Hakutulokset

  1. Calma

    Mitä olet mieltä äidistä, joka poltti raskautensa aikana 40 tupakkaa päivässä?

    Rehellinen mielipide? Minusta semmoiset naiset voisi kuohia saman tien lopullisesti. Vastuuton luuseri.
  2. Calma

    räjähdän itkemään (12 vuotiaan yksinäisyys)

    Minusta on ihanaa, että vielä löytyy kuitenkin ihmisiä, joilla on olemassa se selkäranka! Ja käsitys siitä, mitä tarkoittavat alkeelliset käytöstavat.
  3. Calma

    Eikö tää ole nyt aika selvä "kiitos ei"?

    Laita hänelle sähköposti, jossa kyselet muina miehinä, että onko ehtinyt katsoa kalenteriaan läpi huomiselle ja pyydät vahvistamaan tapaamisajan. Näin hänen on pakko kommentoida viestiisi.
  4. Calma

    Kirjekuorilakana!

    Mä olen ostanut omiani HobbyHallista ja Anttilan postimyynnistä, mutta varmaan marketeistakin löytyy. Ovat siis aivan huippuja, parivuoteen lakananlaittoon menee 20 sekuntia... Suosittelen lämpimästi! =)
  5. Calma

    Eikö tää ole nyt aika selvä "kiitos ei"?

    No, jos ao henkilö on fiksu, hän joka tapauksessa ilmoittaa sinulle henkilökohtaisesti sen kiitos ei kiitos- jutun. Voi olla, että hän vaan yksinkertaisesti on kiireinen. Peesaan miestäsi; soita perään ja kysy.
  6. Calma

    Kun melkein 5v. nukkuu päiväkodissa....

    Mä haluaisin olla kärpäsenä katossa katsomassa miten se lepohetki tulee menemään näiden meidän muksujen kanssa kun hoitoon menevät. Hoidettu kotona, nukkuvat milloin nukkuvat ja eivät todellakaan pysy sängyssä tms jos ei nukuta tai väsytä. En ymmärrä, miten niitä milloinkaan kukaan saa nukkumaan...
  7. Calma

    Kirjekuorilakana!

    Äärimmäisen käteviä ja juuri tuollaiseen käyttöön ihan huippukeksintö! Meillä ei enää muita käytetäkään.
  8. Calma

    Onko muita, jotka ajattelevat että on kiusatun ja syrjäytetyn oma vika...

    Niinpä. Oi aikoja , oi tapoja. Huonosti kasvatetut moukat 'kasvattavat' lisää huonosti kasvatettuja lapsia. Ja sitten tähän on tultu. Syy kiusaamiseen on aina kiusaajan korvien välissä ja jos kyse on lapsesta, niin viimekädessä se syy on kiusaajan vanhemmissa. Se on vaan niin julma fakta.
  9. Calma

    Helsingin "hyvät" ja "huonot" asuinalueet/lähiöt?

    No miten sen nyt ottaa. Asuttiin vuosia Kaartinkaupungissa todella arvostetulla paikalla ja ihan samalla tavalla siellä densot makoili nurkissa kuin täällä lähiössäkin, jossa nyt asumme. Eli keskustaan ei ainakaan tuo päde, johonkin Westendiin nyt voi päteäkin. Stadissa etenkin kesäisin on...
  10. Calma

    Oletteko te huomanneet saman koskien Persujen äänestäjiä?

    No näinkin. Täydennän sen verran, että asianomaisen nikin tekstit ovat hirveää yleistämistä. Väittämistä nousseita kysymyksiä hän on laistellut siinä määrin, että Soinillakin olisi siinä opittavaa. Hihasta on helppo nykiä. Tai sohia pikemminkin. Mä kyllä ainakin olen esittänyt nämä ihan...
  11. Calma

    Oletteko te huomanneet saman koskien Persujen äänestäjiä?

    Väitit, että olet 'keskivertopersua' älykkäämpi, joten oletin, että osaat lukea. Sorry. Kyllä ne kysymykset löytyvät sieltä tekstistäni, jos kokeilee vaikka tavaamalla. Sinä olet täällä puhut 'keskivertopersusta', joten tästä on nyt vedettävä se johtopäätös, että kaikki ne noin kolme...
  12. Calma

    apua. mut pakotetaan synnyttämään alakautta. =(

    No. Mulla jouduttu molemmat leikkaamaan, enkä koe, että olisin missannut lasteni syntymät. Toista varsinkaan, sitä kun ensin yritettiin väkisin saada ulos alakautta kolmatta vuorokautta. Ihan taatusti en jäänyt mistään muusta paitsi mitä nyt sen ponnistusvaiheen. Kohdun repeäminen on suuri...
  13. Calma

    Avioliitto voitaisiin poistaa, kaikille rekisteröity parisuhde

    LOISTAVA idea! Kannatan!
  14. Calma

    Oletteko te huomanneet saman koskien Persujen äänestäjiä?

    Et sitten vastannut yhteenkään kysymykseen. Totuuden nimissä on sanottava, etten näin uskonutkaan käyvän. Tuohon sitaattiin; kai sinä itsekin tajuat, että tuo lause on täysin vailla perusteita? Tai no, tjaa, sinä et mitä ilmeisimmin todellakaan tajua. Sinun ei tarvitse tuntea Urpilaisen -...
  15. Calma

    Oletteko te huomanneet saman koskien Persujen äänestäjiä?

    Se onkin ihan viisasta. Sähän olet niiiin niiden yläpuolella. =D Eipä siinä. Äänestä sinä sitä Urpilaista. Se on ihan sun juttu. =)
  16. Calma

    Oletteko te huomanneet saman koskien Persujen äänestäjiä?

    Tota... hmmm... hulvaton teksti sinällään. Sai ainakin mulla leveän virneen naamalle. Määrittele keskivertopersu? Mihin perustat määritelmäsi? Ihanko peräti siihen, että sä tunnet jokusen persujen kannattajan? Voidaanko tästä vetää se johtopäätös, että demarien kannattajat väistämättä...
  17. Calma

    Oletteko te huomanneet saman koskien Persujen äänestäjiä?

    Erinomainen teksti, kaiken kaikkiaan. Peesaan ja komppaan, mainiten kuitenkin, että itse en pidä persuja erityisesti vasemmistopuolueena, puolueellahan on sangen kirjava kannattajakunta. Itse taidan olla aikamoisen patakonservatiivi ja juuri siitä syystä kannatan persujen agendaa - osittain...
  18. Calma

    räjähdän itkemään (12 vuotiaan yksinäisyys)

    Naulan kantaan. TÄMÄ on kasvatusta.
  19. Calma

    Oletteko te huomanneet saman koskien Persujen äänestäjiä?

    Ihan järkyttävää yleistämistä ja stereotyypittelyä - mua taas ärsyttää näin mustavalkoiset ihmiset. Ikävä kyllä ihmisillä on usein asiat näin heikosti hallussa ja päätelmiä/päätöksiä tehdään pelkkien mielikuvien varassa, jotka nekään eivät perustu millekään järkiperäiselle. Minusta olisi jo...
  20. Calma

    räjähdän itkemään (12 vuotiaan yksinäisyys)

    Kuvaamasi tilanne on koulukiusaamista. Eristäminen on yksi kiusaamisen muoto. Ihmetyttää minuakin näiden muiden lasten vanhemmat, itse ainakin tulen rankasti puuttumaan jos omat lapseni tapaan harrastamasta toisen dissaamista tai muuta kiusaamista. Nykyajan vanhemmilta osalta puuttuu...

Yhteistyössä