Tumpula!

Anteeksi jos muistan ihan väärin, mutta etkös se sinä ollut, kun kyselit tuolla irc-gallerian puolella multa siitä miten paljon nännilävistykset sattuu? :)
Mietin vaan, että otitko sellaiset? :D
 
Tumpula
Minähän se. :D En ole vielä ottanut, piti odottaa että rinnat vapautuvat tehtävistään. Viime viikon maanantaina lopetin sitten imetyksen. Nyt odottelen että häviää nuo viimeisetkin maidonrippeet rinnoista ja etsiskelen sopivaa lävistäjää. Eiköhän ne tässä kuukauden sisällä ilmesty. Ei malttaisi odottaa. :D
 
:D No hyvä. Mua ainakin piristää kummasti nää tapit. Eikä se satu pahasti.
Paisti jos haluat kuulla kauhujutun..
Kun mulle laitettiin ensin vaan toiseen nänniin.. Sattui kummallisen paljon, jomotti koko illan. Seuraavana aamuna kun kurkkasin, niin oli koko tissi mustelmilla. Lävistäjäkin pelästyi kun ei ollut ennen nähnyt sellaista tapahtuvan. Sain ohjeen seurata tunnin välein, että kasvaako se mustelma. Jos olisi kasvanut, niin pika pikaa lääkäriin. (Lävistäjä pelkäsi sen olevan verenmyrkytys..) :x

Mutta illalla oli jo parempi, mustelam hävisi nopeasti. Otin samantien sitten toiseenkin nänniin, kun selvisi että tavallinen mustelma vaan oli. :D
 
Tumpula
Heh, mä sain kerran jopa verikokeesta koko käden mustaksi. :D Taisi sullakin joku suoni siellä sisällä vaan mennä rikki. Mahtoi olla hilpeän näköinen. :whistle:

Sussa ja mussa taitaa olla aika paljon samaa... Tuohon toiseen ketjuun viitaten. "Mä olen vaan tällänen, ei kukaan musta oikeasti tykkää..."
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Heh, mä sain kerran jopa verikokeesta koko käden mustaksi. :D Taisi sullakin joku suoni siellä sisällä vaan mennä rikki. Mahtoi olla hilpeän näköinen. :whistle:

Sussa ja mussa taitaa olla aika paljon samaa... Tuohon toiseen ketjuun viitaten. "Mä olen vaan tällänen, ei kukaan musta oikeasti tykkää..."
Niin se kai olikin, osu vaan johonkin suoneen. Oli aika karmivan näköinen.Ehdin jo pelätä, että se on ikuisesti sellainen. :D

Ja tuollaiset alemmuudentunteet ja muut on todella kurjia. Mä toivon että joskus pääsen niistä yli ja olen sinut itseni kanssa..

 
Tumpula
Kyllä sä pääset. Ensin sun vaan pitää löytää syy siihen jotta voit alkaa sitä käsittelemään. Ihan sinut mäkään en vielä itseni kanssa ole. Joskus on parempia päiviä, joskus huonompia...
 

Yhteistyössä