Hakutulokset

  1. Ä

    vuonna -79 syntyneet äidit

    :wave:
  2. Ä

    Huomenta!

    minä kampesin itseni ylös sängystä puol viiden aikaan kun miekkonen lähti töihin.. Nyt sitte hörpin aamukaffetta ja nautin tästä rauhasta mikä vielä on kun pojat nukkuu! =)
  3. Ä

    Huomenta!

    Onkos täällä muita aamuvirkkuja jo hereillä? :wave:
  4. Ä

    savosta ketään?

    :wave: täällä kans yks savolainen, tarkemmin Leppävirtalainen.. ja pojat 3-ja 5-vuotiaat
  5. Ä

    s.postikavereita vailla

    :attn: laitoin sulle yv:tä! :)
  6. Ä

    huomenta kaikki aamuvirkut!

    Minä taasen kampesin itseni ihan vapaa ehtoisesti ylös sängystä puol kuuden aikaan, kun miekkonen lähti töihin! Nyt sit tässä aamu kahvia hörpin.. :wave:
  7. Ä

    Huomenta!

    On sellainen epätodellinen olo.. tuntuu kuin eilinen olis ollu unta.. ja toivookin sitä!
  8. Ä

    Huomenta!

    Minun setä oli löydetty kuolleena kotoaan.. ihmettelivät miksi ei vatannut puhelimeen ja poliisit meni katsomaan ja löysivät hänet. Ja sitten kaverin äiti oli kuollut kanssa..
  9. Ä

    Huomenta!

    tuollaiset "uutiset"pysäyttää aikalailla. sitä miettii sit kaikenlaista..pitää vaan yrittää kasata itsensä taas uuteen päivään!
  10. Ä

    Huomenta!

    toivotaan.. eilinen päivä alkois suru uutisilla ja sit melkein heti perään tuli toinen samanlainen..
  11. Ä

    Huomenta!

    pitää varmaan kokeilla.. eilinen kun meni aikalailla itkeskellessä..
  12. Ä

    Huomenta!

    Antakaapas hyviä vinkkejä kuika saa turvonneet silmät suht normaaleiks..?
  13. Ä

    Huomenta!

    Minäkin oon jo pari mukia kaffetta hörppinyt! Huonosti nukuttu yö takana.. :( Ei vaan saa nukuttua vaikka lapsetkin nukkuu vielä..
  14. Ä

    Huomenta!

    Onkos täällä muita aamu virkkuja?
  15. Ä

    Uusia ystäviä hakusessa?!

    Olen 28v 3- ja 5-vuotiaiden poikien äiti. Vanhat kaverit ovat myöskin kaikonneet lapsien myötä ja uudet ystävät ovat siis tervetulleita! Joten laitatko vietiä tulemaan niin vaihdellaan kuulumisia! =) piia.valkonen@luukku.com
  16. Ä

    Imukupilla maailmaan

    Esikoinen näki päivänvalon imukupin avulla.. Vauvan sydän äänet heikkeni niin sen takia jouduttiin käyttämään imukuppia.. Toipuminen oli ainakin omasta mielestäni itselläni nopeampaa kuin luulin.. Leikkaus haavva oli pari ekaa päivää kipeä ja piti turvautua kipu lääkkeisiin. Suihkuttelin haavaa...
  17. Ä

    Varkauden odottajat

    Oon 2 pojan (3v ja 5v) äiti leppävirralta.. Voitais vaihdella kuulumisia?! =)
  18. Ä

    Huomenta vaan kaikille!

    Olen tässä useampana päivänä seuraillut tätä touhua täällä taustalta ja nyt ajattelin hypätä mukaan! Aika vahvasti oon jäänyt jo jumiin näille sivustoille! =) Aina sopivan tilaisuuden tullen täytyy käydä kurkkaamassa et mitä täällä on meneillään! ;)
  19. Ä

    Minkälainen sää on teillä tällä hetkellä?

    Leppävirralla pilkahtelee vähän aurinko ja lämmintä 17 astetta.. äsken kylläkin satoi vettä ja tuuli aikalailla!
  20. Ä

    Ex-anopista..

    Ei asuvat samalla paikkakunnalla kylläkin. Ja ainahan se on siellä hyysäämässä kun pojat on isällään! Leikkii jotain super mummoo.. Ei minulla oo mitään sitä vastaan että on poikien kanssa, mut sen jutut menee välillä vaan niin pahasti yli! Välillä se on ihan suht normaali mut sit taas välillä...

Yhteistyössä