Hakutulokset

  1. J

    Esikoinen sektiolla. Miten haava kestäisi kaksosraskauden?

    Kakkosesta haaveillaan. Esikoinen syntyi pienikokoisena sektiolla. Tuli vaan mieleen, että mitenköhän kohdun haava kestäisi kaksosraskauden? Tää on vaan tätä minun kaksosista haaveilua, tosin varmasti aika kaukainen sellainen =)
  2. J

    Apua! Millä saan vaatteet puhtaiksi?

    Siis jokaikisessä vauvan valkoisessa tai vaaleassa bodyssa on ruoka-/puklutahra rinnuksissa tai hihan suussa. Ei ole lähtenyt tavallisessa pesussa eikä minulla ole kokemusta tahranpoistoaineista, kun en ole niitä ikinä ennen tarvinut. Voisiko joku ihana kertoa miten saan ne taas puhtaiksi, kun...
  3. J

    vauvojen värikylpy

    haluaisin osallistua sellaiseen nyt kun minulla on oma vauva. :heart: alkuvuodesta niitä tuppasi olemaan "joka paikassa", mutta vauva oli silloin liian pieni. Mistä löytäisin meille värikylvyn, järjestetäänkö esim. Lahdessa?? tietääkö kukaan? =)
  4. J

    SIIS APUA!

    Jollain vauvasaitilla luki jokseenkin näin... Viikoilla 20-26 on jätettävä äitiysavustushakemus kelalle. Saat raskaustodistuksen neuvolastasi. Onko tuo oikeesti noin? Mä luulin että vasta 2kk ennen laskettua aikaa pitää jättää tuo hakemus viimeistään... ei tässä muuta mutta jos tuo on...
  5. J

    IVF:stä kysyttävää

    Siirrettiinkö teille yksi vai kaksi alkiota? Miksi?
  6. J

    PCO:sta kärsivät!!

    Heippa! Minulla on PCO ja äskettäin käytiin lapsettomuusklinikalla 3 keskenmenon takia. Lääkäri epäili niiden syyksi tätä pco:ta. Nyt menen kierron päivinä 3-5 verikokeisiin 10-14pv ultraan ja sitten katsotaan vielä viimeinen koe: katsotaan tapahtuuko tuolla mitään ja sitten aloitetaan...
  7. J

    NÄKYYKÖ MUILLA TELKKARI???

    Täällä ei näy kummastakaan tv:sta... sanoo vaan että heikko signaali... missähän vika?
  8. J

    Kuka meinaa kiiruhtaa...

    Shoppailemaan HM:lle marimekko-vaatteita? Kuulemma tulleet tänään myyntiin... vai onko joku jo käynyt? :D
  9. J

    Mies lähti taas

    RYYPPÄMÄÄN!!!! Mikähän he***ti siinä on kun joka viikonloppu pitää keksiä jotain, että taas saisi kaljaa!! Niin ja jos jonnekkin lähtee niin vahongossakaan ei voi mennä sitten omalla autolla, vaan pitää kysyä kaveri mukaan että pääsee sitten kyydissä, ettei vahongossakaan joudu olemaan ilman...
  10. J

    MIES RIKKOI

    Mun Arabian Paratiisikulhon!!!! VOI KERPELE!!!!! |O |O Vahinko se oli mutta kyllä ituttaa!!!
  11. J

    Ja sitten...=) Mikä on lempparimuumimukisi?

    Mulla on Nipsu kovassa käytössä! Ja Niiskuneiti! (Kun sain kuulla, että Tuutikki onkin oikeasti nainen, niin se jäi kaappiin.... =) hassua....)
  12. J

    Omistaako kukaan..??

    Soda Stream- limukonetta? Miten tulee parhaat limut? Mikä on paras koneelle valmiiksi tehdyistä mauista?
  13. J

    KALLUPPIA NAISILLE!!!

    Jos miehenne: a) sanoo tulevansa jostain "kohta". Niin kuinka kauan tuo "kohta" on? b) kertoo pitävänsä pekkaspäivän huomenna. Mitä tänään tapahtuu?' c) lupaa soitella kun on viihteellä. Soittaako hän? d) olisi 2 päivää istumassa kaverinsa sohvalla/ baarissa viinaa juomassa, olisitko...
  14. J

    Ei hitto! Kuoliko se oikeesti????

    Siis kuoliko se Meredith oikeesti nyt tossa Greyn Anatomiassa?
  15. J

    Minkäläisiä vakuutuksia?

    Eli miten olette vakuuttaneet itsenne? Ja mitä tämä vakuutus kattaa ja missä tapauksessa ja paljonko maksaa? Mietin vaan että pitäisi ottaa joku vakuutus itselle... mikähän olisi kannattavinta. Vapaa-ajan vakuutus on liiton puolesta.
  16. J

    Saitko yhtään sairaslomaa????

    Minulla alkoi km torstaina, perjantaina kaavinta. Sain sunnuntaihin sairaslomaan, mutta töihin meneminen tuntuu todella pelottavalta. Työskentelen pienten lasten kanssa. Vauvojen ja odottavien äitien kanssa.Entä jos romahdan siellä ihan täysin? En ole pystynyt kokonaan kokoamaan itseäni eilisen...

Yhteistyössä