Hakutulokset

  1. N

    kuinka paljon liikutte kaloreita viikossa?

    mietin tässä, että minkä verran keskiverto (mikä se sitten onkaan) liikkuja kuluttaa viikossa treeneissään. itsellä vaihtelee 2000-3500 kaloria per vko. olisi kiva kuulla, olenko pahastikin jäljessä normista. kunto on noussut jo "hyvä" -tasolle Polarin mittarin mukaan. "erittäin hyvä" olisi...
  2. N

    millä sanoilla lapsenne puhuttelevat vieraita aikuisia?

    käytiin yks päivä rossossa syömässä ja yks vieras lapsi puhutteli miestä sedäksi. meillä särähti pahasti korvaan. muista kerran ku yks tyttö puhutteli mua kaupassa tädiksi (olin 27 vee silloin) ja otti päähän. me ollaan opetettu puhuttelemaan vieraita ihmisä naisiksi ja miehiksi, ei sedäksi ja...
  3. N

    meijän 2 vee on menossa kouluun...

    eli leikkii lattialla tässä koululaista. repun annoin, tunkee kirjoja sinne. isonveljen vanha känny taskussa ja avainnauha kaulassa. puhuu, että " XX menee ihan kohta kouluun". hupaisia tapaus. :)
  4. N

    onko joku käyny Egyptissä?

    jos ootte käyny egyptissä, niin missä siellä? mikä kohde ois paras pienten lasten kaa? mikä matkatoimisto? vinkit?
  5. N

    missä iässä ei enää vanhempien kanssa reissuun?

    ollaan varaamassa marraskuulle kanarianmatkaa ja 15 vee silloin oleva tytär meinas, että ei tiä lähteekö!! sain houkutella tovin ja nyt sitten saan sillekin paikan varata, varmaan viimeistä kertaa. te, joilla on ollu ittellä mahis matkustaa: milloin ette ole enää porukoitten kanssa lähteny...
  6. N

    veronpalautusta tuli

    jaan nyt teille ilouutisen: saimme miehen kanssa mojovat palautukset! joten voimme sitten ottaa ens talvenakin äkkilähdön ja raijata 4 lastamme ja itsemme aurinkoon. B)
  7. N

    miksi niin monet uskoivaiset ovat suvaitsemattomia?

    olen tässä pohtinut, että miksi monet uskossa olevat ovat niin kertakaikkisen suvaitsemattomia. ei esim hyväksytä toisia uskontoja, sanotaan toisten joutuvan roviolle, jos ei ole samassa uskossa. minulle on jopa sanottu, että olen syntinen eikä tämä uskova voi minua hyväksyä, koska olen eronnut...
  8. N

    joskus paastonneet huomio (kysymys)

    onko teillä koskaan käyny niin, että viimeisenä päivänä kroppa alkaa jumittaan nesteitä ja paino nousee paastopäivän 6 ja 7 välillä? meille kävi tässä paastossa miehen kanssa kummallakin näin. ei ole ummella, ollaan juotu, ollaan urkattu sievästi. en ymmärrä yhtään, miten näin kävi...
  9. N

    en saa yv:tä mistään, auttakee!!

    koitan laittaa yv:tä, mutta missään ei näy nappia, että uusi viesti tms...en oo pitkään aikaan laittanu. hjälp! Black Dahlia:lle siis askaa, se konsultti vastas, aijon alottaa kuule jo ens vkolla, ei jaksa oottaa.
  10. N

    karppaaajien kammolounas

    heh, vajaa 2 vee veti just lounaan: maitoon keitetty 4-vilajnpuuro, jossa muusattuna kokonainen banaani. nyt se vetää jälkkäriksi tosi isoa kasaa maissinaksuja. katoin, että ne on vain pelkkää hiilaria. tuli vaan mieleen, että joku tosikarppaaja ei tod söis tollasta lounasta. =)
  11. N

    liiton päiväraha-asia pohdintaa

    onko kellään kokemusta tälläisestä asiasta: olin kolmosen ja nelosen välissä töissä 10-15 pv/kk ja jäin sitten nelosen äippälomalle. nyt siellä on kaikki lomautettuna ja epävarmaa onko mulla syksyllä töitä. mimmosta liiton pvrahaa tulen saamaan? perustuuko se nuihin päiviin ja lopuilta...
  12. N

    onko kukaan käyny stockalla ihan vasta?

    onko sinne tullu jo kevätpuvut lapsille? mimmosia ticket to heaven-malleja? värit lähinnä kiinnostaa. sais kanta-asiakkaan alea helmikuussa, ni ajattelin josko ostas tuolle yhdelle pienelle puvun...
  13. N

    silmälaseista tietävät hoi

    yksi lapsistani saa silmälasit. näkö oli toisessa silmässä +6 ja toisessa +7 ja toinen silmä karsastaa +1. kun meillä ei ole kellään laseja, niin onko minulla oikea käsitys siitä, että lapsen näkö on tosi huono? ja nimenomaanko kaukonäkö?
  14. N

    Elämä on valintoja

    Tuli mieleen tuosta yhdestä ketjusta, että totta tosiaan elämä on valintoja. Me olemme esim valinneet sen, että asumme vähän ahtaasti, ilman velkaa, pidämme sähkölaskun pienenä (puulämmitys, huonelämpötila n.19), emme polta tupakkaa, emme tuhlaa turhaan, syömme suht halpaa kotiruokaa arkisin yms...
  15. N

    Pikkujoulu-Kalluppia

    Munt on kutsuttu kuuteen eri pikkujouluun, mutta en ehdi/jaksa mennä ku kolmeen. Mies menee yksiin juhliin. Miten teillä muilla: tuleeko enemmän kutsuja kun ehditte tai jaksatte mennä? Mää meen siis työpaikan, opiskelijaporukan ja äitikerhon pikkujouluun. =)
  16. N

    toimelias lauantai

    on seku kuudelta herää, niin puoleen päivään mennessä on jo tehny nämä: -harrastanu seksiä -laittanu aamupalat koko perheelle -syöttäny ja vaipattanu kahta vauvaa (mies tehty pökkiin nämä hommat) -pelannu erikseen kummanki ison kaa lautapeliä -kuunnellu kajareilla kovaa puolet Maija V:n...
  17. N

    facebook-koukussa

    meikä on ihan koukussa naamakirjaan, pakko käyvä joka päivä...perustin sinne oman ryhmänki ja sain heti yli 30 jäsentä. piristää kummasti kotonaoloa. mitä te muut teette naamakirjassa, eli miten sitä voi kaikilla tavoilla hyödyntää?
  18. N

    omia palstasääntöjä?

    onko teillä muilla tiettyjä kriteereitä tai aiheita, joihin ette ota koskaan kantaa? mulla on pari: -en tykkää avata aloituksia, joiden otsikossa yhdyssanavirhe/muu kielioppivirhe (ei selvä näppishärö) -en avaa tositeevee-ketjuja (koska en katso niitä)
  19. N

    suklaakonvehteja omalla kuvalla

    http://www.kultasuklaa.fi/?gclid=CNeA1Y3bo5YCFShUEAodvyRO6w onko kukaan koskaan tilannu suklaata täältä? oli suklaa itse hyvää ja kuinka tarkkaan kuva näkyi?
  20. N

    Aarrekartta unelmista?

    Onko kukaan tehnyt aarrekarttaa elämäsä unelmista? Onko kokemuksia, toimiiko se oikeasti niin, että kun ne unelmat määrittelee ja kirjoittaa kartan, niin elämä alkaa soljua niitä kohti? Olen hahmoittelmassa itselleni ko karttaa ja olisi kiva kuulla, millasia asioita muut ovat laittaneet unelmikseen.

Yhteistyössä