Hakutulokset

  1. Nuorena nukkunut

    Volkswagen Transporter

    Onko teillä kokemuksia volkkarin 7-9-paikkaisista autoista? Millaisia ne on ajaa ja miten nämä autot käyttäytyvät liukkaalla kelillä? Itse etsiskelemme vähän käytettyä autoa johon sopii sekä lapset, mummo ja kaiki tavarat. =)
  2. Nuorena nukkunut

    Pimpin kauneusleikkaus.

    Katselen parasta aikaa neloselta ohjelmaa vaginan kauneusleikkauksista. Naiset käyvät leikkauttamassa sisemmät häpyhuulensa pienemmiksi, "paremman näköisiksi". Mitä mieltä olette asiasta, kävisittekö itse leikkauksessa jos se olisi mahdollista?
  3. Nuorena nukkunut

    Vinkkejä Lontooseen.

    Olen lähdössä parin ystäväni kanssa toukokuussa kohti Lontoota. Viidessä päivässä pitäisi nähdä mahdollisimman paljon :) . Hotellimme on hyvällä paikalla lähellä maanalaista. Sinä joka olet Londoumissa käynyt kaipailen shoppailu-, ravintola- ja nähtävyysvinkkejä. Matkamme on niin lyhyt, ettei...
  4. Nuorena nukkunut

    Kiusaamisesta kiusaamiseen.

    Lapseni opettaja kertoi että koulukiusaamiskyselyn mukaan muut oppilaat ovat sitä mieltä että lastani kiusataan koulussa. Olen monesti lapselta asiaa kysynyt ja hän kieltää kiusaamisen. Kukaan koulutoveri ei käy meillä leikkimässä, eikä lastani kutsuta syntymäpäiville. Lapseni on kuin asia ei...
  5. Nuorena nukkunut

    Puutarha "lesket"

    Aikaisemmin talvella kirjottelin, että olisi mukava jakaa kokemuksia, nyt kun talo on valmis, puutarhan ja pihan suunnittelemisesta ja tekemisestä. Mitä pohjatöitä, rakennelmia, kiveyksiä, kalusteita jne. olette hankkimassa tai jo hankkineet/tehneet. Täällä itäsuomessa on vielä aika paljon...
  6. Nuorena nukkunut

    Hyvän "ryppyvoiteen" tarpeessa...

    Näin pakkasilla kasvot ovat kuin kiristävää muovia. :o :( Antakaapas minulle vinkkejä kohtuu edullisista mutta toimivista naamarasvoista. Inhoan jos rasva haisee kauheasti jollekkin hajusteelle.
  7. Nuorena nukkunut

    APUA atk tehtävään!!

    Minä pakerran näiden opiskelutehtävieni kassa vaikka kohta on joulu. Osaisko joku ihana ihminen selittää mulle mitä tarkoittaa paikallinen levyasema tai verkkoasema? Onko paikallinen asema keskusyksikössä olevat asemat (kuten esim.C:, D:,) vai mitä hittoa tässä haetaan, en löydä googlettamalla...
  8. Nuorena nukkunut

    Lapset hoitoon vaan...

    Huomenna menemme tutustumaan lasten hoitopaikkaan... :o Minua jännittää ja pelottaakin vähän. Taidan olla semmonen ylihuolehtiva... mutta kun nuo mukulat on niin rakkaita. :heart:
  9. Nuorena nukkunut

    Tekisitkö jotain toisin, jos nyt aloittaisitte rakentamisen/remontoimisen?

    Eli onko joku materiaali valinta, huonejärjestys, talonväri yms. Osoittautunut huonoksi valinnaksi tai ei ole toiminut niin kuin odotit? Miksi?
  10. Nuorena nukkunut

    Tosi nolo kauppareissu!

    Olin lasten kanssa kaupassa. Kaiken näköstä perusruokaa kärryllinen. Kassalla pankkikorttini ei toiminutkaan, ei ollu katetta :o . Kukkarossa oli reilu kymppi. On tosi noloa ojennella kassista ruokia takasin kassalle kun kaikki ihmiset jonottavat ja tuijottavat. :ashamed: Tyttöni...
  11. Nuorena nukkunut

    Löytyykös täältä muita opiskelijoita??

    Kohta se alkaa, opiskelut nimittäin. Palaan koulunpenkille ja kieltämättä vähän jännittää. Edellisen kerran olen opiskellut yhkeksänkymmentä luvun alkupuolella. Näinköhän tämä onnistuu, lasten, talonrakentamisen yms. kanssa. No, en minä helposti luovuttavaa tyyppiä ole. Onko täällä muita...
  12. Nuorena nukkunut

    Minkä ikäisenä annat lastesi meikata?

    Katselin lapseni koulukuvaa... tokaluokkalaisilla tytöillä on luomivärit ja muut systeemit. Ja kun tytöt ovat tietysti itse meikanneet, on jälki sen mukaista :o . Miusta on ihan ok. esim. huulikiilto kakkosluokkalaisella, mutta en anna tyttöni vielä muita meikkejä käyttää. Olenkohan jotenkin...
  13. Nuorena nukkunut

    Anette Palsa apuun!

    5 ja 2 vuotiaat tyttäreni leikkivät pihalla jotakin leikkiä. Tietysti kohta tuli joku riita ja likat juoksivat peräkkäin huutaen ja ärjyen toisilleen. Isompi tyttäreni huusi juostessaan: "Anette Palsa, tule apuun". Kyseinen Anette on siinä, olet mitä syöt ohjelmassa, painonpudotus experttinä...
  14. Nuorena nukkunut

    Hiukset kesäfiiliksellä?

    Olettekos ajatellu minkälaista kesälookkia laittaa hiuksiinne? Itse olen saanut kasvatettua entisen värin pois, kauhea urakka kevytsävytellä jatkuvasti juurikasvun piilottamiseksi. Oliskohan raidat mitään tänä kesänä? Tämä hiirenharmaus ei ainakaan tuo kesä oloa. :( .
  15. Nuorena nukkunut

    Lautalattia ja lattialämmitys

    Onko teillä kokemuksia kyseisestä yhdistelmästä? Onko edes mahdollista laittaa lautalattiaa vesikiertoisen lattialämmityksen päälle? Tietysti nykyisin on ihan lautalattian näköistä laminaattia ja parkettiakin. Olohuoneeseen olisi kiva saada puulattia tai ainakin sen "hyvälaatuinen kopio".
  16. Nuorena nukkunut

    Apua, minulle, taulapäälle saappaalle.

    Pitkällisen harkinnan jälkeen, pistin hakemukset ammattikorkeakouluihin vetämään. :kieh: =) Kovasti haluaisin opiskelemaan, mutta kun... Pääsykokeissa testataan ruotsin- ja englanninkielen taito. :( Olen aina turistina pärjännyt "tuu tii tö töötituu" englannilla ja ruotsia en ole...
  17. Nuorena nukkunut

    Apua, minulle, taulapäälle saappaalle.

    Haluaisin kovasti ensisyksynä opiskelemaan. Pistin haun ammattikorkeakouluihin, pitkän miettimisen jälkeen :kieh: Mutta kun... luin että pääsykokeissa testataan ruotsin- ja englanninkielen taito. En ole käynyt lukiota, ja muustakin opiskelusta on aikapaljon aikaa. Tiedättekö mitään hyviä...
  18. Nuorena nukkunut

    Kamala kun olen vanha.

    Pörräilin tuolla "mitäs nyt?" osiossa. Joistakin keskusteluista huomasin että toiset olivat iältään 20-21v väliltä. Tajusin että kun nämä äidit syntyivät, minä olin jo 15v. :o Tapasin mieheni 16vuotiaana. Sillon nuo tytöt olivat ihan 1-2vuotiaita. En tunne itseäni niin vanhaksi kun...
  19. Nuorena nukkunut

    Yhdeksän vuotta sitten!!!

    Siitä on jo yhdeksän vuotta kun poikani oli vain tunnin ikäinen. Minä vain katselin häntä. Minusta oli tullut äiti. Aika juoksee... Tuolla se ysivuotias nyt tuhisee, jalat ja kädet ovat pitkät kuin mitkä, eikä syliinikään mahdu kuin asettelemalla. On se niin rakas. :heart:
  20. Nuorena nukkunut

    Suloinen kaksivuotiaani...

    Olin tyttöni kanssa marketissa. Olimme ostamassa hänelle uutta hammasharjaa. Hän sai ihanan nallepuh harjan, jota puristi tiukasti kädessään kassajonossa. Jonossa eräs mukava täti pyysi tytöltäni että saisiko hän nähdä millainen harja tytöllä on. Rakas mussukkani katsoi tuimasti tätiä ja huuti...

Yhteistyössä