Hakutulokset

  1. R

    Lapsen jaksaminen lomalla, matkan pituus?

    Kuinka pitkiä matkoja olette tehneet lasten kanssa? Olemme miettineet ensi kesäksi lomaa Kreetalle. Pohdittavana on oikeastaan matkan pituus. Poika on reissuun lähdettäessä 5-vuotias, mutta ekaa kertaa etelässä. Itse voisi lomailla vaikka kuinka kauan, mutta onkohan kymmenen päivääkin liian...
  2. R

    MITÄ VITSIÄ MÄ VOISIN

    Opiskella etänä :kieh: ? Mä en löydä mitään :'( , eikä tänne tule, ku ens syksynä joku koulutus. Mua kiinnostais esim. Lähihoitaja Uskontoon liittyvä sskarteluun Keittiöön Helppikää nyt mua!
  3. R

    verenpaine

    mulla vauva 4kk.verenpaine oli noussu ku kävin jälkitarkastuksessa. edelleen verenpaine kohollaan.ihmetyttää tällanen. tiedän,että alotin liikunnan liian aikasin ja liian lujaa,olen siitä paussilla nyt. eilen mittasin paineet,oli ihan normaalit,tänään ku mittasin ne olivat taas korkeat... :/...
  4. R

    Paljonko maksoi autotallinne?

    Kuinka iso?Teittekö itse?
  5. R

    Takoista/leivinuuneista

    Oisko kellään laittaa linkkejä eri takkafirmoista tms.? Mulle ois tulossa keittiöön leivinuuni ja sit tietty takkahuoneeseen takka...Leivinuunin tahtoisin olevan valkoisen, muutapa en sit oikein tiedäkkään.Onko muilla kokemusta valkoisista leivinuuneista?Tummuuko pahasti ajan kanssa?
  6. R

    Kannus-talon rakentaneet...

    Oletteko olleet tyytyväisiä?Mitä muita firmoja kilpailutitte?Minulla tarkoitus rueta kilpailuttamaan kannus-taloa,kastellia ja Jukkaa.
  7. R

    Ripsipermanentista?

    Onko kokemusta?Paljonko maksoi ja olitteko tyytyväisiä?Oliko laittaminen ihan ok?
  8. R

    Yksin rakentavia(naisia)

    Onko täällä palstalla ketään naista, joka on päättänyt rakentaa ilman miestä?Minä olen. Olen eroamassa miehestäni, joka ei jostain ihmeen syystä halua rakentaa omaa kotia, vaikka molemmilla olisi vakityö. Olenkin tässä nyt kovasti suunnitellut rakennuttavani talon ns.ilman miestä.Eli oman isäni...
  9. R

    sisustussuunnittelijasta...

    Onkohan kukaan käyttänyt sisustussuunnittelijaa? Missä kohdin olette käyttäneet vai suunniteltiinko koko talon sisustus ? Ja tietysti kustannuspuolikin kiinnostaa... Mä olen maanantaina menossa juttelemaan yhden suunnittelijan kanssa ja ihan kiinnostuksen vuoksi kyselen. Lähinnä valaistusjutut...
  10. R

    hehkutusta...

    Non niii, nyt on talopaketin hankintasopimus tehty ja pankissa käyty ("kalliita nimmareita"...) Jukka-talolta tulee paketti. Millähän sitä malttaa odotella, kun vasta elokuun alusta pääsee tontille?! Intoa olis vaikka muille jakaa (ainaskin tässä vaiheessa...)!!!
  11. R

    kurkku-katkarapukeitto

    Tämä soppa-ohje on kadoksissa. Keitto kuulostaa omituiselta, mutta on mielettömän hyvää! Löytyykö keltään?
  12. R

    Suolainen piirakka

    Mikä on oma suosikkisi eli mitä useimmiten teet, kun olisi tarvetta suolaiselle piirakalle?
  13. R

    Lounais-häme ja muu suomi

    Olen 28- vuotias 3kk ikäisen pojan äiti. Aikuinen juttuseura tekis vauvalle lörpöttelyn lomassa ihan hyvää. Lapsiperheen arki on nyt ajankohtaista, mutta se ei sulje pois muitakaan jutustelun aiheita. Asumme siis lounais-hämeessä, mutta muualtakin olevat ottakaa yhteyttä!

Yhteistyössä