Hakutulokset

  1. R

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Nyt ollaan sitten pitkän miettimisen jälkeen päädytty yrittämään sitä seuraavaa vauvaa..tai siis periaatteella että saa tulla jos on tullakseen... :heart: Mitä sitä turhaan pitkittämään jos kerran molemmat ollaan varmoja että vauva halutaan.... Juttuseuraa teiltä tulin nyt hakemaan sitten...
  2. R

    Pino NELOSESTA kuumeileville!!

    =) Moi kaikille...keskustelu seuraa tulin hakemaan...nimittäin nyt ollaan sitten päätetty että sitä nelosta puuhaillaan eli saa tulla jos on tullakseen. Aiemmin hieman vielä pähkäiltiin että mitäs tehtäs,mutta kyllä me nyt sitten joka tapauksessa se vauva tahdotaan niin mitäs sitä sen...
  3. R

    pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

    Elikäs mä oon 26 ja mulla on 5v, 4v ja 1v pojjaat =) Ilmoittelen sitten kun tiän että millonka aletaan yritteleen..on tässä viä harkinta vaihe menossa että joko nyt heti vaiko ootellako nuo hään vietot ekana..mut kun ei millään malttais ootella tuonne alkuvuoteen..päätös tulee sitten kun...
  4. R

    syysvauvasta 2008 haavelijat

    Onnea jo plussanneille :hug: Niin tekis mieli itsekin alkaa jo yrittämään...no,katsotaan,pitäis pitää ittensä kurissa viä jonkin aikaa.... Mitäs tuo tjottailu oikeasti tarkoittaa,tai taidan tietää mutten ymmärrä mistä se sana on tullut,jos valaisette mua :/ meitin pitää kyllä hyin...
  5. R

    syysvauvasta 2008 haavelijat

    saanko liittyä seuraanne? :flower: Ollaan tuossa miehen kanssa mietitty että alkaako heti yrittämään neljättä lasta vaiko jaksettaisko ootella alkuvuoteen ....sillä häitä ois suunnitelmissa pitää..joten jos joku auttais mua pinnistelemään siihen asti tän kovan vauvakuumeen kanssa niin ois...
  6. R

    pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

    Moikka, Ollaan miehen kanssa emmitty että mitäs tehdään,heti vauvaa yrittämään vaikos jaksetaanko ootella alkuvuoteen....vaikeita päätöksiä.Meillä on ennestään jo kolme lapsosta,mulla kuume kovana,mutta kun ois tässä vielä tekemistä ennen kuin alettas yrittään,näin täällä tällaisen ketjun ja...
  7. R

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Aatokset jo leijailee ensi kesässä jos saisi vielä oman pienen käärön :) meillä on ennestään kolme ihanaa poikakultaa :heart: :heart: :heart: Olen alle 30 vee kotiäiti ja yrittään aletaan vasta syys/lokakuussa...malttamattoman tässä odottelen..... Itse olen aina todella helposti...
  8. R

    Pino NELOSESTA kuumeileville!!

    Huomasin tällaisen pinon jonne voisin liittyä,mutta aika pitkälle oli jäänyt tuolla palstalla joten onkohan enää ketään joka mun kaa juttelis? =) Oon alle 30vuotias kotiäiti ja mulla on ennestään kolme pojan viikaria,nyt sitä sitten taas kuumeillaan vauvasta :heart: Yritystä pukkaa...

Yhteistyössä