Hakutulokset

1. M

IVF ja ratsastaminen

... Niin piti vielä lisätä ettei selästä tippuminenkaan aiheuta keskenmenoa välttämättä. Mutta jos menisi myöhemmin kesken, syyttäisikö sitä itseänsä ja sitä hevosen selästä tippumista? Näitä pohdin kovasti, harmittaa sekin kun ei pääse ratsastamaan! Mooa ja pikkuoravat rv 4+4
  2. M

IVF ja ratsastaminen

Hei! Itsekin olen ratsastaja ja läpikäynyt pari IVF/ICSI -hoitoa. Jätin ratsastamisen siinä vaiheessa hoitoa, kun aloin piikittämään, sillä alavatsaa jomotti ja turvotti ja tuntui ikävältä. Ajattelin, ettei ratsastaminen (vaativantasoisella tunnilla) tunnu kivalta. Maastossa kävin kyllä kerran...
  3. M

PAS joulu/tammikuu

Kiitos Kris onnitteluista! Meille tehtiin IVF keväällä 06, saatiin kaksi alkiota jotka molemmat siirrettiin, pakkaseen ei jäänyt mitään. Toinen alkio kiinnittyi ja nyt meillä on ihana tyttö 1 v. Syyskuu 07 tehtiin toinen IVF, siirrettiin yksi alkio, tulos nega. Pakkaseen jäi kaksi alkiota ja...
  4. M

PAS joulu/tammikuu

En tiedä Mithril onko tämä pinon eka plussa, mutta plussa mikä plussa! Tänä aamuna vielä oli menossa pp13, lääkäri antoi luvan testata pp15 eli perjantaina mutten millään malttanut odottaa... Ja testissä näkyi haalea plussaviiva, plussa kuitenkin! Olo on ihan hoopo. Menossa onkin yhtäkkiä rv...
  5. M

haluaisin tietää monellako ivf hoito on onnistunut!!!

Meillä yritystä 2 v, sitten hoitoon yksityiselle. Ei selvinnyt syy, eli selittämätön lapsettomuus. Ikää alle 30 molemmilla. Clomeja jonkin aikaa, sitten yksi inssi, ei tärpännyt. Ekasta IVF:stä raskaus, kaksi alkiota siirrettiin ja toinen lähti kehittymään. Tyttö nyt 1 v. Tuosta hoidosta ei...
  6. M

PAS joulu/tammikuu

Hei kaikille! Ja oikein ihanaa joulunodotusta, enää kaksi yötä pukin tuloon. Täällä meidän huushollissa onkin joulua viettämässä ihana 4 v. tyttö, toi tänään tullessaan oikein aimo annoksen joulujännitystä ja joulufiilistä! Mulla tämä joulu menee kyllä jännittäessä että alkaako menkat vai ei...
  7. M

PAS joulu/tammikuu

Mithril kyseli mun oloja: alavatsassa jomottaa, enemmän vasemmalla puolella. Alkoi eilen illalla ja mies heti totesi että jos menkat on tulossa. Ihanan negatiivista ajattelua. En suostu uskomaan niin vielä, menossa pp4! Menkkojen pitäis alkaa vasta noin viikon kuluttua. Voikohan alkio kiinnittyä...
  8. M

PAS joulu/tammikuu

Hei kaikille! Todella mukava löytää tällainen pino, kun itse on samassa elämäntilanteessa niin sitä paljonkaivattua vertaistukea ei aina löydy kaveripiiristä. Mulla PAS oli Lucianpäivänä eli menossa pp2, aika samoissa ollaan Mithril! Taustastani: yritys aloitettu 4/03, hoidot ja eka IVF 3/06...
  9. M

Onko siellä muita, joilla vaikeuksia saada toista lasta?

Hei Meri-77 ja muutkin, minä myös -77 yhden lapsen äiti. Tyttö sai alkunsa kolmen vuoden yrittämisen jälkeen koeputkihedelmöityksellä ja konttailee nyt tuossa lattialla, ikää 8 kk. En vielä tiedä, lähteekö toinen lapsi alulle itsekseen vai joudutaanko taas hoitoihin. Suhtaudun hoitoihin...
  10. M

Oululaisia?

... ja Oulun Väestöliiton klinikalla ollaan käyty hoidossa. Esikoista yritettiin 3,5 vuotta ja sai lopulta alkunsa IVF:llä, nyt toisen yritys käynnissä, hoitoihin joudutaan varmaan uudestaan. Mitään vikaa tosin ei minussa eikä miehessä löydetty, joten kaikki on mahdollista. Voin LÄMPIMÄSTI...

Yhteistyössä