Onko kellekkään tehty hampaiden valkaisua???

valko
mä tein niil liuskoilla, vaaleni selvästi!
http://www.isosmile.com/epages/SATP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/27102006-709313/Categories/%22second%20product%22

ohuet ihanat liuskat. tein myös tokmannin euron rembrant (paksut huonot)liuskoilla, ja niilläkin valkastui, muttei niin paljon. olisko vaikuttanu se et oli jo kertaalleen valkaistu.
 
On
Pulssissa tehtiin toissa kesänä Zoom-valkaisu, hinta 500e (hintaan sisältyi soodapuhdistus, itse valkaisu, sitten tekivät vielä valkaisumuotit mulle tulevaisuutta varten ja sain lisäksi sellasen valkaisun kirkastusgeeliputkilon). Hyvin on valkaisu "pysynyt", pitäis vaan saada aikaseksi käytyä siellä soodapuhdistuksessa, niin ois vielä valkoisemmat...:D
 
On
Ei se ainakaan mun mielestä mitään kauheeta ollut. Ensin laitettiin ne "suun levittimet", sitten suu ja huulet suojattiin ja mömmöt kehiin. Mulla oli siinä sitten se valo vielä. Loppuvaiheessa vihlaisi muutaman kerran. Neuvottiin varmuuden vuoksi (juuri mahdollisen vihlomisen takia) ottamaan Burana ennen valkaisuun tuloa. Ei mulla vihlonut kyllä jälkikäteen yhtään, toisilla kuulemma vihloo ja silloinkin Burana auttaa.

On niitä muuten halvempiakin valkaisujuttuja, mun sisko teki itse itselleen ja kyllä sekin näkyi hyvin (tuli maksamaan reilu 200e). Mä koitan kysyä sen paketin nimen siskolta jossain vaiheessa ja tuun sit infoomaan tänne.
 
Greippi
Ennen valkaisun teetttämistä kannattaa selvittää, miten valkaisu tehdään ja millä aineilla. Juuri luin tutkimuksesta, jossa kerrottiin, että suurin osa noista valkaisuista tehdään niin voimakkaalla peroksidilla, että se on jo terveyshaitta ja laitonta. Tämä tämmöinen nipovastaus tähän asiaan, mutta itse miettisin kyllä kaksi kertaa omaa terveyttäni.
 
höynäytetty
Mun kohdalla hampaiden keltaisuus johtuu tupakoinnista ja ois aika tekopyhää kiletäytyä valkaisusta sen terveys haittojen takia:D mulle tehtiin valkaisu hollywood smilessä(jota mukamas missitkin käyttää) vähän yli 200 eurolla ja en ole yhtään tyytyväinen! kaveri tilas jenkeistä 30 e maksavat koti vaalennus liuskat joita hammaslääkäri oli sille suositellu ja tuli paljon vaaleampaa jälkeä! hitsit että harmittaa ku ite maksoin niin paljon paskasta.
 
shg
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Ennen valkaisun teetttämistä kannattaa selvittää, miten valkaisu tehdään ja millä aineilla. Juuri luin tutkimuksesta, jossa kerrottiin, että suurin osa noista valkaisuista tehdään niin voimakkaalla peroksidilla, että se on jo terveyshaitta ja laitonta. Tämä tämmöinen nipovastaus tähän asiaan, mutta itse miettisin kyllä kaksi kertaa omaa terveyttäni.
Hampaiden valkaisuaineet eivät ole esimerkiksi EU:n hyväksymiä. Niiden käytölle tulee olla lääketieteellinen peruste. Perusteeksi ei riitä "asiakas haluaa vaaleammat hampaat". Suositukseni: Harkitse esnsin! Älä valkaise hampaitasi, ennen kuin tiedät mihin ryhdyt. Ongelmat voivat ilmaantua vuosienkin kuluttua.
 
eco-herbs.com
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Kun haaveilen sellasesta kovasti :ashamed: , vaikkei nyt mitkään kovin keltaiset hampaat olekkaan...
Hampaiden valkaisu - ja hymysi huomataan!
Valkoiset hampaat ja kaunis hymy jo 10:ssä minuutissa.
WhiteLight on täydellinen ja helppokäyttöinen hampaiden valkaisupaketti, jossa valkaisugeeli
aktivoituu LED-valon ansiosta. Levitä pantentoitua geeliä hammasmuottiin, laita muotti suuhusi ja käynnistä laite.
LED-valkaisuteknologian ja valkaisugeelin avulla kahvista, punaviinistä,tupakasta tms. tummentuneet
hampaat muuttuvat nopeasti ja helposti valkoisiksi. WhiteLight on erittäin tehokas tapa valkaista hampaat!

1) Edullinen ammattimainen hampaiden valkaisupaketti kotikäyttöön.
2) Korkealaatuinen valkaisua tehostava valomenetelmä perustuu hammaslääkärien käyttämään metodiin.
3) CE sertifikaatti ja CTI Test Report takaavat tuotteen turvallisuuden.
4) Poistaa nopeasti värjäymät, keltaisuuden ja tummentumat valoteknologian ja geelin avulla.
5) Kauniit valkoiset hampaat nopeasti ja hymysi huomataan varmasti!
6) Ei lisää hampaiden yliherkkyyttä.
7) Patterit sisältyvät pakkaukseen.
8) Ilmainen ja nopea toimitus.
9) Tilaa osoitteesta: www.eco-herbs.com
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eco-herbs.com:
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Kun haaveilen sellasesta kovasti :ashamed: , vaikkei nyt mitkään kovin keltaiset hampaat olekkaan...
Hampaiden valkaisu - ja hymysi huomataan!
Valkoiset hampaat ja kaunis hymy jo 10:ssä minuutissa.
WhiteLight on täydellinen ja helppokäyttöinen hampaiden valkaisupaketti, jossa valkaisugeeli
aktivoituu LED-valon ansiosta. Levitä pantentoitua geeliä hammasmuottiin, laita muotti suuhusi ja käynnistä laite.
LED-valkaisuteknologian ja valkaisugeelin avulla kahvista, punaviinistä,tupakasta tms. tummentuneet
hampaat muuttuvat nopeasti ja helposti valkoisiksi. WhiteLight on erittäin tehokas tapa valkaista hampaat!

1) Edullinen ammattimainen hampaiden valkaisupaketti kotikäyttöön.
2) Korkealaatuinen valkaisua tehostava valomenetelmä perustuu hammaslääkärien käyttämään metodiin.
3) CE sertifikaatti ja CTI Test Report takaavat tuotteen turvallisuuden.
4) Poistaa nopeasti värjäymät, keltaisuuden ja tummentumat valoteknologian ja geelin avulla.
5) Kauniit valkoiset hampaat nopeasti ja hymysi huomataan varmasti!
6) Ei lisää hampaiden yliherkkyyttä.
7) Patterit sisältyvät pakkaukseen.
8) Ilmainen ja nopea toimitus.
9) Tilaa osoitteesta: www.eco-herbs.com
miten tuol maksetaan?
 
"Prisilla"
Mä tilasin dentaworksilta kotivalkaisu paketin, oisko ollu 59 euroa. Hyvin vaalensi ja jäi geeliä reilusti myöhempiinkin käsittelyihin. Isosmilelta tilasin kerran kanssa ihan ok, tosin tavaraa sai odotella ja kysellä enneku tuli.
 
"pippi"
[QUOTE="Prisilla";22861307]Mä tilasin dentaworksilta kotivalkaisu paketin, oisko ollu 59 euroa. Hyvin vaalensi ja jäi geeliä reilusti myöhempiinkin käsittelyihin. Isosmilelta tilasin kerran kanssa ihan ok, tosin tavaraa sai odotella ja kysellä enneku tuli.[/QUOTE]
Sama! Siis oon myös käyttäny tota dentaworksia ja sitä tosiaan on aika reilusti siinä tarjouspakkauksessa. Vaalensi tosi tehokkaasti!
 
Enlighten Finland
Enlighten Evolution valkaisu on Englannissa markkinoiden suosituin ja paras hampaiden valkaisu. Se on myös maailman ainut menetelmä jossa on B1 Vaaleustakuu ( hampaaat vaalenevat vähintään B1 sävyyn vita väriskaalalla).
Enlighten Evolution valkaisu
- B1 vaaleustakuu. Taatut tulokset
- Minimaalinen vihlonta. Alhaiset geelikonsentraatiot ja vihlontaa estävät tuotteet.
- Turvallien. Ei iensuojauksia eikä palovammoja.
- Pysyvä
- Positiivinen vaikutus ienterveyteen
Jos haluat että hampaasi vaalenevat takuuvarmasti ilman vihlontaa ja mitään haittavaikutuksia valitse Enlighten Evolution!
www.enlightenfinland.fi p. 020 042 678
 
"Risto"
Olen 45 vuotias mies, en ole koskaan tupakoinut mutta myönnettäköön se että olen punaviinin ja kahvin ystävä. Hampaani ovat olleet kellertävät jo teiniajoilta. Kävin hollywoos valkaisussa Tampereella ja olen tyytyväinen. Hampaat vaalenivat monta astetta ja voin hymyillä huoletta.
 
"Kalevi"
Minulla on ollut keltaiset hampaat jo nuoresta asti, tupakointi ja kahvi ovat lähinnä siihen syypäitä. Lopetin tupakoinnin ja kun olen ollut jo vuoden polttamatta niin lahjoitin itselleni Hollywood smile valkaisun. Olen ihan tyytyväinen tulokseen.
 
"Vieras"
Mä otin joskus vuosia sitten Tampereella Hollwood Smile-valkaisun. Se tehtiin jossain kauneushoitolassa, nimeä en nyt muista. Tulokseen en ollut kovin tyytyväinen, ei mielestäni valkaissut riittävästi / juuri ollenkaan.
Viime keväänä ostin citydealista Tiina Jylhän The Look salonkiin hampaidenvalkaisun jolla oli jo jotain tehoa. Näin jälkeenpäin ajateltuna epäilen, että niillä valkaisuliuskoilla sais kuitenkin ihan yhtä hyvän tuloksen aikaan.
Mainittakoon vielä, että en tupakoi/juo kahvia kovin paljon, joten hampaani olivat ihan normaalin väriset.
 
Miksi ihmeessä menette jonnekin kauneussalonkiin valkaisemaan hampaat? Se on ammattitaitoisen suuhygienistin hommaa, joka jo ennen valkaisua tarkastaa suunterveyden, onko tulehduksia, reikiä ja ennen kaikkea poistaa hammaskiven!
 

Yhteistyössä