3v Tyttö pyysi eilen että en löisi..

Juttu meni näin:
Tyttö: Äiti, ei riidellä tänään illalla ollenkaan.
Minä: No ei tietenkään, ollaan ihan reippaasti. :)
Tyttö: Etkä sääkään lyö mua.

Olin hieman että Anteeksi mitä sanoit?!
Aikamoisia juttuja tuolla, kunhan ei muille puhu kun mulle.. :saint:
 
Siskonpoika puhui noita samoja äitilleni pienenä, vieläpä kaupassa ihmisten kuullen. Oli kauppamatkalla kiukutellut jotain ja kaupassa sitten sopivat, poika lupasi käyttäytyä kunnolla kotimatkan ja varmisti mummulta ettei tämä sitten löisi häntä enää... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Lasten suusta tulee totuus? Dämn...
*alkaa miettimään mille taholle soittaisi, kun tytön päiväkodissa kuulemma hoitajat vallan hakkaa lapsia ja mätkii myös toisiaan*
:xmas:
Ja meidän päiväkodissa ei saa mitään muuta ku puuroa, ja senkin lapset joutuvat itse keittämään... Ja kuopus söi meidän kuumemittarin...

 
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
mun poika kohta 4vee on väittänyt kivenkovaa mun äidille, että minä olisin luönyt poikaa.....mun äiti tosin uskoo mun poikaa,eli hän luulee minun lyöneen :'(
:eek:
Mun tyttö, 4 vee, selittää milloin mitäkin mun äidille. Mutta tuskin tuo uskoo, joskus vaan nauraa millainen satutäti meillä on. Äitini on lasten parissa töissä, ja tietää miten lapset satuilee.
Lapsilla on vilkas mielikuvitus, ja he yhdistävät näkemiään, kokemiaan ja kuulemiaan asioita mielessään. Jos lapsi sanoo vaikka äidin lyöneen, ja häneltä kysyy että onko niin oikeasti tapahtunut, niin hän pelästyy kun tajuaa valehdelleensa, ja sanoo että joo, koska ei halua jäädä valheesta kiinni ja saada toruja. Nelivuotias kun tietää jo, ettei saisi valehdella, mutta omaa uskomattoman vilkkaan mielikuvituksen, satuilee ihan huomaamattaan eikä tajua valehtelevansa ennen kun huomaa että aikuinen hieman suutahti, ja siinä vaiheessa ei enää uskalla myöntää totuutta. Jos nyt kukaan tajuaa mitä yritän selittää, en oo saanut energiajuomaa koko päivänä ja olo on ihan tööt |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
mun poika kohta 4vee on väittänyt kivenkovaa mun äidille, että minä olisin luönyt poikaa.....mun äiti tosin uskoo mun poikaa,eli hän luulee minun lyöneen :'(
:eek:
Mun tyttö, 4 vee, selittää milloin mitäkin mun äidille. Mutta tuskin tuo uskoo, joskus vaan nauraa millainen satutäti meillä on. Äitini on lasten parissa töissä, ja tietää miten lapset satuilee.
Lapsilla on vilkas mielikuvitus, ja he yhdistävät näkemiään, kokemiaan ja kuulemiaan asioita mielessään. Jos lapsi sanoo vaikka äidin lyöneen, ja häneltä kysyy että onko niin oikeasti tapahtunut, niin hän pelästyy kun tajuaa valehdelleensa, ja sanoo että joo, koska ei halua jäädä valheesta kiinni ja saada toruja. Nelivuotias kun tietää jo, ettei saisi valehdella, mutta omaa uskomattoman vilkkaan mielikuvituksen, satuilee ihan huomaamattaan eikä tajua valehtelevansa ennen kun huomaa että aikuinen hieman suutahti, ja siinä vaiheessa ei enää uskalla myöntää totuutta. Jos nyt kukaan tajuaa mitä yritän selittää, en oo saanut energiajuomaa koko päivänä ja olo on ihan tööt |O
no mun äiti sit on asia erikseen....kantaa kaunaa mulle kun minä hakkaan lapsiani :D
en tiiä miten jaksan enään äitin syytöksiä,meillä tämän asian takia välit tulehtunut tosi pahast.. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja AAPEELLE VINKKINÄ TIEDOKSI:
Lastensuusta tulee totuus.
Joo, pikkuvelikin puhui ihan totta kun pienenä kertoi että äiti on lyöny kirveellä. Tai että koiran flexinarusta koiraa ulkoiluttaessa tulleet viirut olivatkin tulleet siitä, että äiti löi ruoskalla :LOL:
minun satusetä kans kertoili mummolle kuinka äiti ajo puukon kaa takaa ja oon kuulemma luvannut ettei ikinä tarvii syödä kasviksia. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Lasten suusta tulee totuus? Dämn...
*alkaa miettimään mille taholle soittaisi, kun tytön päiväkodissa kuulemma hoitajat vallan hakkaa lapsia ja mätkii myös toisiaan*
:xmas:
Ja meidän päiväkodissa ei saa mitään muuta ku puuroa, ja senkin lapset joutuvat itse keittämään... Ja kuopus söi meidän kuumemittarin...
:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja AAPEELLE VINKKINÄ TIEDOKSI:
Lastensuusta tulee totuus.
Joo, pikkuvelikin puhui ihan totta kun pienenä kertoi että äiti on lyöny kirveellä. Tai että koiran flexinarusta koiraa ulkoiluttaessa tulleet viirut olivatkin tulleet siitä, että äiti löi ruoskalla :LOL:
minun satusetä kans kertoili mummolle kuinka äiti ajo puukon kaa takaa ja oon kuulemma luvannut ettei ikinä tarvii syödä kasviksia. :whistle:

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
Meidän kaksivuotias muistaa joka kerta sanoa isälleen, että älä tiputa, kun isä nostaa syliin. Eikä kyllä taatusti ole tiputtanut. Ja kun puetaan ulkovaatteita, sanoo usein "eihän yksin jätä", vaikka ei ole yksin jätetty.
Meillä 4 vee kantaa suurta huolta siitä, etten vaan jätä pikkuveljeä mihinkään.
"Äiti, yritäs sit muistaa tällä kertaa ottaa Niksukin pois ostoskärryist ettei se unohdu tänne" sanoi jokin aika sitten kaupassa, enkä takuulla oo kertaakaan kuopustani kärryihin tai mihinkään muuallekaan unohtanut, vaikka kassaneiti selkeästi epäilikin muuta... :snotty:
 
Vepasto
Mä olen väittänyt pienenä neuvolassa, et äiti hakkaa halolla. :whistle:
Kun oli kuopuksen kanssa sairaalassa, niin siinä vieressä oli perhe, jossa oli ennestään 3-vuotias poika. Sitten kun se isä otti vastasyntyneen vauvan syliin, niin tämä poika sanoi ensin: "Älä vaan isi, tiputa sitä" ja hetken päästä "Ehkä on nyt parempi, et annat vauvan takasin äidille, ettei se tipu, varovasti!"
 

Yhteistyössä