Tyttö-93
Olin viikon vajaa 10-vuotta kun menetin neitsyyteni poikaystävälleni. Minua ei kaduta vaikka poikaystävä jättikin minut.
:headwall: että näin..Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 19:26 Tyttö-93 kirjoitti:Olin viikon vajaa 10-vuotta kun menetin neitsyyteni poikaystävälleni. Minua ei kaduta vaikka poikaystävä jättikin minut.
:headwall: oliko sulla edes menkat alkanu??Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 19:26 Tyttö-93 kirjoitti:Olin viikon vajaa 10-vuotta kun menetin neitsyyteni poikaystävälleni. Minua ei kaduta vaikka poikaystävä jättikin minut.
no höh, kai sitä joku uteliaisuuttaan mietti et kun äideiks ollaan teinivuosina tultu et kuinka kauan sitä on ehtiny sängyssä puuhailla ennen kun siitä syntyikin lapsi.. Ei kaikesta tarvi nyt niin vakavasti keskustella...Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2006 klo 15:02 aikuinen kirjoitti:eikö teillä ole parempaa keskusteltavaa? melko teinejä ootte vieläki
kuten tässä on jo tullut ilmi, näitä kyseilyitä harrastaa vanhemmatkin ihmiset tuolla muilla palstoilla.....Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 20:48 römpsä kirjoitti::attn: nostan teinien esillepanopinoa! :attn: naurettavat puheenaiheet teillä