Hakutulokset

  1. P

    fiat stilo multiwagon

    Heippa. Voitu ja kysyäkin tätä mutta en selatessa löytänyt. Onko tieto kuinka hyvin mahtuu kolmen lapsen istuimet taakse? Vanhin 4½v, toinen vajaa 3v kun vauva syntyy, eli kaikilla aika järeet istuimet viä... Mahtuuko hyvin kaikki kolme takapenkille? Vai onko edessä auttamatta auton vaihto...
  2. P

    jälkisupistukset

    Heippa. Olisin kysellyt kuinka muilla, kun sanotaan että mitä useammas synnytys, sitä kovemmat on aina jälkisupistukset. Onko näin? Itsellä oli kyllä toisesta tosi kovat jälkisupistukset, tuntui melkein pahemmilta kuin itse supistukset. Ja tuli aina imettäessä... Pelkäänkin kuinka käy tämän...
  3. P

    Kiikoinen, Kokemäki, Lavia ym lähikunnat

    Kiikoisiin muutettiin huhtikuussa ja tuttavuuksia kaipaillaan. "Vanha" elämä niin kaukana... Itse 26v, tytöt 4v ja 2½v ja kolmannen la 15.11. Mies 29v. Ottakaahan yhteyttä kuinka vaan! s.posti: piiajaannika@netti.fi
  4. P

    Neuvolan raskaustesti, plussaa jo 2+6???

    Eli otsikossa jo olennainen. Onko muilla näyttänyt yleensäkkään raskaustesti positiivista noin varhain? Menkoista laskettuna mulla olisi ollut viikot 13+1 ja ultrassa sitten vaihtuikin 16pvää taaksepäin eli 10+6 ja positiivisen testin tein 35pvää menkoista joka meinaa ultran mukaan että olisi...
  5. P

    raskausajandiabetes ja laskevat arvot

    Hei, kyselisin vähän onko muilla näin..? Odotan nyt kolmatta lasta, oon kohta 26v. Olen reilusti ylipainoinen ja aiemmissa raskauksissa ollut diabetes. Tosin lievänä vain, ei isompia seuraumuksia, kotiseurantaa viikon verran ja normi äitiyspolikäynti, missä kaikki lääkärin mukaan hyvin...
  6. P

    Kiikoinen ja lähikunnat

    Heippa! Ollaan muuttamassa huhtikuun alussa sinnepäin ja olisi mukava saada uusia tuttavuuksia ja miksei ihan jopa ystäviä. :) Meidän perheeseen kuuluu minun (26v) lisäksi mies (29v) ja tytöt 4v ja reilu 2v. Ottakaa ihmeesti yhteyttä vaikka y-viestillä tai s.posti piiajaannika@netti.fi
  7. P

    Kangasala

    Onko kenenkään muun lapsi vailla leikkikaveria? Meillä neiti 1v 1kk ja kovasti on seurankipeä... :wave: Laita vaikka y-viestiä. B)

Yhteistyössä