen ruokaa ja...

Yhteistyössä