Tämä oli surkein syntymäpäivä ikinä

  • Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti
Mullaki oli synttärit 10pvä ja ei lahjan lahjaa.. Mieheltäkään en saanut mitään vaikka yleensä muistanut. Mutta äitini soitti minulle kahdesti ja lauloi onnittelu laulun. ja nyt varmaan mietitte et miks kahesti. no eihän sitä aina voi muistaa että kahdesti syndelaulut luikauttaa tyttärelle puhelimessa.
 
The titityy
Ilman muuta kisua katsomaan kaikki kynnelle kykenevät. =)

Eräs palstalainen sen huomenna tuo.
Hiekat on laitettu ja ruokaa kaappi täyteen ostettu.
Pojalle olen puhunut kovasti että kissa tulee, eihän se vielä sitä ymmärrä.
Ihmetteli ruokapurkkeja ja hiekkasäkkiä kun niissä kissankuva kyljessä. :D

Pojalta kyselin että mikä nimeksi, sanoi että Mimmi. Mistähän se sen keksi. :eek:
 
lady of the lake
Juu ja toisekseen mulla oli kans syyskuun alussa synttärit ja "ennenvanhaan" soi puhelin/tuli viestejä aamusta iltaan ja muistettiin kortein ja lahjoin ja oli bileitä ja kaikkia.Vaan tänä vuonna murto-osa enää "muisti" mua synttäripäivänä, ne ns.uskollisimmatki jätti onnittelematta.Kai se vaan kertoo siitä, että tässä on siirrytty niille vuosikymmenille, että on parempi jättää onnittelematta :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Ilman muuta kisua katsomaan kaikki kynnelle kykenevät. =)

Eräs palstalainen sen huomenna tuo.
Hiekat on laitettu ja ruokaa kaappi täyteen ostettu.
Pojalle olen puhunut kovasti että kissa tulee, eihän se vielä sitä ymmärrä.
Ihmetteli ruokapurkkeja ja hiekkasäkkiä kun niissä kissankuva kyljessä. :D

Pojalta kyselin että mikä nimeksi, sanoi että Mimmi. Mistähän se sen keksi. :eek:
Mimmi on hyvä nimi. Meillä oli aikanaan koira nimeltä Mimmi, kiltti ja rakas kuin mikä
:heart: ja hyvä hirvikoirakin olis ollut, toi kerran pihaan isosarvisen elukan :eek: Mutta meillä ei ollu metsämiestä talossa. Joo, mentiimpä taas asiasta pottulaatikkoon. :ashamed:
 
lady of the lake
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Ilman muuta kisua katsomaan kaikki kynnelle kykenevät. =)

Eräs palstalainen sen huomenna tuo.
Hiekat on laitettu ja ruokaa kaappi täyteen ostettu.
Pojalle olen puhunut kovasti että kissa tulee, eihän se vielä sitä ymmärrä.
Ihmetteli ruokapurkkeja ja hiekkasäkkiä kun niissä kissankuva kyljessä. :D

Pojalta kyselin että mikä nimeksi, sanoi että Mimmi. Mistähän se sen keksi. :eek:
Taidan tulla viimestään sillon joulun tienoilla kattoon sitä kisua :heart:
 
The titityy
Kiva kun on tulijoita. :hug:
Saapi meille tulla muutenkin.

Kisu on jo n. 4kk ja hyvä niin kun oma poika on aika pieni vielä, ihan nyrkillä tapettavan kokoista en halunnutkaan varmuuden vuoksi. Anteeksi sanonta. :ashamed:
 

Yhteistyössä