Hakutulokset

  1. T

    Kertokaahan nyt mulle!

    No meillä on ainaki sillain että postilaatikossa ei edes oo nimeä pelkkä numero vaan.
  2. T

    Kertokaahan nyt mulle!

    Nostan :attn:
  3. T

    Kertokaahan nyt mulle!

    Täällä oli tänään aikasemmin puhuttu siitä ku toiset eroaa sen takia että saa kelalta nostettua kaikkia tukiaiset :attn: . Ni sit oli sanottu että naapurit "käräyttäneet" että mies on siirtänyt vaan kirjat muualle. Ni mistä ne naapurit on ylipäätänsä saanu tietää että se mies on siirtäny ne kirjat?
  4. T

    Paljonko täytät tänä vuonna?

    22..
  5. T

    Minkä kokoisia vauvoja 6kk?

    Meillä oli poika 5kk neuvolassa 10kg 600g ja pituutta 67cm. :heart:
  6. T

    Soseitten aloittaminen tökkii,vinkkejä?

    Kuinka useesti sitä sosetta sit aletaan antamaan päivässä?
  7. T

    miehet :D

    meille käy päivittäin ihan samanlaisia juttuja. mut viel semmosia et ukko on hukannu oman tavaransa ja tulee multa kysymään missä se on!! :laugh: :laugh:
  8. T

    Susan Kuroselle syyte!

    Aivan oikein!!! :laugh: :kieh:
  9. T

    Pumpattu maito

    näin meilläkin ja jostain luin että kannattaa maito sulattaa lämpimällä vedellä.
  10. T

    Mistä juotatte vellin?

    meillä myös näin!
  11. T

    Minkä kokoisia 8kk poikia?

    Meillä poika oli 2kk neuvolassa 7150g ja 59,5cm pitkä. :laugh:
  12. T

    Tämä oli surkein syntymäpäivä ikinä

    Mullaki oli synttärit 10pvä ja ei lahjan lahjaa.. Mieheltäkään en saanut mitään vaikka yleensä muistanut. Mutta äitini soitti minulle kahdesti ja lauloi onnittelu laulun. ja nyt varmaan mietitte et miks kahesti. no eihän sitä aina voi muistaa että kahdesti syndelaulut luikauttaa tyttärelle...
  13. T

    Laitetaampa oma ja miehen ikäPINO!

    Minä 21v ja mies 24v
  14. T

    Kenelle uskot salaisuuden/juorun jota ei saa levittää?

    Miehelle ja mun velipojalle. On muuten ihan huippu tyyppi :laugh: siis veli, ei mies :laugh:
  15. T

    Kokemuksia näistä yhdistelmävaunuista?

    No on ainakin näppärän näköset ja tosi tyylikkäät. Jos ei oo kauheena ylimäärästä tilaa ni noi on varmaan hyvät.
  16. T

    Nukkuuko teidän vauvat ulkona vaunuissa päikkärit?

    Meillä poika myös 2,5kk ja nukkuu vaunuissa ulkona kahdet päikkärit. Alussa pitää vähän hyssytellä ja sit nukkuu 1-3 tuntia.
  17. T

    Nyt kun kerran puhutaan pyykkäämisestä,

    ni pesettekö lasten vaatteet erikseen? Ja käytättekö eriä huuhtelu ja pesuainetta?
  18. T

    Mitä ruuaksi tänään?

    siiinäpä se tuliki..
  19. T

    VIRALLINEN BB-PINO 2007

    :laugh: peesiii :laugh:

Yhteistyössä