Hakutulokset

  1. Rapanhapakko

    Kumpaa uskoa kinkun paistossa: paistomittaria vai kelloa?

    Minulla ne on heittäny aina melkosesti. Perusohjehan on se 1,5h ekaan kiloon ja tunti seuraaviin. Paistomittarilla mitattuna kypsyys (75-80 astetta) saavutetaan kyllä jo PALJON aiemmin. Ei ymmärrä ei :confused:
  2. Rapanhapakko

    Onko kukaan ollu vapaaehtostyössä ulkomailla tai haaveilee sellasesta?

    Oon katellu KVT Finland ja kiinnostas ihan hirveesti. 40 kriisi vissiin :whistle: Mutta oispa kiva kokeilla jotain tommosta.
  3. Rapanhapakko

    Onko kukaan tilannut ladyshopista?

    Onko ollut laadultaan millasia ja pelaako toimitus? Linkki: LadyShop - Otsikko
  4. Rapanhapakko

    Mukavin Scandic-hotelli pääkaupunkiseudulla?

    Olis lahjakortti ja ens kuussa päästäs viettää miehen kanssa "laatuaikaa" sinnepäin kun viedään lapset lentokentälle. Netistä oon katellu, mut ei noi paikat oikein sano mitään... Mikä ois viihtysin hotelli ja mikä parhaalla sijainnilla?
  5. Rapanhapakko

    Autokoulun hinta nyt tiedossa (sitä joku täällä aiemmin kyseli)

    1400e + viranomasmaksut n. 300e Ja maksussa on kaverialennus, 4 alotti samaan aikaan. Poika alotti juuri.
  6. Rapanhapakko

    Miten viestiin saa kuvan nimimerkin alapuolelle?

    Tätä on varmaan täällä kysyttykkin, mutten löydä... Eli kun joillain näkyy kuva tuossa vasemmalla, nimimerkin alla. Miten sen saa siihen?
  7. Rapanhapakko

    Lapsen takki kevätjuhliin (on ulkona)?

    Kuopuksen kevätjuhla on lauantaina aamulla klo 8 ulkona, siis koulun pihassa. Tuohon aikaan ei vielä järin lämmintä ole. Takkivaihtoehtoja ei juuri ole muuta kun verkka- tai tuulitakki. Joku huppari mieluummin? Pelkällä kauluspaidalla ei taida tareta...
  8. Rapanhapakko

    Onko sellaista sähköpostiosotetta olemassa joka päättyy: gene.fi?

    Vai onkohan minulla väärä osote...
  9. Rapanhapakko

    Monelta sulla herätys huomenna?

    Monelta kello soi? Tai jos ei soi, niin monelta luulet herääväsi? Miksi? Minulla herätys klo 7, pakko heräillä töihin. Onneksi vähän tavallista lyhyempi työpäivä ja sitten 4:n päivän vapaa! Esikoisella vielä koulua huomenna, kahdeksaan menee. Kuopus saa jäädä nukkumaan.
  10. Rapanhapakko

    G: Wc- ja talouspaperista (turhis)

    Katotteko te näissä enemmän hintaa vai kuosia? Mä katon kuosia. Laatukin pitää tietysti olla ok mutta... Siis esim. talouspaperin ostan sen perusteella, missä kaunis kuvio. Wc-paperissa myös kuviollinen menee valkosen ohi, siis embon violettikuvioista nyt meillä ollut pitkään.
  11. Rapanhapakko

    Miten tuommosen ruukku-persiljan sais säilymään pisimpään?

    Otsikossa kysymys.
  12. Rapanhapakko

    Olohuoneen verhokuvia kaipailen, siis linkkejä.

    En jotenkin löydä itse, kuukkelista tulee miljoona sivua, mutta ei silti oikein mitään.... Tarttis kuvaa löytää teettämistä varten. Siis ideoita ja malleja. Eli oisko kellään tietoa sivustosta jossa löytys kuvia?
  13. Rapanhapakko

    Hyvä moppi tms. laattalattialle?

    Vanha sinipiika sano sopimuksen irti ja uusi pesuväline hankintalistalla. (Niin ja kyse ei ole kodista, vaan työpaikasta)
  14. Rapanhapakko

    Kummanki kaa ja mukana myös Vesa.

    Kukaan muu osallistumassa kiertueelle? Liput varattu ja odotusta vielä yli kuukaus =)
  15. Rapanhapakko

    Miten teillä (aikuisilla) on alkanut vatsatauti tms?

    Typerä kysymys, mutta itellä ei oo ollu semmosta vuosikausiin. Että alkaako se yleensä ihan yllättäen vai jollain pienellä korvennuksella joka sitten päivän mittaan pahenee?
  16. Rapanhapakko

    Nyt se sitten tapahtu - ne haluu mun vauvan... (turhis)

    ... siis Puolustusvoimat. Käsky kutsuntoihin tuli. Ei voi olla totta miten aika onkaan kulunu... :heart:
  17. Rapanhapakko

    Voi jumadvita miten voi nuoskalumi olla raskasta kolata! *turhis*

    Ei meinannu tulla hommasta mitään, vähän sinnepäin otin tuota pihaa. Raskasta, tarttuu kolaan....ei riitä tän mamman voimat ei :/
  18. Rapanhapakko

    Peli parisuhteen vahvistamiseksi

    http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/?x17665=377045 Onko kukaan hankkinut tai harkinnut ostavansa? Oiskohan tuo hyvä....miettii tää =)
  19. Rapanhapakko

    Katselen tässä enstalven lomia. Ei oo totta mitä hintaeroja! *turhis*

    Loma-aika vaikuttaa aika tolkuttomasti hintaan. Esim. joulukuun alussa Thaimaa 4500e (neljältä ) ja joulun jos siellä olet niin hintaa 7500e. Tammikuussa sitten siltäväliltä. Jos varaat lennot ja hotellin erikseen, säätöö voi tulla, tosin meitä on 3 aikuista ja 1 lapsi niin heittävät aina että...

Yhteistyössä