S
sjoudak
Vieras
Mut mä en kertakaikkiaan pysty enää olee niiden kans tekemisissä. Mulla on siis monta sisarusta ja meillä oli/on "läheiset" välit, mut mä en jotenki enää tunnu kuuluvani perheeseen... Joka kerta ku oon niiden kans tekemisissä, niin mulla on niin ahdistunu olo, niin paha olla! En tiiä mikä siinä on, mut... Onko kellään muulla samanlaista? Mä oon jotenki niin kasvanu erilleen ja ajattelen nykyään aivan eri asioita, aivan eri näkökulmista, enkä jotenki enää kestä sitä ahdasta asennetta yms... Jotenki tuntuu, että ne ei kukaan pidä musta enää... Tuntuu et jos mä sanon jotain, niin kaikki alkaa karttaa ja kääntää päät pois, eikä voi kuunnella... Muut saa kyllä puheenvuoron ja muut saa kyllä jutella omiaan, niitä mun mielestä turhanpäiväisiä asioita, mutta jos minä sanon jotain, niin... kaikki on niinku ne ei ois kuullukaan... Sen sanon, ettei me kaikki ihan tervettä elämää olla saatu viettää, mutta mikä mussa on vikana, ku en enää tunne kuuluvani tohon perheeseen!? Vai kenessä tässä on vikaa...
Kokemuksia otetaan vastaan, millaset perhesuhteet teillä?
Kokemuksia otetaan vastaan, millaset perhesuhteet teillä?