Hakutulokset

  1. G

    Alkossa vauvan kanssa?!

    ja mitä sitten vaikka olisi ne itselleen ostanut. kai sitä saa lasillisen viiniä ottaa silloin tällöin äitikin.
  2. G

    onko liian tylyä katkasta lasten ja isän välit...

    Hei, kyllä jos on aivan loppu niin se ei ole lasten etu. pidä itsestäsi huolta. eihän ole pakko kokonaan katkaista välejä, voithan pitää pienen tauon.
  3. G

    Seksitön liitto

    Päivä kerrallaan osui aivan asian ytimeen kyllä! Itse en ole enää halunnut seksiä mieheni kanssa ja syy on aivan selvä: Hän ei osallistu lapsen hoitoon, ei arvosta eikä kunnioita vaan nälvii ja halveksii, kuikuttelee, meillä ei ole yhteisiä harrastuksia eikä hän arvosta minun harrastuksiani...
  4. G

    Ruoka ei mene alas millään!help!!

    Meillä on samanlaista.. Yritän antaa vaan vähän kerrallaan suuhun, jos laittaa liikaa niin yökkää. Ja yritän antaa sellaisia ruoka-aineita jotka on ravintorikkaita, esim. avokado on loistava, siinä on paljon rasvaa ja valkuaista ja on miedon makuinen ja terveellinen. Ihan eri asia kun syö pari...
  5. G

    Hiusten värjäys??

    tehtaankadulla oli ainakin vielä pari vuotta sitten sellainen kampaaja kuin sos ja oli tosi edullinen
  6. G

    Vauvan vatsan väänteet?! + G:Mitkä ruoka-aineet yms. aiheuttavat ilmavaivoja!??

    neuvolassa oli sanottu yhdelle kaverille salaattikin kiellettyjen listalle
  7. G

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    Mirnu: Täällä on kans sellainen olo et "jaa niin mikä parisuhde??" Niin se vauva muuttaa asioita =) Kohta alkaa greyn anatomia :D Musta on tullu ihan järkyttävä syöppö, tosi isoja annoksia ja kamalasti kaikkee herkkuja joka päivä... Jos sama meno jatkuu imetyksen loputtua niin käy köpelösti...
  8. G

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    Kiinteitä ei oo syöty, ihan täysimetyksellä yritetään porskuttaa siihen 6kk ikään..
  9. G

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    Tuolla alun listassa ei ollutkaan näköjään mittoja ja rv:tä, ne oli siis 3,360kg ja 50cm ja rv 40+5
  10. G

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    Heissan pitkästä aikaa! En ole käynyt kirjoittelemassa kun tuntuu et aina täytyy revetä johonkin eikä ehdi edes koneella olemaan |O Noh, nyt lueskelin maaliskuun ketjun läpi kun vauva on nukahtanut kahtena iltana jo kuudelta yöunille!! Herääkin sitten kuudelta aamulla ylös. Ja pari kertaa...
  11. G

    Marrasvauvat 2007 JOULUKUU

    Onneksi olkoon dj mussukka!! :flower: =) Kuinka monella muulla pulautellaan? Täällä poika pulauttelee niin että tuntuu et jääkö sinne masuun mitään :( Eilen kävi neuvolantäti ja oli poika saanut hyvin painoa kuitenkin... Ja kielen päällä oli sammasta niin neuvoi puolukkamehua laittamaan...
  12. G

    Marrasvauvat 2007 JOULUKUU

    Silmien väristä: Mulla oli itselläni syntyessä siniset silmät ja vaihtuivat vihreiksi vasta neljä vuotiaana!
  13. G

    Marrasvauvat 2007 JOULUKUU

    ilmoittaudun kanssa mukaan =) Pieni poikamme syntyi siis marraskuun vikana :heart: Oli helppo synnytys, tarkemmin odotuspuolella :) Vaan on nyt kyllä rinnat kipeinä, ja aivan valtavat :o b-kupista on nyt kyllä siirrytty johonkin e-kuppiin! Noussut se maito niin että on kovat ja aristavat...
  14. G

    kauan tikit paranee

    Kauanko teillä on mennyt ettei ole enää niin kamalan kipeä se alapää ja pystyy istumaan?
  15. G

    *Marrastähtien'07* 2 lähtölaskenta

    kiitos :hug:
  16. G

    *Marrastähtien'07* 2 lähtölaskenta

    Ässät tehosivat ja saimme marrastähden 30.11 klo 10.28! Poika painoi 3370g ja 50cm :heart: :heart: :heart: :heart: Olen ikionnellinen :heart: :heart: :heart: Luimme illalla kirjaa miehen kanssa sängyssä, kun yhtäkkiä masusta kuului voimakas POKS! Ihmeteltiin että mikähän se nyt oli...
  17. G

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Joo, täälläkin miehellä vain varpajaiset mielessä :headwall: Alkossakin piti käydä tänään, minä vaan halusin sieltä äkkiä pois kun tuntu et ihmiset paheksuen kattoo, ehkä kuvittelin vaan B) Täällä on ihan hillitön iltajumppa meneillään, vatsa vaan pomppii puolelta toiselle, tosi hassua...
  18. G

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Täällä ollaan mekin yhtenä kappaleena =) On kyllä ollut niitä liitoskipuja muttei sen kummempia.. Tuosta yhdestä ässästä.. Minä kun olen koko raskausajan ollut kuin mikäkin nymfo mutta miestä en saa millään houkuteltua mukaan :snotty: Nyt olen tietysti yrittänyt juuri sen varjolla että...
  19. G

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Ihan kumma olo kyllä, jotenkin hermot kireellä ja pakarat ihan maitohapoilla kuin ois hillittömällä lenkillä käynyt enkä ole tehnyt mitään... Muutenkin kyllä toi kävely ja liikkuminen kyllä vaikeeta... Toivotaan nyt että tässä kuussa ne vauvelit tulee =)
  20. G

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    ONNEKSI OLKOON VAUVANSA SAANEILLE JA TSEMPPIÄ MEILLE MUILLE =) Täällä yhtenä kappaleena ollaan. Jotain jomotusta alaselässä ja kävely muutenkin hankalaa kun on painontunnetta tuolla alhaalla. Muttei mitään uutta kuten kunnon suppareita limatulppia tai muuta synnytystä ennakoivaa.. Täytyy nyt...

Yhteistyössä