Neuvolan raskaustesti, plussaa jo 2+6???

Eli otsikossa jo olennainen.
Onko muilla näyttänyt yleensäkkään raskaustesti positiivista noin varhain?
Menkoista laskettuna mulla olisi ollut viikot 13+1 ja ultrassa sitten vaihtuikin 16pvää taaksepäin eli 10+6 ja positiivisen testin tein 35pvää menkoista joka meinaa ultran mukaan että olisi ollut 2+6rv. Kovasti kyllä epäilen.
Pää-perämitta kuitenkin vastasi alkuperäisiä viikkoja.
:whistle:
 
No epäilen kyllä vahvasti. Ei noi ultrat kaikkee tiedä, vaikka ne ammatti-ihmiset niin väittää. Mullekki on intetty koko ajan, et ei noissa alun ultrissa tapahdu laskuvirheitä, et silloin kaikki kasvaa niin saman kaavan mukaan. Ja PÖH! Mä testasin ovista melkein kolme viikkoa, joten tiiän tasan milloin kaveri sai alkunsa ja ultra väitti et viis päivää aikasemmin. *askan marjat. :kieh:
Luota sinä omiin laskuihis vaan! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
No ei kyllä voi, aikaisemmatkin näyttää plussaa vasta 9 päivää hedelmoityksestä ja silloinkin alle puolilla raskaana olevista naisista. Että enpä usko :D Miksi viikot tippui jos kerta mitat vastaa oikeita viikkoja? :eek:
Niin siis pää-perämitta vastasi viikkoja mutta kehui että päähän vähän huono näkyvyys ja vaikea mitata... sai joka kerta päämitasta 10+5 tai 10+6 ja sanoi että siihen täytyy luottaa enemmän mittana... hah, luottaa mittaan jota ei kunnolla saa...
:) odttelen nyt uutta ultraa joka on jo kahden viikon päästä...
Uskon vahvasti että ei vaan saanut tarpeeksi hyvää näkyvyyttä päähän...
 
Moi!

Mulla laskettuaika menkoista laskettuna tänään :)

Varhaisultrassa rv 7+3 pikku-ukon mitat vastasivat viikkoja, mutta niskapoimu-ultrassa juuri tuon pään mitan takia laskettua-aikaa muutettiin 10 päivää eteenpäin, 22- toukokuuta. Eli siis niskapomussa mulla menkoista lasketut viikot oli 13+4. Pää-perämitta oli 69 mm, vastasi viikkoa 13+1 ja B-mitta ( pää ) 20 mm ja vastasi viikkoa 12+1. Kätilö sanoi, että kun pää-perämitta yli tietyn millimäärän, niin raskausviikot katsotaan pään mitasta.

Minä siis tein positiivisen raskaustestin päivänä, jolloin menkkojen piti alkaa. Ja jos ja kun tuosta nyt vähennetään vielä se 10 päivää, niin mullahan testi näytti siis positiivista 4-5 vrkn kuluttua hedelmöittymisestä. Juttelin asiasta lääkärin kanssa, niin lääkärikin oli sitä mieltä, että sehän on silkka mahdottomuus, kaveri ei välttämättä ole edes kiinnittynyt.

No joo, en tiiä oliko tästä nyt mitään apua sulle. Mutta tälläinen tarina täällä.

Ja jatketaan odottelua, josko se pikku-ukko sieltä tässä päivän muutaman kuluttua haluaisi tulla katselemaan maailmaa mahan tälle puolen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku87:
vai oisko sulla ollu plussasupäivänä viikkoja 4+6? jos edellisist menkoist oli 35 päivää?
Joo siis menkoista laskettuna olikin siis 5+1 kun tein testin mutta kun ultrassa meni tuon 16pvää viikot taaksepäin niin silloinhan se olisi laskujen mukaan näyttänyt plussaa jo 2+6...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pipsa Possu:
Moi!

Mulla laskettuaika menkoista laskettuna tänään :)

Varhaisultrassa rv 7+3 pikku-ukon mitat vastasivat viikkoja, mutta niskapoimu-ultrassa juuri tuon pään mitan takia laskettua-aikaa muutettiin 10 päivää eteenpäin, 22- toukokuuta. Eli siis niskapomussa mulla menkoista lasketut viikot oli 13+4. Pää-perämitta oli 69 mm, vastasi viikkoa 13+1 ja B-mitta ( pää ) 20 mm ja vastasi viikkoa 12+1. Kätilö sanoi, että kun pää-perämitta yli tietyn millimäärän, niin raskausviikot katsotaan pään mitasta.

Minä siis tein positiivisen raskaustestin päivänä, jolloin menkkojen piti alkaa. Ja jos ja kun tuosta nyt vähennetään vielä se 10 päivää, niin mullahan testi näytti siis positiivista 4-5 vrkn kuluttua hedelmöittymisestä. Juttelin asiasta lääkärin kanssa, niin lääkärikin oli sitä mieltä, että sehän on silkka mahdottomuus, kaveri ei välttämättä ole edes kiinnittynyt.

No joo, en tiiä oliko tästä nyt mitään apua sulle. Mutta tälläinen tarina täällä.

Ja jatketaan odottelua, josko se pikku-ukko sieltä tässä päivän muutaman kuluttua haluaisi tulla katselemaan maailmaa mahan tälle puolen :)
Moi, kiitti vastauksestas.
Juu, tuntuu ettei noi nyt ihan niin mee kun ultrassa sanovat.
Itsellä vielä sekin painaa kupissa aika paljon että silloin kun tämän olisi pitänyt saada alkunsa ultran mukaan, niin ei oikein ole mahdollista, ellei ole sitten saanut alkuaan pyhästä hengestä... :p
No, pääasiahan on että kaikki on hyvin, mutta ihmetyttää silti suuresti.
 

Yhteistyössä