Hakutulokset

  1. M

    APUA! Mä oon aina sanonu että "hommaan" lapset ennen kuin täytän 30v

    Mä oon sanonu että mä saan kaikki lapseni ennen ku täytän 30v. 6 meinaan, vielä olis 5 ½ vuotta aikaa ja puolessa välissä ollaan. =) nyt kyllä haluun välivuoden lasten teossa, kuopus on 11 kk torstaina. haluun olla välillä töissä ja sitä "omaa aikaa". =)
  2. M

    Imetyksen lopettamisesta yksi pikainen kysymys

    meillä kans on lopetus käynnissä. Pikku hiljaa ollaan lopeteltu. enää illalla/yöllä/aamulla tissutellaan. =) Huomenna olis töihin meno edessä, saa nähdä mitenkä poika huomenna isänsä kanssa pärjää. Keskimmäinen kipeenä ja lapset jää isänsä kans kotiin. =)
  3. M

    Miten mä voisin meidän hoitajalle sanoa nätisti että vois vähän pitää kämppää kondiksessa

    Meille kans on tulossa kunnallinen hoitaja 17.3.-> Perhepäivähoidon ohjaaja anto ohjeet joissa lukee esimmäisenä hoitajan tehtävät lastenhoidosta ja kasvatuksesta huolehtiminen, perushoitoasiat: ruokailu, ulkoilut, hygienia-asiat, lasten iän ja kehitystason mukaisten leikkien ja toiminnan...
  4. M

    Tytölle M:llä alkava nimi hakusessa

    Mulla on sisko jonka nimi on Mira. :D Se alkaa M kirjaimella. ja itellä on toinen nimi Mari, ja sekin alkaa M kirjaimella. Ja sit meillä on koira jonka nimi on Milla. Mariella, Mirella, Marianna, Manta, Maria Siinä on nyt muutama kiva nimi.
  5. M

    Mistä lapsenvahti ensi viikoksi?!?!?!

    Iisalmessa asutaan. Kalliiks tulee jos MLL:n kautta koko viikoks lapsenvahtia otan. Naapurin mummot on jo aika vanhoja, ei ne jaksais 3:n vilkkaan pojan kans olla. 5v, 2v ja 9,5kk ikäset pojat. Harmittaa vaan jättää nuorimmainen hoitoon, mut eipä oo hirveesti vaihtoehtoja. Kaupungilta olen...
  6. M

    missä iässä teillä on noustu seisomaan?

    Meillä pojat suunnilleen 6-8 kk ikäsinä. Esikko on aikasin alottanu maailman katselemisen vähän korkeammalta kuin lattiataso. Käveli jo 7 kk ikäsenä tukea vasten. :) Toiset on olleet vähän varovaisempia ja alottaneet n. 1-2kk myöhemmin.
  7. M

    Mistä lapsenvahti ensi viikoksi?!?!?!

    Sain töitä ens maanantaista eteenpäin eikä mulla oo lapsenvahtia pojilleni. Viime perjantaina soittivat ja kutsuivat töihin. Kaupunki ei kerkee hommata ens viikoks hoitajaa, vasta 17.3. -> saan kaupungin puolesta. Ens viikoks ite pitäs hoitaja hommata. Mummot ja ukit on töissä, kaverit...
  8. M

    Mässytön maaliskuu

    Mä oon ollu jo vuodenvaihteesta asti, tosin pizza ja letut on ruokaa :p Tarkennan vielä, että karkit, sipsit, pullat, jätksit, yms kaikki mässyt, niin suolaset ku makeetkin on kiellettyjen listalla, ja muutenkin olen yrittänyt vähentää sokerin syöntiä. Eka viikot vaikeita, mut sit...
  9. M

    Mitä naisten nimiä raamatussa ?

    Hanna
  10. M

    Tiesitkö, että vuoden 2007 veronpalautukset/mätkyt voi laskea itse?

    voisko joku kertoo mulleki mistä se löytyy, laittaa vaikka linkin sinne? en löydä sitä..... tai sit oon vaan sokee. :ashamed:
  11. M

    Jos esikoisesi saisi lapsen saman ikäisenä kun sinä sait hänet, niin minkä ikäinen mummo olisit?

    Olisin 38 v ku tulisin mummoks ja oma äitini oli 40v. kun tuli mummoksi.
  12. M

    G: missä iässä teidän lapset sairasti vesirokon?

    Meillä oli vanhemmat pojat jouluna (4v ja 2v) nuorimmainen oli sit uuden vuoden tienoilla (7,5kk), nuorimmalla oli ehkä pahin, kuume nous aika korkeelle kaikilla. Onneks on jo ohi. =) Tahallaan tartutin sen poikiin, kaverin pojalla oli ja käytiin kylässä :whistle:
  13. M

    Lapset kipeenä

    Meillä nuorin on vesirokossa, ikää 7 ½ kk. Jouluna oli isommat pojat (4 v. ja 2 v.) Pienimmälle on iskeny pahiten, kuume nousee välillä lähemmäs 40 astetta. Rokkonäppyjä aivan älyttömästi. Ei oo kivaa ku ei isommatkaan pääse ulos, saati sitten itse. Ensin joulun vietät sisällä ja nyt sitten heti...
  14. M

    Keräätkö biojätettä?

    Kyllä lajittelen biot, lasit, metallit, paperit, kuitujäte laatikkokin taitaa olla tuolla roskakatoksessa. Biojäte pussi meinaa aina sillon tällön hajota ku en jaksa viedä sitä tarpeeks nopeesti pihalle. :ashamed: mut omapa on aina vika. Se on totta että kaikki ei osaa lajitella tai...
  15. M

    äidit jotka yksin kotona lapsen kanssa sekä vielä koira???

    Meillä kans 3 lasta ja koira, miehen työ on vähän miten sattuu, välillä pitkää päivää, välillä taas ei. Meillä esikoinen (4v) on halunnut jo pari kuukautta käyttää koiran itse ulkona, pieni koira. Hyvin on onnistunut, tietää säännöt ja itse tiedän jos viipyy liian pitkään "reissulla". Kiertää...
  16. M

    Mistä löytäisin...

    Mistä löytäisin mahdollisesti uuden suojuksen PLAY -merkkiseen turvakaukaloon? Edellinen on jo niin risa ettei sitä viitsi edes autoon viedä. :ashamed: Tietääkö kukaan?
  17. M

    Minkä ikäiselle korvikset?

    En mäkään laittas pojalle korvista, ja jos joku päivä satun saamaan tytön niin sitten vasta kun itse osaa pyytää ja on tarpeeksi vanha. Itse en henk. koht. haluis että ihan pienelle laitetaan, eivät välttämättä olisi itse halunneetkaan, kun tuleevat siihen ikään että tajuaavat. Ei vanhemmat voi...
  18. M

    TARTTEN HUOMISEKS LAPSENVAHDIN! Mistä saa näin lyhyellä varotusajalla?!?!

    Kävin yhdeltä kysymässä ja on lähdössä huomenna puolukkaan. Muut naapurit lähinnä mummoja, jotka ei välttämättä jaksa. :| Kuitenkin ku tartteisin vahtia 4 tunniksi.
  19. M

    TARTTEN HUOMISEKS LAPSENVAHDIN! Mistä saa näin lyhyellä varotusajalla?!?!

    Mulle tulee varmaan uneton yö ku mietin että kukahan vahtii poikia. :'( Ja aina mä jätän kaikki viimetippaan. :'( |O Huomistakaan menoo ei oikein voi perua tai tulee lisämaksua ja tällä hetkellä kun on ihan PA ni ei ois varaa... :'( Prkl

Yhteistyössä