Hakutulokset

  1. L

    Mesestä... Miten voin käyttä sitä?

    Elikkäs koneella on mese, mutta en ole ikinä itse käyttänyt meseä. Mitenkä mie pääsen alkuun siinä? Osaako joku auttaa?:)
  2. L

    Tällä on krapula

    Plääh. Ihana vapaa viikonloppu on ohi ja nyt harmittaa. :headwall:
  3. L

    Pidätkö nettipäiväkirjaa tai blogia?

    Tai jotakin vastavaa? Itse kirjoittelen päiväkirjaa muutaman kerran viikossa. :)
  4. L

    Jos otan huomenna viimeisen e-pillerin...

    Niin onkohan mun menkat loppunut sitten ensi lauantaiksi? :wave:
  5. L

    Miksi käy niin, että kun olisi jotain aivan ihanaa menoa...

    ...niin juuri silloin ei saa lasta mihinkään hoitoon?! :headwall: Voi pahus kun mua harmittaa.
  6. L

    Plussalaisia lähdössä Sauna open airiin?

    Kiva taas tietää että ketä "tuttuja" sieltä bongailla! :wave:
  7. L

    Sainpas taas kuvan profiiliin

    Vieläpä uuden tukan kera :D
  8. L

    Kristian Euroviisuissa.. (turhis)

    En yleensä pahemmin lämpene tälle miehelle, mutta nyt tykkäsin. Ja ihan vaan siksi että hänellä oli meikkiä. Aavistus lisää, niin mie oisin jopa äänestänytkin. :D
  9. L

    Tyttö juttelee netissä miehen kanssa!

    No niin.. Nyt tuo lapsi (3v) taas möläyttelee. Ihan se on äitinsä tyttö, en voi kieltää.. Tämä tapahtui eilen illalla. Ollaan Mammalassa, koska olen niin kipeä. Enni: Mun täytyy mennä nettin. (Ottaa "leikkitiotokoneensa" ja istuu pöydän viereen) Minä: Mitäs sä siellä teet? Enni: En...
  10. L

    3v Tyttö pyysi eilen että en löisi..

    Juttu meni näin: Tyttö: Äiti, ei riidellä tänään illalla ollenkaan. Minä: No ei tietenkään, ollaan ihan reippaasti. :) Tyttö: Etkä sääkään lyö mua. Olin hieman että Anteeksi mitä sanoit?! Aikamoisia juttuja tuolla, kunhan ei muille puhu kun mulle.. :saint:
  11. L

    Koskakohan tuo galleria taas toimii?

    Kenelläkään tietoa? :)
  12. L

    Mun ihana vanhojentanssipuku

    Täälläkin joskus keskusteltiin tästä, kun mietin voiko yläosa olla nahkainen, ja tässä se nyt on. :) http://irc-galleria.net
  13. L

    Sitten kun mää on kahdeksanvuotias, mää kuolen.

    Näin sanoi vajaa kolmevuotias tyttömme eilen. Kuolema on ollut aika ajankohtainen puheenaihen meillä kotona viimeaikoina, joten tästä syystä osasi kuolemasta puhua. Sanoin kyllä tytölle, että etkä kuole. Nauratti lähinnä noin kauhea toteamus.
  14. L

    Tumpula!

    Anteeksi jos muistan ihan väärin, mutta etkös se sinä ollut, kun kyselit tuolla irc-gallerian puolella multa siitä miten paljon nännilävistykset sattuu? :) Mietin vaan, että otitko sellaiset? :D
  15. L

    Voi argh! Miksi profiilikuvan vaihtaminen on näin vaikeaa?

    Siis...Saan kyllä vanhan kuvan pois. Mutta...Kun lisään uuden, niin TADAA, se sama vanha kuva on siellä taas??!! En ymmärrä.. :'(
  16. L

    Wau, ajelin Smartilla tänään kouluun

    Lainasin miehen töistä lainaamaa autoa. :) Aika veikeä. Kesti hetken ennen kuin sain sen edes käyntiin, mutta sitten kun lopulta sain, niin hyvinhän se ajelu sujui. Hiljaaaa, mutta hyvin. Mahtaa ihmiset ihmetellä, kun kiihdytystiimin auto matelee pitkin maanteitä. :D
  17. L

    Tytöt ei käytä tatuointeja!

    Tyttöni, kohta kolme vee, jutteli eilne enon kanssa tatuoinneista. Tyttö totesi totisena: "Tytöt ei käytä tatuointeja! Tytöt käyttää vaatteita ja pikkuhousun suojia." :D
  18. L

    Mitä tuolla facebookissa tarkoittaa poke her?

    Olen aivan pihalla... :)
  19. L

    Oletko pitänyt piilolinssejä vain näön vuoksi?

    Tulipa hassu otsikko. Siis, tarkoitin, että vain siksi että ne näyttäisivät kivoilta. Ja värillisiä siis tarkoitan, tietysti. :) Niin, ja minkä värisiä?
  20. L

    Tämä mustasukkaisuus saa mut kohta järjiltä!

    En enää tiedä mitä tekisin. Olen hyvin, hyvin mustasukkainen. Tiedän että pieni mustasukkaisuus on parisuhteesa tervettä, mutta tämä menee jo kaiken terveen yli.. Koko ajan on raastava paha olo. Pelkään että mies petää. Kai se on joskus pettänytkin. En osaa ajatella järkevästi. Mietin...

Yhteistyössä