Hakutulokset

  1. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Lokatoive: Olin tasan vuosi sitten samanlaisen ongelman edessä kuin sinä. Rakenneultrassa todettiin golfpallo sikiön sydämessä. Keskussairaalan vastaava lääkäri ultrasi silloin ja kertoi tämän pisteen sijaitsevan toisessa kammiossa. Mitään muuta erikoista ei löytynyt, sikiö oli muutaman päivän...
  2. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Kirjoittelin joskus tässä tähän ketjuun, kun masukin sydämestä löytyi valkoinen piste eli ns. golfpallo sydämestä rakenneultrassa. Reisiluu oli myös hieman lyhempi viikkoihin nähden, mutta sitä ei pidetty edes varoittavana ultraäänimerkkinä. Nyt voinkin iloksemme ilmoittaa että meille syntyi...
  3. P

    *TheTammikuu2008*

    Katja87: Kun se lekuri tökki ja tökki selkärankaan,tunsin niskassa sellaista narinaa ja kysyin kauhuissani että mitä se oikein oli. Höpisi vaan hiljaa jostain että voi ruveta päähän koskemaan kun ei puhkaisi jonkun kalvon... En edes tiennyt että se oikeasti tökki niin monta kertaa, ei se mitään...
  4. P

    *TheTammikuu2008*

    Ainiin, itsekkin tuleva tammimamma rv 39+6
  5. P

    *TheTammikuu2008*

    Katja87: Onpas harmillista että sait tuon epäonnistuneen epiduraalin jälkeisen päänsäryn, se nimittäin on ihan kamala. Minulle laittoi erikoistuva anestesialääkäri epiduraalia esikoisen kohdalla, yritti yrittämistään epäonnistumisten jälkeen. Selässäni oli silloin viisi reikää tämän lääkärin...
  6. P

    Lapsivettä?

    Raskauteni on menossa jo viikolla 39+6. Kysymykseni kuuluukin voiko lapsivesi olla kellertävää? Pikkuhousunsuojassani on ollut nyt vähän aikaa kellertävän väristä nestettä, joka ei haise pissille, mutta haisee makealle. En nyt vertaisi sitä spermaankaan ja en osaa sanoa mille valkovuoto...
  7. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Peikonpoikaselle onnea ultrakuulumisista. Luo myös minuun toivoa että kaikki onkin ihan hyvin myös meillä :) Piimäparta rv 30
  8. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Siis jännätään Peikonpoikasen tuloksia, höpöä pää täynnä B)
  9. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Täälläkin jännätään Piimäparran tuloksia! Pyrolalla on hyvä tarina kerrottavana, voi kun meillekkin kävisi noin ihanasti :heart: Minun masukki on niin kova potkimaan että ihan kummastuttaa. Siis uskomattoman kova otteinen jätkä =) Jospas hän olisi terve rakenneultralöydöstä huolimatta...
  10. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Minulle siis teki kaksi eri lääkäriä tuon rakenneultran ja molemmat sairaalan johtavia.
  11. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Peikonpoikanen: Meillä myös rakenneultrassa golfpallolöydös. Sikiö on ollut koko raskausajan la:ta pienempi, välillä enemmän (max. 4pv) ja välillä vähemmän. Alussa oli viikon pienempi, mutta sen jälkeen ei niin paljoa. Riippuu näköjään mittaajasta. Rakenneultrassa oli reisimitta vähempi kuin...
  12. P

    *Tammikuu2008*SYYSKUU

    Kirppu80: Juu, täältä suunnalta ollaan, 90 km Joensuuhun. Minä kun en niitä kiveksiä nähnyt, minkälaisina ne näkyisi? Valkoisina pallukoina? Siksi jäin vähän epäileväksi. Keppi siellä kyllä oli mutta... Kuka sinut ultrasi? Jos menette makuulle niin tunnetteko selvästi missä masukki...
  13. P

    *Tammikuu2008*SYYSKUU

    Kirppu 80: Oliko niin että olet Joensuun suunnalta vai muistanko väärin? Minullekkin veikkasivat poikaa PKKS:ssa mutta en itse nähnyt kiveksiä, joku keppi siellä kyllä oli... Pitänee vielä kysyä varmistusta loppuraskauden ultrassa. Asumistukea saa enemmän kun on enemmän henkilöitä asunnossa...
  14. P

    *Tammikuu2008*elokuu

    Cattielle on tulossa poika B) Meidän esikolla oli samainen löydös. Luin netistä silloin tietoa ja on paaaaaljon yleisempi pojilla, tytöillä siis tosi harvinaista! Meillä oli myös kontrolli ja kaikki olikin jo kunnossa silloin. Terve poika on jo tällä hetkellä 2,5 vee. Ei tarvitse...
  15. P

    Rakenneultrassa sydämessä löydös

    Mä tässä vähän laskeskelin prosentteina tuota riskiä. Esikoisella oli kromosomiseulassa riski 1:850 (eli ei hälyyttävä kun ei mene rajan yli) ja rakenneultrassa löydöksenä laajentuneet munuaisaltaat. En jostain syystä osannut hätääntyä mitenkään ja netistä ei silloin löytynyt tietoa noista...
  16. P

    Rakenneultrassa sydämessä löydös

    Päätettiin kyllä ennen ultraan menoa ettei kysytä, mutta nytpä se selviää kuitenkin. Ei haittaa, tietääpähän etukäteen että pitääkö ostaa vaaleanpunaisia vaatteita, kun poika on jo ennestään. Sen downin haluaisinkin tietää pikana, ja viikkojahan meilläkin alkaa jo olla kohta liikaa...
  17. P

    Rakenneultrassa sydämessä löydös

    Kiitos Meade pitkästä vastauksesta. On kyllä ihana lukea että teillä normaalit kromosomit masukilla! On se jännä kun sitä miettii mennessä rakenneultraan että kysyttäiskö on tyttö vai poika. Nopeasti unohtui että kysyttäiskö vai ei, ei käyny mielessäkään enää...Enää vaan toivotaan tervettä...
  18. P

    Rakenneultrassa sydämessä löydös

    Kerrothan Papukaija miten kävi kun lapsesi syntyy?! Toivottavasti synnytyksesi sujuu hyvin =) Miten muuten tuo ikä kysymys verrattuna tuohon riskiin. Jos on tällä hetkellä (je hedelmöityshetkellä) 25 vuotta, mutta täyttää lokakuussa 26. Kumman mukaan se otetaan? Uskon että minun on...
  19. P

    Rakenneultrassa sydämessä löydös

    viikkoja on jo 20+3
  20. P

    Rakenneultrassa sydämessä löydös

    Eikö ole kokemuksia aiheesta?

Yhteistyössä