Hakutulokset

1. J

suhde vanhempiinne?

samoin mulla omiin paranee no isään on aina ollu aika hyvät mut äiti on oikeestaan ystävä.Anoppi on ärsyttävä nykyään mut ei tarvitse enää katella sitäkään emäntää
  2. J

mitä työtä teette?

ei ole ammattia vielä mutta vuoden päästä on jos ei mitään maata kaatavaa pääse taphtumaan
  3. J

Paikkakuntagallup?

oulun lähistöltä
  4. J

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

13 vuotiaana eikä harmita pätkääkään!suhde oli kuitenkin kestänyt (jo) 4kk ja olin selvinpäin.
  5. J

Meneekö kaikilla muilla hyvin?

sulla on sentään mies joka jaksaa auttaa...mulla on ollu onnea että lapsi on kiltti.minulla on hyvä rentoutumis keino johon ei tarvitse kavereita mene kaupaan kiertele monta tuntia kaupoissa katsele ja ehkä ostele ja nimenomaan yksin että et ota vaavia mukaan kun sinulla on noin hyvä mies joka...
  6. J

hissun kissun varpaillaan..

luulen ettei monen oikeasti [b]nuoren [/b]äidin kodin varustukseen kuulu tietokone ja netti mut näyttää kuuluvan aika monen...et silleen onneksi on meitä poikkeuksia
  7. J

Kuinka usein käytte viihteellä?

käyn varmasti monen mielestä liian usein pari kertaa kuussa mutta jos en pääse mihinkään niin olen niin hermona koko ajan eikä minusta ole iloa kellekkään siinä vaiheessa mies viheltää pelin poikki ja käskee baariin tai ainakin jonnekkin ja yleensä me lähdetään yhtäaikaa ja lapsi on hoidossa...
  8. J

Miten selvitä yksinhuoltajana?

mikset mene jo nyt töihin niin voisit käynnistää ero prosessin sillä.mä itse teen kaikki kotityöt lähestulkoon yksin mutta se on sovittu että kun mies tuo rahan niin mä hoidan kodin...oman jaksamisen rajoissa tietenkin mutta kun sinulla on sairas lapsikin se on rankempaa ja töihin lähtö on...
  9. J

miten kerron äidille!?

mä pistin kans tekstarilla äitille ja isälle en kehannu sanoa suoraan appi oliki jo katellu et kyllä se on lihonu...isäpuoli oli "nähny naamastá" ja heti ku kerroin alko maha kasvaa et ei sitä kauan olis salannu enää...mut voihan sitä olla kertomatta ku isä teki soitti sit ku sisko oli syntyny...
  10. J

Miten tulitte raskaaks?

raskaus oli odotettavissa oleva yllätys ei mikään vahinko koska mun mielestä lapsi ei ole vahinko jos ei ole käyttänyt ehkäisyä...olin reilu 18 kun lapsi synty oltiin oltu 2-3 vuotta yhdessä oltiin juuri saatu SUURI riita päätökseen ja jatkamassa elämää yhdessä joskaan se ei ollu ainoa...
  11. J

APUA toinen mielessä

ja se kun tästä asiasta ei kehtaa ystäville puhu vaikka tietäisin että yksi ei ainakaan tuomitsis mut tuntuu niin nolota koska me ollaan ehkä monen mielestä unelma pari tykätään viettää aikaa yhdessä ei ikinä riidellä kun ollaan juomassa mut oikeasti seksi ei kiinnosta kyllä me sitä harrastetaan...
  12. J

APUA toinen mielessä

apua kuulun tähän kamalaan joukkoon! mulla on kans alle vuoden ikäinen vaavi ja tapasin baaris yhden tyypin ja juteltiin no ok se olis halunnu enemmän ollaan txt sellasia ihan norm. juttuja ja tuntuu et se pyörii päässä koko ajan no ei ole eka kerta. mä hoksaan jonku tyypin menneisyydestä ja...
  13. J

voiko pettää jos rakastaa?

musta on väärin pettää vaik ei halua miten ei voi haluta pettää? ei kai kukaan halua pettää?tottakai kaikki haluaa toimivan parisuhteen eikä halua pettää mut jos pettää sillon haluaa pettää. olen itsekkin pettäny aikaisimmissa suhteissani mut sillon olin vielä ihan teini ja suhteet ei ollu...
  14. J

Törkein kommentti...

mulla tuli paha olo ku luin nuita :'( vaik ekyl omaki kulta päästelee sammakoita suusta tyyliin "miks sulla ei oo pienempi #&%£$!*" no kerran se sano et "jos et oo kesään mennessä laihtunu 20 kiloa niin me erotaan". sanoin sit ettei kannata tuhlata aikaa kun en aio laihduttaa...se sit siitä...
  15. J

Kuinka moni saa taloudellista apua??

ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka antaa...on se kyl jos kolmekymmpinen on ja lapsi on tullossa niin luulis sitä pärjäävän omillaan koska on ollu yli kymmenen vuotta aikaa opiskella ja olla työelämässä omaa tyhmyyttään on jos ei ole käyttänyt hyväksi sitä aikaa... :whistle:
  16. J

18v ja jälleen raskaana,kaksosia odotan

onnea.. :flower: en haluaisi olla sun housuissa :D mulla on yks lapsi enkä tiiä haluanko enempää korkeintaan yhen vaikka neiti on ollu tosi kiltti ja "vaivaton" niin mä en oo kyl ollenkaan mamma-ihminen ehkä tosi vähän... :ashamed: eikö pelota yhtään?
  17. J

Kuinka moni saa taloudellista apua??

me saatiin vanhemmilta kaikki tavarat mitä nyt tarvittiin käytettynä tosin koska mulla on nuoria sisaruksia niiden vanhoja kamoja.joskus pyydetään rahaa lainaan mut ikinä ei ole tarvinnut maksaa.tosin lainaan joskus mammalleni myös enkä peri takaisin koska se kuitenkin antaa enemmän...ja meil on...

Yhteistyössä