sisustussuunnittelijasta...

Onkohan kukaan käyttänyt sisustussuunnittelijaa? Missä kohdin olette käyttäneet vai suunniteltiinko koko talon sisustus ? Ja tietysti kustannuspuolikin kiinnostaa...
Mä olen maanantaina menossa juttelemaan yhden suunnittelijan kanssa ja ihan kiinnostuksen vuoksi kyselen. Lähinnä valaistusjutut on tällä hetkellä mielessä, mut saas nähä miten laajaksi käy, jos nyt edes sitten palkataan...
 
Me käytettiin kun talorakennettiin, oli alusta loppuun joka vaiheessa mukana. Säästettiin paljon sekä aikaa että rahaa, koska hän kävi katsomassa tavarat ja me mentiin sitten vasta jos tatti, lisäksi hänellä oli paljon suhteita ja hän pyysi tarjouksia meidän puolesta joten saatiin kyllä halvemmalla kuin jos itse olisi menty shoppailee.
Hinnasta en muista mutta suhteessa hyötyyn en kokenut sitä kalliiksi. Ja hän otti osan palkkiosta proviisiona.
 
Käytettiin kun talo rakennettiin. Suunnittelija suunnitteli pintamateriaalit koko taloon -lattiat, seinämaalit, tapetit, kaakelit... Maksoi vajaa 2000 euroa. Mun mielestä oli kallista, mutta toisaalta säästettiin paljon aikaa kaupassa kiertelyltä ja tuskailuilta, ja saatiin kerralla koko kotiin yhtenäinen linja....
Nyt olis vuorossa ihan kalusteiden, verhojen jne. suunnittelu ja siihenkin käytämme sisustussuunnittelijan apua.
 
Kävimme Vepsäläisen s-suunnittelijalla n. vuosi sitten. Reilun tunnin juttelimme ja saimme kirjalliset ohjeet jälkeenpäin sähköpostitse. Palvelu oli täysin maksuton. Saimme ihan hyviä pikkuvinkkejä mukaamme!
 

Yhteistyössä