Hakutulokset

  1. K

    Onko joku tossa Nielsenin koodihommissa?

    jollain skannerilla pitää viivakoodeja ottaa ostamistaan tuotteista onko joku jotain tavaraa saanut palkinnoksi kyseisestä firmasta
  2. K

    Monta lahjaa per lapsi aijotte antaa?

    Sain käärittyä kokoon 5 lahjaa per nenä ja mummo antaa vielä vähän tänä vuonna rääsät on karsittu ja tulee vain tarpeellista
  3. K

    Paljon maksaisit retro 70-luvun vauvavaatteista?

    laittelen tässä kirpparille myyntiin kasan potkupukuja ja nuttua, en vaan tiiä mitä hinnaksi?
  4. K

    mihin aikaan alkaa yösähkö

    te jotka olette kilpailuttaneet, missä halvinta
  5. K

    Maksaako lahjashekin kirjoittaminen?

    osuuspankissa? kuulin että sampo olisi ottanut yli 4e.
  6. K

    Rippilahja ideoita?

    tähän kehiin. tai rahalahjan suruus, menee 2aikuista ja 3lasta
  7. K

    Minkä vanhempien vaikea hyväksy luokalle jättämistä

    kuulin justiin että vanhemmat ei hyväksyneet koulun ehdottamaa luokalle jättämistä. Hyvä kaveripiiri kuulemma syynä. Ymmärrän tietysti mutta tässä mentiin nyt kaverien mukaan eikä mikä lapselle parasta. jos lapsi ei pysy mukana ja jatkuvasti jäljessä niin johan sille lapsellekkin on vaikeaa...
  8. K

    Miehen kunnia arvokkaampi kuin naisen koskemattomuus ikinä

    'Miehen kunnia arvokkaampi kuin naisen koskemattomuus ikinä.' Ikävää kuultavaa. keskinen sai 18000 euroa kunnianloukkauksesta raiskauksesta epäiltynä. kun raiskattu nainen saa keskimäärin 4000e. Tuomittu nainen kertoi että tämä nostaa riskiä kertoa raiskauksesta poliisille. ikävää :(
  9. K

    Sanna Saarijärven palkka

    valittaa tuolla iltalehessä kun palkka ei riitä elämiseen. Mitä eikö julkisuus tuokkaan maata ja mammonaa :o :laugh:
  10. K

    Appi ei ole vielä ostanut vauvalle mitään

    Olen täs miettinyt milloin jotain tulee..en tarkoita sitä että lahja ois joku itsestääntarkoitus mutta kun kohta lähentelee vuoden ikää. Onks jollain muulla että isovanhemmat ei osta mitään lapsenlapselleen?
  11. K

    Paljon maksoi keittiökaappien ovet?

    ja mistä otitte? tarkoitus ois vaihtaa siis pelkät ovet, rungot jää.
  12. K

    Kenen lapsi leikkii 'vanhoilla leluillaan' eikä uusilla?

    Täällä vauva onnessaan kalvaa vanhaa muovileluaan
  13. K

    Kustantaako yövieraanne joulukuluja?

    Meillä on appi joka ei tuonut yhtään mitään jouluksi, yhdet lahjat lapsille näkyy olevan. Niin ja passata kyllä saa. Sitten narisi siitä kun ex-vaimonsa on aina paistanut kinkun joulupöytään ja nyt sitten me paistetaan ihan oma kinkku. plääh..joulu on ilon juhla
  14. K

    Kuinka kauan kestää papa-kokeen tulos?

    Unohin kysyä näytteenottajalta :|
  15. K

    Kamalia joululahjoja tuolla Perhe-lehden välissä

    Tänään tupsahti lehtinen Perhe-lehden välissä, ootteko kattonu: lahjoina on Voodoo-veitsiteline, Auts-hammastikkuteline, aivopuoliskot maustesirottimina, hammas lamppua, poison juomalasia, Ceorge W-vessapaperia, kaljamaha juomasäiliötä, pakenevaa herätyskelloa..yäk yäk ja yäk :$ :$ :$
  16. K

    Menettekö puolison lapsien joulujuhliin?

    Mä aijon mieheni lapsen joulujuhlaan mennä katsomaan ekaa kertaa. Aikaisempina vuosina olen pysynyt kotona mutta nyt uskaltaudun sinne kun kerran nähään viikoittain lapsia. En tiiä kattooko hänen ex-vaimo kieroon mitä mä siellä teen mutta kyllähän ne lapset on vauvamme sisaria
  17. K

    Saako kotihoidontukea puolelta kuulta?

    Eli en ole koko kuukautta vaan kuun puolesta välistä kuun loppuun. Saaks siltä puolet kotihoidontuesta vai pitääks olla koko kuukausi et saa jotain?
  18. K

    Puuro vinkkejä vauvalle

    Oon yrittänyt tehä tos vauvalle puuroa mutta kakoo vaan ja ei se maistu kuin nämä valmispuurot kertokaas nyt vinkkejä kehiin uusavuttomaksi haukkujia ei kaivata
  19. K

    Olin ronkittavana papa-kokeessa

    Eilen oli sitten ihana kokeenottopäivä. Hoitaja työs vermeet sisään ja eipä se saanut 'käännettyä' sitä välinettään pitkän ronkkimisen jälkeen. No sitten se päätti nostaa selkänojaa multa ja lähti mun taakse sitä tekemään. Sitten tuntukin siltä että nyt ne välineet lähtee valumaan mun alapäästä...
  20. K

    Kuuluuks Nestlen valmispuurot olla 'liruja'?

    Oon avannu jo toisen tetra-pakkauksen ja ihmetellyt miten valmispuuro alkaen 6kk on sellasta vellimäistä verrattuna Muksun valmispuuroihin ? Yritin soittaa Nestlelle mutta eipä tuo auki ole..

Yhteistyössä