Hakutulokset

  1. I

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Onnea kaikille vauvoista! tmvk, jaahas, tyksissäkö ei mielellään käynnistellä? Noo.. eipä mulla viikkoja olekaan kun 40+3, joten varaudun sitten kantamaan tätä vaikka juhannukseen asti. Hyvä tietää niin en sitten edes kysy sitä, jos ei kerran sitä ei mielellään tehdä. =) Olkoon mahassa sitten =)
  2. I

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Enpä oo tänne palstalle juurikaan kirjotellut, mutta nyt pitää kyllä viimeistään. :attn: Tänään se päivä sitten koitti, 7.5. 40+0 eikä mitään tapahtunut vieläkään, olo on kun pikkulapsella kun ei synttäripäivänä saanutkaan jotakin toivottua lahjaa :xmas: Eniten tässä ärsyttää se, että varmaan...
  3. I

    voinko juoda jouluna

    Voi juma mikä keskustelu. Vanha keskustelu mutta pakko ilmaista mielipide... Alkoholi on aikuisellekin sellainen hermomyrkky, että mielestäni kukaan lapsestaan välittävä ihminen ei juota sitä lapselleen eikä sikiöllekään. Jos ei pysty olemaan 9 kuukautta juomatta alkoholia, niin olisko syytä...
  4. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

    Voikun meilläkään ei olis vaikutusta peti puuhiin. Ton miehen saa väen vängällä pakottaa edes kerran viikossa, mä sentään ehottelen ja YRITÄN vaikka ei kauaa samassa asennossa voi ollakaan :kieh: mut tuo suostu kun kerta viikkoon mistään kotosin sellanen! :attn:
  5. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

    Yrittämisestä: no, heti kun ehkäisyn jätti pois niin kaks kuukauttako siinä sit meni. Toki mitään ei yritetty että ihan tuli tullakseen B) Jännä juttu. Monta vuotta jo sanottu että tuskimpa lasta tulee kun niin monta vuotta jo ollut endometrioosi ja nuoresta, mutta sieltä näköjäns on ainakin...
  6. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

    :laugh: juu mä oon luovuttanu ton säärten ajelun jo ajat sitten, koska mies on poissa viikot niin saa huoletta elää karvoissaan. perjantaisin sitten aina on ryhdistäytymispäivä, ja korkee aika tehä itestään naisen näkönen :laugh: hitto sais tuo tukka kasvaa samaa tahtia koska synnytyksen...
  7. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

    :laugh: edelliseen viestiin tuo :) mulla on tullut mahaan sellanen karva. toki onneks se on vaaleeta, mut pitkää haituvaa, joten sheivauslistalle on tullut sitten mahakin ;) vielä ei noin paha tilanne oo kyl et viiksetkin tulee, mut eiköhän se oo edessä B)
  8. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

    Moikka! Empä ole tänne palstalle kirjoitellut kun on niin kiireistä, mutta eiköhän pidä alkaa jo orientoitumaan hieman näihinkin asioihin kun 3kk synnytykseen. Ihan mukavaa lukea ihmisten kirjotuksia raskaudesta, mutta tuli vähän huono omatunto kun lukee ihmisten oireita, ja tuntuu et mulla ei...
  9. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

    haha täällä vähän sama tuo myllääminen kun ei pysty tissejen takia nukkuu enää mahallaan ja mahassakin alkaa tuntua jo painetta kun on mahallaan :) ja tuo mies on kyllä ihan kypsä tohon mylläämiseen..
  10. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

    Heips! mut voi lisätä laskettuaikalistaan 7.5. B)
  11. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT

    Eka raskaus, viikkoja nyt 7 +0 :) voikun tästä nyt jotakin tulisi :) sittenhän sen ajan kanssa näkee mutta aika sais mennä tän alun ainakin nopeesti... B) onneksi ei oo muita oireita paljoa vielä kun tuo väsymys, joka toki sekin on ihan sairaalloista jo |O tai onneksi ja onneks, kyllä nää...

Yhteistyössä