Miehen kunnia arvokkaampi kuin naisen koskemattomuus ikinä

'Miehen kunnia arvokkaampi kuin naisen koskemattomuus ikinä.'

Ikävää kuultavaa. keskinen sai 18000 euroa kunnianloukkauksesta raiskauksesta epäiltynä.
kun raiskattu nainen saa keskimäärin 4000e.

Tuomittu nainen kertoi että tämä nostaa riskiä kertoa raiskauksesta poliisille. ikävää :(
 
vieras
Totta puhut, raiskauksesta pitäisi saada isommat korvaukset, kuin kunnianloukkauksesta. Kumpikin väärin, raiskaus ja perätön ilmianto, raiskaus on silti traumatisoivampi mitä perätön ilmianto.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
niinpä,todella on jotain mätää suomi muka oikeusvaltio.
Kyllä perättömiä ilmiantoja silti varmaan on, et voi sitä kieltää? Samaa mieltä olen, että raiskaus on kamala rikos, mutta on myös aika alhaista tehdä perätön ilmianto. Tätä Keskisen tapausta en tunne sen lähemmin, kuin mitä olen lehdistä lukenut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
niin lehdistä :D keskisen kertomana jolla nyt sattuu oleen varaa palkata huippuasianajat.
Ja nekös ne estää syyttäjää viemästä asiaa oikeuteen? :whistle:
onhan se aika outo kun tärkeät todisteet katoaa...

lisään viälä niinkuin aloituksessa oli keskinen saa suuremmat korvaukset kuin olisi itse joutunut maksaan jos asia olisikin ollu toisinpäin.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No siihenhän sekin pohjautuu, että naisen pitää olla koskematon, siihen miehen kunniaan. Ensin isä ja sitten aviomiehen. Noin yleisesti kun ajatellaan. :/
Nyt en ihan tajunnut?
Tarkoitan, että alunperinhän naisen koskemattomuus on ollut tärkeä lähinnä miehen näkökulmasta ja liittyen miehen kunniaan.
Nykyisin ei ehkä tietenkään enää ajatella niin vaan ajatellaan asiaan naisen kannalta, mutta mua ei silti yllätä se, että miehen kunnia on edelleen isompi juttu, kuin naisen koskemattomuus, sitä siis tarkoitin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No siihenhän sekin pohjautuu, että naisen pitää olla koskematon, siihen miehen kunniaan. Ensin isä ja sitten aviomiehen. Noin yleisesti kun ajatellaan. :/
Nyt en ihan tajunnut?
Tarkoitan, että alunperinhän naisen koskemattomuus on ollut tärkeä lähinnä miehen näkökulmasta ja liittyen miehen kunniaan.
Nykyisin ei ehkä tietenkään enää ajatella niin vaan ajatellaan asiaan naisen kannalta, mutta mua ei silti yllätä se, että miehen kunnia on edelleen isompi juttu, kuin naisen koskemattomuus, sitä siis tarkoitin.
Niin. Sotatilanteissa sekoitettiin verta ahkerasti.
 
[quote="nti hulina"
onhan se aika outo kun tärkeät todisteet katoaa...

lisään viälä niinkuin aloituksessa oli keskinen saa suuremmat korvaukset kuin olisi itse joutunut maksaan jos asia olisikin ollu toisinpäin.[/quote]

Ja raiskaajahan joutuu (yleensä,toivottavasti) vankilaan, nämä tytöt ei.
 
Justice
Onko perättömistä ilmiannoista joutunut vankilaan? Niinhän sen pitäisi mennä, että raiskaus= ehdoton vankeusrangaistus minimissään 25 vuotta. Perätön ilmianto, ei niin paha, kuitenkin loukkaa kunniaa=ehkä tuomio tuntuvat sakot, korkeintaan vuosi vankeutta. Näin maalaisjärjellä mietin näitä.
 
hehhee
Tunnen tuon keskisen "raiskaaman" tytön. Täys hupakko, joka valehtelee!! Ihan oikeasti täysin k*sipää! Touhunnu keskisen kans ja aikonu rahastaa keksimällä että keskinen ois raiskannu. Nii just! Täydessä yhteisymmäryksessä touhunnu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kinderi:
Tuomittu nainen kertoi että tämä nostaa riskiä kertoa raiskauksesta poliisille. ikävää :(
Mitäs valehteli.
Tuomittu nainen teki ihan itse hallaa raiskatuille naisille toimimalla kuin idiootti.
Mahtaa nyt ketuttaa kun rahat jäi saamatta ja maksettavaakin tuli :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Justice:
Onko perättömistä ilmiannoista joutunut vankilaan? Niinhän sen pitäisi mennä, että raiskaus= ehdoton vankeusrangaistus minimissään 25 vuotta. Perätön ilmianto, ei niin paha, kuitenkin loukkaa kunniaa=ehkä tuomio tuntuvat sakot, korkeintaan vuosi vankeutta. Näin maalaisjärjellä mietin näitä.
Niinhän sen PITÄIS mennä.. Muttakun raiskaajat selviävät usein ehdollisella, eli käytännössä ilman rangaistusta.
 

Yhteistyössä