Aarrekartta unelmista?

Onko kukaan tehnyt aarrekarttaa elämäsä unelmista? Onko kokemuksia, toimiiko se oikeasti niin, että kun ne unelmat määrittelee ja kirjoittaa kartan, niin elämä alkaa soljua niitä kohti? Olen hahmoittelmassa itselleni ko karttaa ja olisi kiva kuulla, millasia asioita muut ovat laittaneet unelmikseen.
 
No itse asiassa sain suullisia ohjeita ja yhdeltä nettisivulta olen aiheesta nyt lukenut. Olen joskus aikanaan lukenut aiheesta, en kyllä yhtään muista mikä kirja ja siitä on vuosia jo aikaa. Ajattelin tänään, että kun minulla on tuo huolten&murheiden lista ja loputon to-do lista, niin vastapainoksi jotain positiivista.
 
Mulla on sellanen kirja kuin....Luova visualisointi....Shakti Gawain...ja tosi hyvä kirja...ostin sen vuonna1992...ja oli muistaakseni silloin 100 markkaa..ja oli mielestäni kallis...mutta aikoinaan oli paljonkin käytössä...ja osa jutuista ihan tosissaan toimi...EN MYY KIRJAA...niin siinä oli ohjeita aarrekartan tekoon mm. kannattaa varmaankin olla varovainen mitä sinne aarrekarttaan laittaa :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Olen tehnyt, useemmankin. Toteutuneita unelmia on joukossa myös =)
Voikko valottaa, että mimmosia asioita siihen laitoit? Isoja vai pieniä ja oliko ne oikein spesifisiä vai laajoja juttuja?
Sekä että, isoja ja pieniä. Kuvia mulla on/oli paljon.
Ihan esimerkkinä toteutuneesta: leikkasin kuvan hienosta autosta, joka olis siis tosi upee saada, muttei mitään tietoa rahasta millä ostaa. Vajaa 2v meni, niin meillä on just sellanen auto, vielä saman värinenkin sattumalta (vaikken väriä siinäkohti miettinytkään).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Olen tehnyt, useemmankin. Toteutuneita unelmia on joukossa myös =)
Voikko valottaa, että mimmosia asioita siihen laitoit? Isoja vai pieniä ja oliko ne oikein spesifisiä vai laajoja juttuja?
Sekä että, isoja ja pieniä. Kuvia mulla on/oli paljon.
Ihan esimerkkinä toteutuneesta: leikkasin kuvan hienosta autosta, joka olis siis tosi upee saada, muttei mitään tietoa rahasta millä ostaa. Vajaa 2v meni, niin meillä on just sellanen auto, vielä saman värinenkin sattumalta (vaikken väriä siinäkohti miettinytkään).
Kiitos! Mulla onki kuulkaa valmiina jo sellanen vihko, jossa on kirjotettuna kaikenlaista ja vintinremppaa varten leikattuja kuvia. Täydennän kuulkaa vaan sitä vihkoa kuvilla niitten muitten juttujen osalta ja alan selaan vihkoa päivittäin. Pelottaa vaan jotenkin, että jos vaikka unelmoin "liikaa" tai että ahneella on siis paskanen loppu tai jotain...pitää koittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Olen tehnyt, useemmankin. Toteutuneita unelmia on joukossa myös =)
Voikko valottaa, että mimmosia asioita siihen laitoit? Isoja vai pieniä ja oliko ne oikein spesifisiä vai laajoja juttuja?
Sekä että, isoja ja pieniä. Kuvia mulla on/oli paljon.
Ihan esimerkkinä toteutuneesta: leikkasin kuvan hienosta autosta, joka olis siis tosi upee saada, muttei mitään tietoa rahasta millä ostaa. Vajaa 2v meni, niin meillä on just sellanen auto, vielä saman värinenkin sattumalta (vaikken väriä siinäkohti miettinytkään).
Kiitos! Mulla onki kuulkaa valmiina jo sellanen vihko, jossa on kirjotettuna kaikenlaista ja vintinremppaa varten leikattuja kuvia. Täydennän kuulkaa vaan sitä vihkoa kuvilla niitten muitten juttujen osalta ja alan selaan vihkoa päivittäin. Pelottaa vaan jotenkin, että jos vaikka unelmoin "liikaa" tai että ahneella on siis paskanen loppu tai jotain...pitää koittaa.
Ei sitä voi liikaa unelmoida, älä sitä pelkää. Leikkaa kuvia, lisäile vaikka omia "päitä" niihin kuviin (esim. koko perhe palmurannalla jos siitä unelmoit). Onnellisia ihmisiä, kauniita asioita. Mutta siis varo mitä toivot (kuten joku edellä mainitsikin) - ne voi toteutua
=)
 
Niin ja lisään vielä, etten tiedä tuosta vihko-hommasta.... Mulle on opetettu että se pitää olla näkyvillä kokoajan. Eli mulla on ollu iso kartonki johon oon niitä laittanu ja se seinällä. Tosin kai se vihkokin voi toimia jos katselet sitä usein.
 

Yhteistyössä