Kustantaako yövieraanne joulukuluja?

Meillä on appi joka ei tuonut yhtään mitään jouluksi, yhdet lahjat lapsille näkyy olevan.
Niin ja passata kyllä saa. Sitten narisi siitä kun ex-vaimonsa on aina paistanut kinkun joulupöytään ja nyt sitten me paistetaan ihan oma kinkku. plääh..joulu on ilon juhla
 
Me ollaan menossa miehen isän ja äitipuolen mökille jouluksi. Sinne on kutsuttu koko perhe viettämään yhteistä joulua. Toissa jouluna kun oltiin siellä viimeksi niin tuliaisiksi viedyt leipomon tuoreet leivät ja kahviviinerit saatiin lähtiissä muovikassissa mukaan.. Että ei sitten vissiin kelvannut.. Arvatkaa aionko mä ainakaan viedä sinne enää yhtään mitään.. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Me ollaan menossa miehen isän ja äitipuolen mökille jouluksi. Sinne on kutsuttu koko perhe viettämään yhteistä joulua. Toissa jouluna kun oltiin siellä viimeksi niin tuliaisiksi viedyt leipomon tuoreet leivät ja kahviviinerit saatiin lähtiissä muovikassissa mukaan.. Että ei sitten vissiin kelvannut.. Arvatkaa aionko mä ainakaan viedä sinne enää yhtään mitään.. :kieh:
:eek: Ilopas tökeröä käytöstä emännältä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Me ollaan menossa miehen isän ja äitipuolen mökille jouluksi. Sinne on kutsuttu koko perhe viettämään yhteistä joulua. Toissa jouluna kun oltiin siellä viimeksi niin tuliaisiksi viedyt leipomon tuoreet leivät ja kahviviinerit saatiin lähtiissä muovikassissa mukaan.. Että ei sitten vissiin kelvannut.. Arvatkaa aionko mä ainakaan viedä sinne enää yhtään mitään.. :kieh:
:eek: Ilopas tökeröä käytöstä emännältä!
Juu-u, mutta ei yhtään yllättävää. Ku mentiin ja annettiin tuliaiset niin tuuskahti vaan että ei ois tarvinnut! Mä kun ajatteli että se vaan sanoi niin, niinku monet saattaa sanoo.. mut se oli sitten tosissaan, ei tosiaan ois tarvinnu. Joululahjaks täti sai tuoksun ja sekään ei sitten kelvannut, sanoi miehensä ostavan kaikki tuoksut kun se kerta niitä haisteleekin. Miehensä kehui tuoksua mutta tätillä vaan nokka nousi.

Ehkä mä oon pikkumainen mitään en sinne enää vie. Ukki saa lahjan kun on tytön oikee ukki mutta tälle tätille en mitään vie. Ei ole kuin "mummipuoli" meidän tytölle mutta itse on sanonut ettei halua olla mummi tai mikään. Että näin..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Me ollaan menossa miehen isän ja äitipuolen mökille jouluksi. Sinne on kutsuttu koko perhe viettämään yhteistä joulua. Toissa jouluna kun oltiin siellä viimeksi niin tuliaisiksi viedyt leipomon tuoreet leivät ja kahviviinerit saatiin lähtiissä muovikassissa mukaan.. Että ei sitten vissiin kelvannut.. Arvatkaa aionko mä ainakaan viedä sinne enää yhtään mitään.. :kieh:
Musta tuntuu, että vanhat ihmiset usein antaa tuliaiset poislähdettäessä takaisin "kun eihän sitä nyt mitään olis tarvinnu..." huomaamatta, että se saattaa vaikuttaa töykeältä.
Sun tapauksessa en tietysti taustoja tunne.
 
Musta tuntuu, että vanhat ihmiset usein antaa tuliaiset poislähdettäessä takaisin "kun eihän sitä nyt mitään olis tarvinnu..." huomaamatta, että se saattaa vaikuttaa töykeältä.
Sun tapauksessa en tietysti taustoja tunne.
Sukulaisuussuhteista johtuen tässä oli kyse ihan tasan anopin pa*kamaisuudesta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
[
Juu-u, mutta ei yhtään yllättävää. Ku mentiin ja annettiin tuliaiset niin tuuskahti vaan että ei ois tarvinnut! Mä kun ajatteli että se vaan sanoi niin, niinku monet saattaa sanoo.. mut se oli sitten tosissaan, ei tosiaan ois tarvinnu. Joululahjaks täti sai tuoksun ja sekään ei sitten kelvannut, sanoi miehensä ostavan kaikki tuoksut kun se kerta niitä haisteleekin. Miehensä kehui tuoksua mutta tätillä vaan nokka nousi.

Ehkä mä oon pikkumainen mitään en sinne enää vie. Ukki saa lahjan kun on tytön oikee ukki mutta tälle tätille en mitään vie. Ei ole kuin "mummipuoli" meidän tytölle mutta itse on sanonut ettei halua olla mummi tai mikään. Että näin..
No mutta siinäpä oikein ihana ihminen :flower:
Toivottavasti muut jouluvieraat ovat parempaa seuraa....
 
No mutta siinäpä oikein ihana ihminen :flower:
Toivottavasti muut jouluvieraat ovat parempaa seuraa....
Joo oikeen ihana immeinen.. Luulis että vois edes jouluksi unohtaa nuo sukulaisuussuhteet ja vanhat riidat mutta ei.. Ei me muuten sinne mentäiskään mutta kun tiedetään että ukki kuitenki niin meitä sinne odottaa, samoten ku miehen sisarukset. Mä aikani puhisen ennen joulua joten sitten aattona voin vaan sievästi hymyillä ja ajatella etten oo yhtä pieni immeinen ku anopinpuolikas :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
[
Joo oikeen ihana immeinen.. Luulis että vois edes jouluksi unohtaa nuo sukulaisuussuhteet ja vanhat riidat mutta ei.. Ei me muuten sinne mentäiskään mutta kun tiedetään että ukki kuitenki niin meitä sinne odottaa, samoten ku miehen sisarukset. Mä aikani puhisen ennen joulua joten sitten aattona voin vaan sievästi hymyillä ja ajatella etten oo yhtä pieni immeinen ku anopinpuolikas :D
Oikea asenne sulla! =)
 
...
Me lähdetään mun äidin luo joulun viettoon. Otin kakkutarpeet mukaan ja teen sen siellä, joulukalat viedään kans täältä,kun täällä on hyvä kalakauppa. Sitten vähän namia ja joulukukka-asetelman käyn vielä ostamassa. Me kuitenkin ollaan äidillä 4 yötä ja ei kyllä viitsi tyhkin käsin mennä. Osallistun kyllä ruuanlaittoon yms..
 

Me ollaan itse ne jotka menee "vieraisiin" jouluna, tosin vaan syömään, ei yökylään. Meidän ei todellakaan tarvitsisi viedä mitään mun vanhemmille joulupöytään, mutta aina olen halunnut osallistua. Mun vanhemmat huolehtivat perinteisistä jutuista (kinkut, laatikot jne.) ja mä teen yleensä "lastenpöydän" (en siis itsekään perusta perinteisistä jouluruoista ja syön myös itse noita "omia eväitä" B) ). Toinen veli hoitaa aina kalapuolen ja toinen on yleensä tuonut viiniä ruoan kanssa. Äidin kanssa yhdessä aina pöytä laitetaan nätiksi, eikä kenenkään tarvitse rehkiä itseään näännyksiin.
 

Yhteistyössä