Hakutulokset

  1. K

    Mitä hitsiä teen 1-vuotiaan kanssa!?

    Joka ei malta syödä!? Maidot ja vellit menee pullosta oikein hyvin, mutta sitten ei malteta syödä mitään lusikalla suuhun laitettavaa! Syöttötuolissa ja sitterissä pyörii ja hyörii ja yrittää vängätä pois. Viihdyttämistä olen yrittänyt, ei tepsi, ei lelut eikä mitkään muutkaan. Onko muita...
  2. K

    Onko muilla hötky-vauvoja/lapsia?

    Meidän nyt 1v on ollut siitä lähtien kun on liikkumaan oppinut. Hän siis heiluu ihan koko ajan, oli sitten sylissä, syöttötuolissa, sitterissä, rattaissa, kädet ja jalat heiluu vimmatusti ja vääntää selkänsä kaarelle silleen ettei meinaa lapsi pysyä sylissä! Hyvähän se kai on, että lapsi on...
  3. K

    Miksi kaikki ovat facebookissa?

    Menin pitkästä aikaa meseen, jos vaikka juttelisin ystävieni kanssa. Kaikki offline. Tosi monta kertaa on käynyt näin. Eli siis onko näin että tämä naamakirja on vienyt kaikki.
  4. K

    Pesinpä sitten 2v lapsen hampaat aikuisten tahnalla!

    Ihan ajattelematta laitoin lapselle aikuisten tahnaa ja oli lapsen ilme pesun aikaan aika yllättynyt! :o :/ :D Äkkiä pesemään suu ja siihenpä se hampaitten pesu jäikin :p Olen melkein joka ilta meinannut laittaa omaa tahnaa lapselle ja nyt se sitten kävi.
  5. K

    En ole koskaan horoskooppiin uskonut mutta...

    Tein testin http://www.mtv3.fi/helmi/minisaitit/artikkeli.shtml/2010/07/1071160?ennustaja/astrologia sovinko mieheni kanssa yhteen ja se meni aivan nappiin.. Hassua... Ei mulla muuta sitten ollutkaan :D
  6. K

    Nyt kaikki ötököistä tietävät!

    Olin muksujen kanssa pihalla ja siihen tuli sitten jalkojeni juureen pörräämään suloisen näköinen karvaturriainen. Siis oli sellainen oranssin ruskea, ihan kimalaisen näköinen, mutta pienempi. Lensi kukkakärpäsen tavoin, paikallaan. Jos oikein näin niin "kuonossa" (en tiedä miten muuten sen...
  7. K

    Katossa hämähäkki! Tulkaa pelastamaan!

    Nyt tuli kuolema! Ihan on semmosen tappajahämähäkin näköinen! Mieskin tulee vasta illalla kotiin pelastamaan. Nyt pitää vahtia sitä koko ajan ettei se häviä minnekään. Tuntuu vähän väliä että nyt se kiipeilee selässä ja päässä ja jaloissa.. Miten hölömö voi ihminen olla :headwall:
  8. K

    NYT MENI PYYKINPESUKONE RIKKI!!!!!!!

    Ja ainakin kolmen koneellisen verran olis likasta pyykkiä pestävänä!! VOIHAN ITKUJEN ITKU!!! |O :| :headwall: :'( No onneksi on edes pyykkitupa talossa, helpotus ja huokaus...
  9. K

    Mitä teen?!?!?!?

    Eli siis ongelmana on että rakas lapseni ei suostu syömään kuin yhdeltä tissiltä ja seurauksena on että rintani ovat aivan totaalisen eri paria, joten osaisiko joku kertoa minulle mistä löytäisin tai mikä olisi hyvä toppaus rintaliiveihin toiselle tissille?
  10. K

    LATERAALIVENTRIKKELI KONTROLLI?!?!?!?

    Kävin rv20 rakenneultrassa ja sikiön aivoja tutkittaessa sikiön aivojen sivukammioiden (eli näiden lateraaliventrikkeleiden) laajuus oli ylärajoilla. 10mm on yläraja niiden laajuudessa ja sikiöllä oli 9,6mm-12mm (mitattiin monta kertaa). Ja eihän ne siellä äitipolilla kertoneet että mitä tämä...
  11. K

    Keskenmenosta?

    Olen lukenut monilta palstoilta, että monet vauvaa yrittävät ovat saaneet jossain vaiheessa keskenmenon/-menoja. Niin sitä vain mietin, että millä todennäköisyydellä voi saada keskenmenon jossakin vaiheessa raskautta?
  12. K

    Kuinka kauan meni??

    Haluaisin tiedustella ihmisiltä, että kuinka kauan teiltä meni ennen kuin tärppäsi? Olemme mieheni kanssa vasta aloittaneet vauvanteon, mutta kun ei millään jaksais odottaa odottamisen alkua!!! =) On vaan niin kova vauvakuume!!!

Yhteistyössä