Eikö myyjillä ole mitään vaitiolovelvollisuutta?

no mitäs iloo myyjälle on juosta kertomaan että hei kuule sun naapuris osti voipaketin. mutta se mua ihmetyttää, että aptekissa ei ole mitään yksityisyyttä, vaan siellä suoritetaan ostokset samalla tiskillä kaikki toisten nähden. ei ole kiva kun muut asiakkaat silmä tarkkana seuraa mitä sä sieltä ostat. ja sit pohdiskelevat yksin ja yhdessä, että miksikähän se sitä osti, tai onko tuolla se ja se sairaus
 
No meillä ei ole kyllä ikinä puhuttu varsinaisesta vaitiolovelvollisuudesta (palvelutiskillä olen isossa K-ryhmän kaupassa) mutta ei me kyllä silti huudella asiakkaitten asioita/ostoksia kenellekkään! :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
En kyllä ole kuullut että kassahenkilöllä olis vaitiolovelvollisuus.. Miks pitäis olla?
En tiedä onko mutta mun mielestä pitäs olla. Mieti vaikka tilannetta että menet ostamaan raskaustestin ja seuraavana päivänä siitä tietää puoli kylää, ei varmaan kovin kivaa..
 
st
Alkuperäinen kirjoittaja st:
no kyl meil ainakin on.... ei siitä mitään lappua ole allekirjoitettu mutta sanottu on monesti palavereissa jne.... ja oon s- ryhmällä....

meil on vaitiolovelv. lappu kirjoitettu s-pankin asioista... mutta kyllä se nyt on itsestään selvyys että mitään työpaikan asioista tai asiakkaista ei puhuta...

 
Alkuperäinen kirjoittaja st:
Alkuperäinen kirjoittaja st:
no kyl meil ainakin on.... ei siitä mitään lappua ole allekirjoitettu mutta sanottu on monesti palavereissa jne.... ja oon s- ryhmällä....

meil on vaitiolovelv. lappu kirjoitettu s-pankin asioista... mutta kyllä se nyt on itsestään selvyys että mitään työpaikan asioista tai asiakkaista ei puhuta...
no näin. ja aivan sama millä alalla on niin työpaikan asiat on työpaikan asioita.

yleistä paskanlätinää voi puhella muttei arkaluontosia eikä varsinkaan ASIAKKAIDEN asioita!!!

 
En minä tiedä mistään vaitiolovelvollisuuksista mitään, mutta kyllä mun isä ainakin tiesi joka kerta, että millon meillä oli kondomit loppu :whistle: joku prisman tuttu kassa aina sille muisti juoruta :LOL: . Tosin se kassa kyllä lopetti juoruamisen aika äkisti, kun isä sille veisteli, että onko katellinen, eikö enää sellasille ole tarvetta, että normaalit aikuset parisuhteessa seksiäkin kyllä harrastelee :whistle:
 

Yhteistyössä