Hakutulokset

  1. P

    Voiko taloon tehdä yläkerran jos ei ole valmista yläkertavarausta?

    kun tuntuu että tuolla ois vaikka miten tilaa tuolla sisäkaton-ulkokaton välissä... vois mahtua huone tai parikin. jos tekis runkoon jotain vahvistuksia tms? onko tietoa? kokemusta? oletteko kuulleet asiasta jotain joskus? talo on nuorehko puutalo
  2. P

    Suosittele suomenkielistä pleikkapeliä! vai onko niitä...

    noin 4-10vuotiaille, tytöille ja pojille tiedättekö mitä olis?
  3. P

    Kokemuksia putkituksen ja risojen poiston jälkeen?

    tai siis tarkoitan lähinnä sitä aikaa heti putkien laiton ja risojen poiston jälkeen. meillä kohta edessä. oliko päiväkirurginen juttu? minkäikäinen lapsi? oliko kipeä miten pitkään? söikö, joiko? mitä pitäisi osata ottaa huomioon?
  4. P

    Paras raejuusto? Entä feta?

    keso raejuusto ja apetina feta 10% tai sit se yks vahva feta, sellasessa muovissa, en muista nimeä nyt :D
  5. P

    Eikö putkitetuilla korvilla saa mennä uimaan?

    1.5v pojalla muutaman viikon sisällä putkitus edessä. tuli mieleen sitten tuo vesijuttu kun ollaan suunniteltu kylpylälomaa perheelle hiihtolomalle. eikö se siis onnistukaan sitten kun poika on putket saanut?
  6. P

    Säilyykö suolattu lohi monta päivää?

    siis itse kysennetty, ke. toinen lohi ostettu tiistaina ja paloteltu ja kovasti suolattu on vissiin jo syömäkelvottomia? :/
  7. P

    Joensuu+ympäristö :)

    kolmekymppinen äiti, lapsia 1v-8v kirjotellaan, ehkä sit tapaillaan tms :wave:
  8. P

    Joensuu+ympäristö :)

    kolmekymppinen äiti, lapsia 1v-8v... kirjotellaan, tutustutaan, ehkä sit tapaillaan :wave:
  9. P

    Onko teillä jotain salaisia reseptejä laatikoiden valmistukseen?

    eli jotain maustetta, tapaa tms joilla tulee teidän mielestä ekstrahyviä laatikoita? :)
  10. P

    onkohan antibiootti jo imeytyny?

    1-1.5 tuntia sitten otin ja nyt taistelen oksennusta vastaan :$
  11. P

    Missä teillä pidetään/säilytetään kenkiä?

    varsinkin perheiden joissa useampi lapsi, kertokaa pliis,hyviä vinkkejä kaipaan tähän huusholliin ja kyllä kaikkien ratkaisut kiinnostaa :) missä ne on eteisessä, miten? onko iso eteinen,tuulikaappi? missäs nyt just esim talvikengät?
  12. P

    Laihduttaako joku kaloreita laskemalla?

    jos niin millä kalorimäärällä per pv? :)
  13. P

    mitä laittas nuudelikeittoon?

    poika keksi yhtäkkiä että haluis nuudelikeittoa.... enpä ole moista tehnyt ennen, nuudelit syöty aina jonkun lisukkeena mitähän mä sellaiseen keittoon sit laittasin nuudelien lisäks....? :)
  14. P

    MIstähän mä saisin äitikavereita?

    alkaa niin tympiä.... mistä mä olen saanu ystäväksini vaan jotain uraohjuksia |O ei siinä mitään mutta tottahan meikäläinen tuppaa unohtumaan... väkisin kävin kyllä vuosia töissä ja nyt kaverit painostaa taas töihin kun kuopus on 9kk....
  15. P

    Kokemuksia leipäkoneista?

    onko mitään järkeä? harkinnassa on kun leipää menee niin hemmetisti! ja omatekemiin sämpylöihin perhe kyllästyy nopeesti
  16. P

    Eikö myyjillä ole mitään vaitiolovelvollisuutta?

    eikö myyjiä koske vaitiolovelvoolisuus? että ihan saavat rauhassa juoruta ja levitellä toisten ostoksista?
  17. P

    Miten kauan teidän kuivausrumpu kuivaa pyykkiä?

    entä mikä linkous teillä pyykkikoneessa? meillä linkous 1200 ja kuivausrumpuun pistin 1.5 tuntia ja tuntuivat ehkä vähän kosteilta. siis ekaa kertaa uutta kuivausrumpua käytin! vai oisko sittenkin pitänyt valita joku ohjelma kuivausasteen mukaan eikä ajastimen? ihan tumpelo vielä :ashamed:
  18. P

    Oletko tilannut piilareita netistä?

    jos olet, niin mistä? pitääkö tietää muuta kuin vahvuus?
  19. P

    Missä iässä syöttötuoliin?

    mistä iästä alkaen olette alkanut syöttää syöttötuolissa?
  20. P

    Missä iässä syöttötuoliin?

    minkä ikäisestä olette alkaneet syöttää syöttötuolissa?

Yhteistyössä