Huomenta!

Alkuperäinen kirjoittaja jontsu79:
täällä ollaan oltu viidestä asti hereillä :( Mitäs suru-uutisia oot joutunut kestämään? :hug:
Minun setä oli löydetty kuolleena kotoaan.. ihmettelivät miksi ei vatannut puhelimeen ja poliisit meni katsomaan ja löysivät hänet. Ja sitten kaverin äiti oli kuollut kanssa..
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä28:
Alkuperäinen kirjoittaja jontsu79:
täällä ollaan oltu viidestä asti hereillä :( Mitäs suru-uutisia oot joutunut kestämään? :hug:
Minun setä oli löydetty kuolleena kotoaan.. ihmettelivät miksi ei vatannut puhelimeen ja poliisit meni katsomaan ja löysivät hänet. Ja sitten kaverin äiti oli kuollut kanssa..
:hug: :hug: Jaksamisia sinne!
 
Salama McQueen
Huomenta! Huono yö taas kerran...Tuo meidän 1,5-vuotias ei ole eläissään nukkunut yötä putkeen, viime yönä oli jotain satakuus herätystä ja äiti on vihainen ja väsynyt. Mitä mä sille teen? Pullot ja tutit pois, niin ei herää ainakaan niitä vinkumaan öisin? Viisaita neuvoja otetaan vastaan. :|

 
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä28:
Alkuperäinen kirjoittaja jontsu79:
täällä ollaan oltu viidestä asti hereillä :( Mitäs suru-uutisia oot joutunut kestämään? :hug:
Minun setä oli löydetty kuolleena kotoaan.. ihmettelivät miksi ei vatannut puhelimeen ja poliisit meni katsomaan ja löysivät hänet. Ja sitten kaverin äiti oli kuollut kanssa..
:hug: :hug: Jaksamisia sinne!
On sellainen epätodellinen olo.. tuntuu kuin eilinen olis ollu unta.. ja toivookin sitä!
 
Kamala väsy.. yritän nyt opetella ihan tarkotuksella oppia heräämään 7 aamulla :whistle: vauva päästi mamman nukkumaan vasta ennen kahtatoista. Onneksi kuitenki nukku melko sikeästi...

Tänään ohjelmassa: esikko eskariin (toinen päivä vasta :D), poikien kans leikkiskälle, siivous kotona, esikko eskarista, kauppareissu, leivontaa, ruokaa, autokouluun ja sitte saaki illalla 7 seuraavan kerran istua rauhassa...
Nyt pitää vissiin kohta herättää tuo vauva syömään, että ehtii...
 
Huomenta..
Kurja kapistus nimeltä herätyskello piippas eka kerran 5.30,läppäsin kiinni.Sitten se karvanen herätyskello(kissanpentu) päätti että eipä eukko ennää nuku,loikkas sänkyyn ja alkoi nuoleskella kasvoja(josta en pidä sitten yhtään)ja tassuillaan haromaan hiuksia.
Nyt on kiskottu 4 isoa mukillista kahvia,ruokittu pesue ja laitettu esikoinen jo kouluun,kohta lähtee kuopus ja mies laittaa keskimmäisen.Itse lähden tästä kohta lenkille..
Päivään ei sit kuulu kauheesti muuta kun ne jokapäiväset kotityöt;imurointi,tasojen siistimiset,pyykit...ja jospa tuota nurmikkoa saisi ajettua..
 
IhanaValo

Meilläkin herätys tuli jo joskus puol 6 jälkeen, tyttö päätti et ei nukuta enää..huoh, ei viittis kovin montaa mukia kahviakaan juoda.

Kovasti jaksamisia Äippä28!
 
Huomenta! :wave:

Kahvikupponen vieressä, muksut päiväkodissa, mies nukkuu ja kissakin näyttäis nyt nukkuvan. :) Itsellä ansaittu vapaapäivä, joten maalausprojektin merkeissä menee ja vähän siivotessa. Näen pitkästä aikaa vanhempiani ja äitiäni, jolta leikattiin n. 2kk sitten rintasyöpä. Ollaan toki nähty tässä välissä, mutta tulevat muutoinkin tänne pk-seudulle niin käväsevät lähinnä poikia katsomassa. =)
 

Yhteistyössä