Hakutulokset

  1. A

    Esikosta haaveilevia, kuumeilevia? muttei vielä yritystä?

    Heippa piiiiiitkästä aikaa! Olipa mukava lukea taas vähän samanhenkisiä ajatuksia ja että muutkin tuskailee kun ei millään jaksais oottaa mutta kuitenkin pyörii kaikenmaailman ajatuksia päässä :) Tää on koittanu pysyä poissa täältä kun meillä ei asia mihinkään päin ole edenny. Nyt on kuitenkin...
  2. A

    Esikosta haaveilevia, kuumeilevia? muttei vielä yritystä?

    Heippa kaikille!! Munkin varmaan "täytyy" tulla tänne, vaikka oon tuonne toiseen ketjuun kirjoitellutkin, mut tää tuntuu enemmän omalta kun myös ensimmäistä haaveilen! :heart: Meillä on tilanne se että itse olen haaveillut vaavista jo monta vuotta, parikymmentä kun tuli mittariin niin...
  3. A

    Toivottomat haaveilijat kesästä nauttien!!!

    Heippa kaikille! Tää on koittanu tietoisesti pysyä poissa täältä että sais jotain rajaa tähän kuumeeseen vaan ei auta :| Koko heinäkuu paiskittu 6 päivän työviikkoa ja nyt ruhtinaalliset 3 päivää vapaata!! B) Käytiin miehen siskon luona ja mulla on kuume tällä hetkellä sitä luokkaa että...
  4. A

    Toivottomat haaveilijat kesästä nauttien!!!

    Täytyy vielä lisätä suuret ONNITTELUT Pantteri76! :flower:
  5. A

    Toivottomat haaveilijat kesästä nauttien!!!

    Hei nibbler! Lohduttavaa lukea että muillakin on samankaltaisia tuntemuksia :hug: Tuo kirjoittamasi viimeinen kappale oli myös suoraan kuin omasta elämästäni. Mä jo olen ajatellut että olen ainut. :o Koitan olla painostamatta miestäni, välillä kuitenkin pakko vähän vihjailla ja koittaa saada...
  6. A

    Toivottomat haaveilijat kesästä nauttien!!!

    Täällä kanssa yksi täysin toivoton. Meillä ei siis ole lapsia vielä olleskaan. Joskus varovasti koittanut miehelle vihjata niin hän sanoo että "ehkä 10 vuoden päästä" :( Minä olen aina ollut sitä mieltä että haluan lapset nuorena, parikymppiä ikämittariin rapsahdettua olen ollut sitä mieltä...

Yhteistyössä